[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet eve gelir gelmez yataga koşan biri olduğum için gene buluşma sonrası yazıları kaçırdım :)
bizden sonra sabahlayan arkadaşlar olmuş helal size birdahaki sefere de artık beraber sabahlarızz ama korkuyorum bu gkn burak ikilisinden gece uykuda bişi yaparlar falan allah korusun SAPIKLAR :)

ümmet abim sana anahtarlık ve davetiyeler için teşekkür ederim buluşma tek kelimeyle harikaydıı daha ne söylenebilirkii zaten

resim ekleyen arkadaşlar devamı yokmu bu kadar mıı ?

geri dönüşümüzde köprüde ogs den kaçak geçtim tamer sağolsun muhteşem artçıı :)

rola ( yusuf&öner ) ve ozrace biz ogsden geçince arkadaşlar malum kgs hesabı biraz geç geldiler ne bir film yaptılar gişeyi tıkadılar

ve adaşım erdo ve cem_ali biz yol kenarında beklerken bizi geçtiler ama sonrasında göremedik birdaha onları haber de alamadık umarım sağsalim eve varmışsınızdırrr. geldiğiniz için ve tanıştığımız için gerçekten sevindimm

anadolu yakasından gelecek arkadaşlar beraber gelmek için buluşma yerinde beklerken yanımıza gelip beyler ist mt mi diye soran nick ini tam hatırlayamıyorum arrvh böle bişidi sanırım otobüsle geleceğini söleyince aldık yanımıza allahtan kask vardıı yoksa otobüsle bile gelmeye niyetlenen arkadaşşı orda bırakmak beni çok üzecektii..

aslında eve dönüşün başka bir süprizi daha vardıı rolayla bostancıdan fikirtepeye kadar fortis bank aramamız olduu rola önden giderken iki motorcunun yanına yanaştı heralde bankayı soracak dedim anaaaa oda neeee bizim mırımkırım :) ve marv selim :) yakaladık fikirtepede yol kenarında birbirlerine sarılmışlar acayip bir duygu seli falan :) beraber çay içmeye karar verdik marmara üniversitesi civarlarında oturup koyu bir muhabbetten sonra evlere dağıldık kagıthane buluşması ardından ufak bir anadolu ateşi daha yaşadık anlıycanız

herkese selam ist mt ye devam :)

görüşürüükkk...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ben döndüm abi sorun yok, diğerlerini boşver :queen:

Abi niye insanları kandırıyosun???
Kim demiş Mavi Haliçte bitti diye :queen::queen:

ben nerden bileyim sizin ordan sonra berduş takılcağınızı teyzecim ben gecenin orda biteceğini tahmin etmiştim ama yanılmışım hemde büyük yanılgı,çok afedersiniz.:p:p:pr::pr::bounce::bounce:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Erdinç iyi bir buluşmanın sonunda anadolu ateşi ile iyice
taçlandırmışsınız köprü macerası da heyecan yaratmış
valla bende gelmeyi çok istiyodum ama evli olunca her yere
gidemiyosun malesef ama en kısa zamanda bir buluşmada olucam aranızda.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Erdinç iyi bir buluşmanın sonunda anadolu ateşi ile iyice
taçlandırmışsınız köprü macerası da heyecan yaratmış
valla bende gelmeyi çok istiyodum ama evli olunca her yere
gidemiyosun malesef ama en kısa zamanda bir buluşmada olucam aranızda.

ya abii sorma sen evlisin gelemiyosun bende yeni kız arkadaşımın yüzünden sıkıntı yaşıyorum sırf bu yüzden bitirmeyi bile düşünüyorum çok kasıyo çünkü rahat olamıyorum be abiiii artık aramıza gelsen diyorum yengede gelsin biliyorsun buluşmalara eşiyle kız arkadaşıyla gelen arkadaşlar var tabi senin için problem olurmu bilmiyorumm
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
valla çocuk olmasa ben buluşmaların anasını satardım emme
çocuk var bırakamıyosun yoksa eşim de benimle heryere gelir di önceden çok katıldık
beraber ama çocuk olunca işte durum böyle oluyo erdinçim.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
neyse hasan abim sağlık olsun tabi gece geç saatlerde eve dönüyoruz
evli olunca olmuyo
ama en kısa zamanda bir buluşmada görüşmek üzere abicim
ya ne kadar enteresan camdan cama görüyos birbirimizi ama işteee orda kalıyoo :)
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
teşekkürler ümmet abi
bizim içinde güzel bi gün oldu
ayrıca eldivenler de 10 numara. uzun yolda ellerimin üşümesi en büyük sıkıntılarımdan biriydi
böylece bu sıkıntıdan da kurtulmuş oldum.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
neyse hasan abim sağlık olsun tabi gece geç saatlerde eve dönüyoruz
evli olunca olmuyo
ama en kısa zamanda bir buluşmada görüşmek üzere abicim
ya ne kadar enteresan camdan cama görüyos birbirimizi ama işteee orda kalıyoo :)

camdan baktım bir selamlaşırız diye ama neyse en kısa zamanda
buluşmak üzere artık yukarı tepeye çıkınca haber ve tel. görüşürüz erdinç.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
abi bu aradaa işten çıktım :(
ve derdim var benim buraya yazıyorum muhasebeci olan bu işlerden anlayan varsa bi yardım etsin sigortamızı yatırmamışlar
konuştuk ama vermiyorum gibilerinden konuştu 3 kişi işten ayrıldık pazartesi dilekçe falan vercez sigortaya ama bilen anlayan varsa ne olur bi pm ( özelmesaj ) atsın
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
2-3 gunluk yol tarifi olaylarindan sonra dun aksam otobusle gelmek uzere kozyatagi E-5'te duragin yolunu tuttum. Baktim yol kenarindaki bosluk alanda 4-5 kisi motorlu hazirlik yapiyor. Gittim yanlarina, MT'den misiniz diye sordum. Tabi sasirdilar ve hayirdir falan diye onlar da souyla karsilik verdiler. Arkadaslar bulusmaya ben de geliyorum orada gorusuruz dedim. Erdinc "Erdincpolat" kardesim sagolsun yaninda kask vs. ekipman oldugunu, kendilerine katilabilecegimi soyledi. Diger arkadaslar da eksik olmasinlar cok yakin davrandilar. Rola'yi (gece yaptigimiz sohbetlerde hemsehri ciktik, biraz daha zorlasak akraba cikardik :mrgreen: ) bekledik ve o da bize katildiktan sonra Kagithane yolunu tuttuk. Keyifli bir yolculuktan sonra, bulusma yerine vardik. Ummet abi sagolsun kapida karsiladi bizi, hepimize bahsettigi hediyeyi dagitti. Cok tesekkur ediyorum. Caylarimizi ictik gulduk ettik derken bir baktim ayaklandi herkes. Nereye diyo sordum, Mavi Halic dediler. Daha once gitmedigim bir yerdi, isabet oldu. O mekani da gormus oldum ve oturup sohbet etmek, vakit gecirmek icin hos bir yer. Saat 11'den sonra arkadaslarla birlikte kalktik ve Erdinc kardesim sagolsun evime kadar birakti. Erdinc sana tekrar cok tesekkur ederim, varolasin.

Resimlerde de goruldugu uzere yine keyifli bir bulusmaydi. Iyi ki gelmisim.
Herkese selamlar & saygilar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa bulusmalara bende gelmek ıstıyorum ama cok gec saatler yaa :( hanı 10 da fln donme olsa tmm 11 12 de :( 9:30 10 da ewde olcagmı bılsem gelırım :( ewden musade alamıorumkı aksamları :(

bu arada ben iğleştim kazadan sonra :p=)) ayagım gectı parmagımda ufak agrı war ama arada bellı oluo normalde bısey yk oh bea:p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tugce cbr 125 arıosun sahıbınden.com da war? 2400 e 13800 km de? şişlide galıba baktınmı sen ona repsol oda
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
:queen: Tugce sorulara resimlerle cevap veriyor. :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
2-3 gunluk yol tarifi olaylarindan sonra dun aksam otobusle gelmek uzere kozyatagi E-5'te duragin yolunu tuttum. Baktim yol kenarindaki bosluk alanda 4-5 kisi motorlu hazirlik yapiyor. Gittim yanlarina, MT'den misiniz diye sordum. Tabi sasirdilar ve hayirdir falan diye onlar da souyla karsilik verdiler. Arkadaslar bulusmaya ben de geliyorum orada gorusuruz dedim. Erdinc "Erdincpolat" kardesim sagolsun yaninda kask vs. ekipman oldugunu, kendilerine katilabilecegimi soyledi.

Saat 11'den sonra arkadaslarla birlikte kalktik ve Erdinc kardesim sagolsun evime kadar birakti. Erdinc sana tekrar cok tesekkur ederim, varolasin.



aargh kardeşim bende nick ini unuttum teleffuzu biraz zor oluyo da :)
teşekkür etmişsin çok sevindim :)
dogru olanı yaptığımızı zannediyorum :)
görüşmek dileğiyle kendine ii bak
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
tugçe seni mavi haliçte göremedim kağıthaneden sonra ayrıldın sanırım vedalaşamadık :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst