- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Arkanıza kalın bişiler alın, üşürsünüz, şal mal vardır orda:cherry:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Arkanıza kalın bişiler alın, üşürsünüz, şal mal vardır orda:cherry:
güzel bir buluşma daha geldi ve geçti.gerçekten çok güzel ve eğlenceliydi zaman su gibi geçti.yeni arkadaşlarıda tanımış olduk.katılan herkeze ve ümmet abime teşekürler
ben şüpeleniyodum zaten bak sonunda yakalandılar:queen::queen::queen:
Ben döndüm abi sorun yok, diğerlerini boşver :queen:Ümmet Ağabey, bu istanbul atraksiyonlarını ateşledin yaaa, sana helal olsun:cat: hepinizi canı gönülden öpüyorum, kimse düşmeden kalkmadan evine sağ sağlim dönsün:cat::cat:
Abi niye insanları kandırıyosun???klasik bir mt buluşması daha kağıthanede başladı mavihaliçte bitti,katılan arkadaşların hepsine candan teşekkürler,keyifli saatler geçirdik birlikte kandıradan buraya kadar gelen orçun ve kaya kardeşlerede teşekkür ederim.gelemeyenker hiç üzülmesin bol bol kulaklarını çınlattık,süprizlere gelince biri yamaha anahtarlıktı diğeri ise 2 ay sonraki motor fuarının davetiyeleri idi yettiği kadar herkese dağıttım ama anahtarlık yetmedi devamı var yalnız.resimlere gelince yarın yüklerim.
Allahtan 9 buçukta geldin yani.. Höhhh sanahımm anladım ben o saatte gelemem tabı 8 bucukta kapatıyorum ben gelebılırsem 9 bucugu bulur rahat
Bende geldim bende bende bende :cherry:sonunda buluşma bitti ve eve gelebildim:queen:
![]()
canım benim en azından ben evliyim sana böyle bi olay olsa kanıtlığacağın bişey yok evlende gel canımmmmmmmmmmmmmmm:queen:
Burak sen iyicene coştun koçum.. Kaç kişiyle birliktesin ben takip edemiyorum artıkın :queen:
![]()
sonunda buluşma bitti ve eve gelebildim:queen:
Buldum...
Destek hattını arıycam :queen:
Ne çabuk sizdın da offline oldun
Neyin destek hattı oluyor şimdi ....
Destekleyecekmisin , köstekleyecekmisin. :queen:
Buldum...
Destek hattını arıycam :queen:
kim sızdı abi, canavarı gördüm ben yolda, uzanmış sankim güneşleniyor:queen:
yeşillll:queen: ben çok korkti, frene bi batstım dızzzttttttttttttt:queen:
muhahahaha :queen::queen::queen:
sende adil isik i görmüşün :cherry: