[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
onlar çok önemli bir konu görüşüyorlar derinmevzu yani,oyüzden yakınlar birbirlerine
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben şu anda tophanedeyim siz nerdesiniz ? :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ümmet abi çok güzel bir buluşma oldu.katılan herkese teşekkürler.
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
dsc05872zk2.jpg

canım ayecim en azından ben tek eşliyim..
tokalı fotoların yakıyo nasıl gözden kaçımırşım bennnnnnnn :queen:

güzel bir buluşma daha geldi ve geçti.gerçekten çok güzel ve eğlenceliydi zaman su gibi geçti.yeni arkadaşlarıda tanımış olduk.katılan herkeze ve ümmet abime teşekürler



ben şüpeleniyodum zaten bak sonunda yakalandılar:queen::queen::queen:

canım benim en azından ben evliyim sana böyle bi olay olsa kanıtlığacağın bişey yok evlende gel canımmmmmmmmmmmmmmm:queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Burak bisimkisi piyasa işi abi, sizde böyle bi duyguu seli bi çoşkuuu bi ilk öpücük bi titreme bi dizlerin bağı çözülmesi ne bilim abi farklı işte farklııııı:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ümmet Ağabey, bu istanbul atraksiyonlarını ateşledin yaaa, sana helal olsun:cat: hepinizi canı gönülden öpüyorum, kimse düşmeden kalkmadan evine sağ sağlim dönsün:cat::cat:
Ben döndüm abi sorun yok, diğerlerini boşver :queen:
klasik bir mt buluşması daha kağıthanede başladı mavihaliçte bitti,katılan arkadaşların hepsine candan teşekkürler,keyifli saatler geçirdik birlikte kandıradan buraya kadar gelen orçun ve kaya kardeşlerede teşekkür ederim.gelemeyenker hiç üzülmesin bol bol kulaklarını çınlattık,süprizlere gelince biri yamaha anahtarlıktı diğeri ise 2 ay sonraki motor fuarının davetiyeleri idi yettiği kadar herkese dağıttım ama anahtarlık yetmedi devamı var yalnız.resimlere gelince yarın yüklerim.
Abi niye insanları kandırıyosun???
Kim demiş Mavi Haliçte bitti diye :queen::queen:
hımm anladım ben o saatte gelemem tabı 8 bucukta kapatıyorum ben gelebılırsem 9 bucugu bulur rahat
Allahtan 9 buçukta geldin yani.. Höhhh sana :p
sonunda buluşma bitti ve eve gelebildim:queen:
Bende geldim bende bende bende :cherry:


Burak sen iyicene coştun koçum.. Kaç kişiyle birliktesin ben takip edemiyorum artıkın :queen:
pic1000pi1.jpg
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
ne çabuk vardın eve gökhanım :)

GEcenin ayazından sabaha doğru yaklaşırken ki iz düşümleri ....
13972220ll9.jpg


Horlamasada ara nefes aldığını anladığımız Emin


İşte sabahın ve açlığın sonu ..... :)
63308647zd6.jpg


Yavaş yavaş aklımız başımıza gelmeye başlamıştı...
19173301kb9.jpg


Malum yerdeki temizlik olayı kafama takıldı ... "Bu kaşıklarda sefaköyden,temiz yani..."
49518036at5.jpg


İşte bu da aklımı tamamen başıma getiren kahvaltı ....
Önünden geçerken durmadan edemedim ...
Bu arada Ümmet abi senin kulaklarını çınlattık garsonla beraber... :)

Kahvaltı budur diyebiliyorum en azından ....
60472590zm2.jpg
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ne çabuk sizdın da offline oldun:)



Neyin destek hattı oluyor şimdi ....

Destekleyecekmisin , köstekleyecekmisin. :queen:

kim sızdı abi, canavarı gördüm ben yolda, uzanmış sankim güneşleniyor:queen:
yeşillll:queen: ben çok korkti, frene bi batstım dızzzttttttttttttt:queen:

Buldum...

Destek hattını arıycam :queen:

sen diyanet i ara, belki vahiy falan gellir..
töbe töbee...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yahu uyku mahmurluğu bana yakışmış, daha güzel çıkmışım.. Neden acep :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
4 aylık aradan sonra tekrar sizleri görmek beni çok sevindirdi.İş dolayısıyla şehir dışındayım ama olası cumartesi toplantılarına katılmaya çalışacağım.
Herkese kazasız,sağlıklı ve mutlu günler.:cat:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
19
muhteşem bir buluşma olmuş belli.resimler için sağolun.katılamayanlar için sizleri görüp ahh keşke gelebilseydim dedirtiyor.:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insaflı olun bee oraya kahvaltı tabağı resmi konurmu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst