[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
walla süper buluşma olcak ama ben yoqum :salut::salut:
bende istanbuldanım ama istanbulun ücra köşesinden :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi son gülen iyi güler :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece bi tarif et abijim ya yeri...
leventten nasıl gidilir...
plakanı söylerim bak herkese

kardeş sana oha fln oldum dıyebılırmıyım :) leventtesın kağıthaneyi nasıl bilmıyorsun :) ben kağıthanede doğdum zaten oraları gözüm kapalı bilirim anladın sen onu :mrgreen: bu arada kaçıncı levent :)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş sana oha fln oldum dıyebılırmıyım :) leventtesın kağıthaneyi nasıl bilmıyorsun :) ben kağıthanede doğdum zaten oraları gözüm kapalı bilirim anladın sen onu :mrgreen: bu arada kaçıncı levent :)


niye yaw.:)
kulelerin olduğu yerdeyim.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Fırat abı nasıl bılmessın ya :) Celıktepeye gıt ordanda arabayı dumdu asasgı sal kagıthanedeın :)...
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fırat abı nasıl bılmessın ya :) Celıktepeye gıt ordanda arabayı dumdu asasgı sal kagıthanedeın :)...

abicim biliyorum çeliktepeye gitmeyi biliyorumda o çevreyi bilmiyorum
hiç işaret alıcak noktada yok kafamda..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ümmet abi bizim programda değişiklik olsu...biz affımızı istiyoruz...size şimdiden iyi eğlenceler...:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi o gün fırsat olmadıa bu gün bi tur verecenmi :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim biliyorum çeliktepeye gitmeyi biliyorumda o çevreyi bilmiyorum
hiç işaret alıcak noktada yok kafamda..

kardeş bende hiç bilmem oraları ama dilin varsa sorabilirsin esnafa yolda yuruyene fln ne demıs bızım pınar aylın sora sora bulurum yoluğumuuuu :mrgreen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Eeee...Gece :silent:kaldık yine başbaşa.millet döküldü yine yollara...
Nedir kardeşim biz bu esnafların çilesi:silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eeee...Gece :silent:kaldık yine başbaşa.millet döküldü yine yollara...
Nedir kardeşim biz bu esnafların çilesi:silent:

kardeş sorma yaa napalım ekmek parası işte birde bugun cumartesı seninde benimde iş günüm :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
klasik bir mt buluşması daha kağıthanede başladı mavihaliçte bitti,katılan arkadaşların hepsine candan teşekkürler,keyifli saatler geçirdik birlikte kandıradan buraya kadar gelen orçun ve kaya kardeşlerede teşekkür ederim.gelemeyenker hiç üzülmesin bol bol kulaklarını çınlattık,süprizlere gelince biri yamaha anahtarlıktı diğeri ise 2 ay sonraki motor fuarının davetiyeleri idi yettiği kadar herkese dağıttım ama anahtarlık yetmedi devamı var yalnız.resimlere gelince yarın yüklerim.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Baştan gelemicem diye bildirmiştim..
Ama buluşmaya katılmak istedim, yarım saatliğine bile buluşmaya katılmış olsamda ortam süperdi keşke daha fazla kalabilseydim... :pale:
Evim kağıthaneye baya uzak olduğu için erken kalkmak zorunda kaldım...
Amacım sadece selam verip sizinle görüşebilmekti...
Yarım saat oturup kalktım, kusura bakmayın arkadaşlar, geldiğimle kalkmam bir oldu... :pr:

Herşey için teşekkürler arkadaşlar özellikle ümmet abime :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst