ümmet abi son gülen iyi güler :cherry:
semih nerdesin sen muharremle gelip alıcaz seni?
bilmeden potmu kırdık:silent::silent::silent:ümmet abi son gülen iyi güler :cherry:
gece bi tarif et abijim ya yeri...
leventten nasıl gidilir...
plakanı söylerim bak herkese
kardeş sana oha fln oldum dıyebılırmıyımleventtesın kağıthaneyi nasıl bilmıyorsun
ben kağıthanede doğdum zaten oraları gözüm kapalı bilirim anladın sen onu :mrgreen: bu arada kaçıncı levent
![]()
Fırat abı nasıl bılmessın yaCelıktepeye gıt ordanda arabayı dumdu asasgı sal kagıthanedeın
...
canınsağolsun bülent kısmet başka buluşmalara inş.ümmet abi bizim programda değişiklik olsu...biz affımızı istiyoruz...size şimdiden iyi eğlenceler...:cat:
abicim biliyorum çeliktepeye gitmeyi biliyorumda o çevreyi bilmiyorum
hiç işaret alıcak noktada yok kafamda..
katılım listesi: (son durum buşekilde)
32....
33.metalgot
bu ne demek yaw :queen: :queen:
Eeee...Gece :silent:kaldık yine başbaşa.millet döküldü yine yollara...
Nedir kardeşim biz bu esnafların çilesi:silent: