cross motor almayı düşünüyrm lütfen tavsiye

Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
10
merhaba arkadaslar aranıza yenı katıldım, bi cross alıp bunu pekiştirmeyi düşüünüyorum =) Bayadır motor almak ıstıyodum ama cok net deıldı saolsn burdakı arkadaslar ıcımdekı cross cuyu cıkardılar:cherry:
gelelim istediğime ben 150 veya 200lük 2.500 milyarı geçmeyecek temiz kullanılmış yani elimde patlamayacak cross motor istiyorum, çokmu istedim acba:silent: neyse ben biraz araştırdım ramzey in yeni çıkan 15o XGJ GY-3a diye bi modeli var aynı şekilde zongshen in ve yuan ın var .. ama ramzeyin bu modelinin neredeyse hiç 2.eli yok kocaman sahibinden de sadece 1 tane buldum :pale: sizce bunlardan hangısını almalıyım tecrubelerınıze ve bılgınıze dayanarak bana ne önerirsiniz, şimdiden teşekkür ederim..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
zongshen diyrum ramzeyden daha kaliteli bence ... hem 15 hp .. ayıca görüntüde güzel .. şuan bile birtane almayı düşünüyorum .
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Kardeş bizim ekibin arasında 200 lük bir kros ramzey var, kullanan abi çok memnun. Ama çok derin bir bilgiye sahibim desem yalan olur.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
merhaba arkadaslar aranıza yenı katıldım, bi cross alıp bunu pekiştirmeyi düşüünüyorum =) Bayadır motor almak ıstıyodum ama cok net deıldı saolsn burdakı arkadaslar ıcımdekı cross cuyu cıkardılar:cherry:
gelelim istediğime ben 150 veya 200lük 2.500 milyarı geçmeyecek temiz kullanılmış yani elimde patlamayacak cross motor istiyorum, çokmu istedim acba:silent: neyse ben biraz araştırdım ramzey in yeni çıkan 15o XGJ GY-3a diye bi modeli var aynı şekilde zongshen in ve yuan ın var .. ama ramzeyin bu modelinin neredeyse hiç 2.eli yok kocaman sahibinden de sadece 1 tane buldum :pale: sizce bunlardan hangısını almalıyım tecrubelerınıze ve bılgınıze dayanarak bana ne önerirsiniz, şimdiden teşekkür ederim..

dostum sana tavsiye edeceğim en iyi makina parana uygun olarak ramzey200 başkasına bakma.
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
10




ikiside çok güzel seçim bunlar olabilir :cat:

oncelıkle tesekkur ederım cevaplarınız ıcın arkadaslar her yenı arkadasın sorularını boyle yanıtlamak aynı seyı defalarca can sıkıcı olabılır kusura bakmayn cahıllıgıme verın :) su alttakı resımdekı motor zongshen deılmı onun fıyatı nedır bırde bunlar nerde satılıyor ben akatlarda oturuyorum ıstanbul bana en yakın ramzey bayi var ama zongshen bayisini fiyatlarını hiç bilmiyorum dediğiniz gibi gayet hoş bi motor tabi parçası varmıdır kullanışlımdır bilmiyrum :silent:

Al bitane skyteam rahatına bak...........

iyi demissin hos demıssın nerden alıyım peki varmı bildiğin istanbulda bayisi yada satan bir yer ?


evet gercekten guzel bı motormuş biraz daha ucuzunu bulabilirsem bende 200 lük bir ramzey düşünüyorum, teşekkür ederim :rendeer:

150 Lik ramzey war... GüzeL motormuşş o :)

evet bende dikkat ettim ona XGJ 150 GY-3a diye bi model çok güzel motor bir arkadaşım aldı sorunsuz kullanıyor fakat motorun 2.eli yokk nerdeyse sıfırınıda sordum 3.700 ytl dedi adam plakasıydı cartı curtuydu benı asıyor bu fıyat zaten yenı baslayacagım ondan 2.el motorla başlamak daha dogru diye düşünüyorum..

antalya'da olsan bir pioneer takashi gösterebilirdim 2. el..
ama nerdesin ki..tanıtsaydın keşke kendini biraz..
araziye de süreceksin madem..ramsey ve pioneer' ı ben tavsiye edebilirim..
diğerlerini bilmem..

bir arkadaşın ramseyi aşağıdaki linkte..motor antalya'da tabi..
http://www.motorize07.com/index.php/topic,2567.0.html

teşekkür ederim ramzey ve zongshen şimdi kafamda daha çok yer etti
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
sana en yakın bayi ve servisleri internetten aratarak bulabilirsin..
herşeyi devletten bekleme ama dimi..:cherry:

yakından görmen, üzerine binip denemen, burdaki tavsiyeler ile birleşince kafanda bir fikir oluşturur sanırım..:)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
http://www.motosiklet.net/forum/mot...gy-a-200gy-a-200gy-2-ve-turevleri-buraya.html

şu başlığı okuyun.
Çinli kros/enduro hakkında epey bir birikim mevcut.

naçizane önerim:

* 1000-1500 lira aralığında bir motor alınız. kısa süre sonra çeşitli sebeplerden dolayı beğenmezseniz, tarzınızı, motorunuzu vs. değiştirmek isterseniz maddi kaybınız az olur.

* zongshen alacaksanız, titreşimsiz olanına bakınız. (balansörlü)

şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
10
sana en yakın bayi ve servisleri internetten aratarak bulabilirsin..
herşeyi devletten bekleme ama dimi..:cherry:

yakından görmen, üzerine binip denemen, burdaki tavsiyeler ile birleşince kafanda bir fikir oluşturur sanırım..:)


evet haklısın :) dedıgın gıbı en ıyısı arastırıym sonra gıdıp denıyım su motorları bakalım ;) yanlız bu calınan motorlar baslıklarına baktım bıraz daha motor almadan yaptırmam gereken alarm gps vs. sistemlerini düşündüm çünkü benımde çoğu arkadaş gibi bırakabileceğim garajım yok en iyisi yine bi otoparkla anlaşmak :pale:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...gy-a-200gy-a-200gy-2-ve-turevleri-buraya.html

şu başlığı okuyun.
Çinli kros/enduro hakkında epey bir birikim mevcut.

naçizane önerim:

* 1000-1500 lira aralığında bir motor alınız. kısa süre sonra çeşitli sebeplerden dolayı beğenmezseniz, tarzınızı, motorunuzu vs. değiştirmek isterseniz maddi kaybınız az olur.

* zongshen alacaksanız, titreşimsiz olanına bakınız. (balansörlü)

şimdiden hayırlı olsun.

evet bu başlık gözümden kaçmış herhalde çok teşekkür ederim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2008
Mesajlar
7
dostum ben de düşünüyorum bi cross almak ama. o markaları araştırınca bakıyorum da zongshen iyi diolar ama servis yedek parça kıtlığı söz konusu... skygo düşündüm o da aynen servis parça kısıtlı yine ramzeyin servisleri var... Ama titreşim önemli şehir içi de kullanmak istiyorum. Bu sefer zongshen diyolar... Motorcu arkadaşlarım servisi var mı yedek parçası bulunuyo mu diolar, arada kaldım... LÜTFEN AYRICA ÖZEL MESAJ ATINIZ AYDINLATACAĞINIZDAN EMİNİM BİLGİ PAYLAŞIMI BÜYÜK CÖMERTLİK... TŞK
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
10
cross düşünürsen 3 milyarı gözden çıkar sana 2 bin km de honda xlr vereyim [email protected] okeylersen ekle

uzgunum dostum 3 mılyarı sadece motor ıcın harcayamam bunun kaskı kıyafetı falan derken bana pahalıya patlar :/

dostum ben de düşünüyorum bi cross almak ama. o markaları araştırınca bakıyorum da zongshen iyi diolar ama servis yedek parça kıtlığı söz konusu... skygo düşündüm o da aynen servis parça kısıtlı yine ramzeyin servisleri var... Ama titreşim önemli şehir içi de kullanmak istiyorum. Bu sefer zongshen diyolar... Motorcu arkadaşlarım servisi var mı yedek parçası bulunuyo mu diolar, arada kaldım... LÜTFEN AYRICA ÖZEL MESAJ ATINIZ AYDINLATACAĞINIZDAN EMİNİM BİLGİ PAYLAŞIMI BÜYÜK CÖMERTLİK... TŞK

evet dostum benımde 2.el lıstemın %70 %80 ini zongshen olusturuyo fiyat olarak iyi zaten şekil olarak aşağı yukarı hepsı aynı =) ama zongshende begenmedıgım sey su ıbre gostergesı falan cok acayıp duruyo eskı model gıbı ramzey ve yanılmıyosam skygo skyteamde falan dijital vites göstergesi falan var hoş duruyo benım merak ettıgım sey mesela bu gostergeyı zongshene takabılırmıyız yada cok mu turk ısı olur :/ bılmıyorum ondan kafam karısık bırde 200 cc lık ve 150 cc lık arasında cokmu fark var cekıs ve sürat olarak, ve son olarak 2.el alacağım için bu motorun alım satım ve şehirdışındaysa plaka değişim işleri falan bana ne kadar mâl olur ?? cevaplarsanız sevınırım malum yenıyım bu konularda cahılım ve bu tur seylerı ancak boyle kalıtelı forumlarda ogrenebılıyorum ..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
merhaba arkadaslar aranıza yenı katıldım, bi cross alıp bunu pekiştirmeyi düşüünüyorum =) Bayadır motor almak ıstıyodum ama cok net deıldı saolsn burdakı arkadaslar ıcımdekı cross cuyu cıkardılar:cherry:
gelelim istediğime ben 150 veya 200lük 2.500 milyarı geçmeyecek temiz kullanılmış yani elimde patlamayacak cross motor istiyorum, çokmu istedim acba:silent: neyse ben biraz araştırdım ramzey in yeni çıkan 15o XGJ GY-3a diye bi modeli var aynı şekilde zongshen in ve yuan ın var .. ama ramzeyin bu modelinin neredeyse hiç 2.eli yok kocaman sahibinden de sadece 1 tane buldum :pale: sizce bunlardan hangısını almalıyım tecrubelerınıze ve bılgınıze dayanarak bana ne önerirsiniz, şimdiden teşekkür ederim..

dostum bana sorarsan hiç birini alma derim bu raklamara alabilecegin tek motor var honda xlr 125 diger motrların 200 cc olduguna bakma 125 cc honda çin malarından daha güçlü ve saglam hem paranı boşa harcamamiş olursun ikinci bir seçenek honda xl 200 3500ila 5000 arası alabilrsin dilersen bende iki tane var üçün cü seçenek yamaha dt 125 lere bak derim iki zamanlı hiç degilse atak bir motor çinlilere nazaran saglam ve dayanıklı elimde bundanda bir tane var fiaytı uygun detaylı bilgi için görüşelim 0537 232 26 23
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst