cross motor almayı düşünüyrm lütfen tavsiye

Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
10
dostum bana sorarsan hiç birini alma derim bu raklamara alabilecegin tek motor var honda xlr 125 diger motrların 200 cc olduguna bakma 125 cc honda çin malarından daha güçlü ve saglam hem paranı boşa harcamamiş olursun ikinci bir seçenek honda xl 200 3500ila 5000 arası alabilrsin dilersen bende iki tane var üçün cü seçenek yamaha dt 125 lere bak derim iki zamanlı hiç degilse atak bir motor çinlilere nazaran saglam ve dayanıklı elimde bundanda bir tane var fiaytı uygun detaylı bilgi için görüşelim 0537 232 26 23

dostum yanlısım varsa duzelt ama soyle bıısı var bu forumdakı bır cok arkadasta cın malı motor var takıp ettıgım kadarıyla ufak tefek seyler dısında problem cıkarttıklarını duymadım tabı ben kesınlıkle hondadan ıyıdır demıyorum dıyemem tabı ama butceme uygun onlar ama alacagım zaman (yakın bı zaman olucak ısalla) tekrar ırtıbata gecerım fıyatı fln vs seylerı konusrz tesekkur ederm.



oo çok iyi oldu tesekkur ederım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
ben aklımda olan sıralamayı sölim sana.
1.xl200 honda
2.ramzey
3.sky team
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
10
evet aynı sıralamayı bende dusunuyorum ancak bana uygun fıyatta hondanın 200 lüğü zor :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst