- Konu Yazar
- #21
Kış geldi diye motora binmemek olur mu yahu?
Doğu ve güneydoğu illerimiz hariç memleket kışında motor binmeye müsait, kar yağmadığı sürece sorun olmaz.
Hatta kar yağıncada sürekli çalışan yollarda yine sorun olmaz :cat:
Şanlıurfa'da kaldım uzun yıllar. Orada hava Antalya'dan farksız olurdu.
Sadece DOĞU , ESKİŞEHİR ve SİBİRYA 'da binilmiyor motora