Motora binmeyi, motorla gezmeyi özleyenler el kaldırsın!

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Kış geldi diye motora binmemek olur mu yahu?

Doğu ve güneydoğu illerimiz hariç memleket kışında motor binmeye müsait, kar yağmadığı sürece sorun olmaz.

Hatta kar yağıncada sürekli çalışan yollarda yine sorun olmaz :cat:

Şanlıurfa'da kaldım uzun yıllar. Orada hava Antalya'dan farksız olurdu.:pale:

Sadece DOĞU , ESKİŞEHİR ve SİBİRYA 'da binilmiyor motora :pr::pr: :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yaz gelsin artııııkk litfeng ama ,(((:) baga abi de

seen de yaz yaz yaz bir keneara yaz bütün sözleriim iiii ..
yazzz galdi sokaacıkmam lazım .. şimdi hava sıcak olsa gicen bi kot bot mont basıcan marşa hoopp gezmeceee hi ha ho ....

yok yok arkadaşlar delirmedim sadece yaz gelsin ... neyse neyse kaldı 45 gün .. sonra ufak ufak yollardaim evel allah ...
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
2 hafta oldu binmeyelı özlemedim okadar artık arabaya binmek daha zevkli :)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Belki bana kızacaksınız ama ben de özledim sıcak günleri. Soğuk aynı soğuk olmasa da burda da soğuk işte. :pale: Aylardır içime işliyor neredeyse, hele geçen gün gazetelere çıktı, sel götürdü hani buraları o zaman, ıslanmayan yerim kalmadı. :pale: Ama valla binmeden olmuyor. Allah'tan kar yok, ölürdüm derdimden heralde. Bizim buralar günlük güneşlik görünür ya, ahhh bi de gelin bize sorun. Yağmur yağdı mı yollar deniz gibi oluyor yaw. Alt yapı diye bişey yok, sıfır.. Ama yine de şükür ki, binmediğim bir günüm bile yok...



Havalar sıcak olunca Antalya güzel,Alanya çok daha güzel..
Soğuk olayına gelince;Kütahya ve Eskişehir'de 5 yıl okudum,Türkiye'nin neredeyse tamamına yakının gezdim,üzerine bir de askerliğimi Sarıkamış'ta yaptım,Alanya kadar gıcık soğuğu olan yer görmedim.
Sarıkamış'ta çarşıya çıkarken terletiyor diye kargoya verip geri gönderdiğim montum burada can yoldaşım oldu..Bazen o kadar sinir oluyorum ki motor için aldığım montu sokakta dolaşırken giyer oldum..
Soğuk memlekette psikolojikmen hazırlıklısın havanın soğuk olmasına ama bura da tam tersi..Hava 4-5,bazen 0 dereceye kadar düşüyor,aradan bi kaç saat geçmeden çıkıyor 15-20 dereceye,al sana hastalanma havası..
Ondan sonra vücut ne yapacağını şaşırıp başlıyor enjeksiyon kesmeye,motor sağlam değilse de veriyor grip be benzeri hastalıklar bünyeye coşkuyu..Şöyle sürekli soğuk olsa bir de kar yağsa ne güzel olacak varya..

Soğuk memlekette mecburen binmiyorsun motora,ama burada biniyorsun..
Kar yok,yağmur nadiren yağar zaten..Motora binenlerin de çoğu full kıyafet giymeyince peksimet olur eller,kulaklar ve yüzler..

Tam motora binersin,gidersin biraz şöyle,tam soğuktan eller ve kulaklar peksimet moduna geçmeye başlar,ardından bir de bahtsız bedevi olur bir yağmur yersen sorma gitsin..Yerler de ıslak olunca alt tarafta kalır lekenin,çamurun içinde ki o tam rezillik..

Onun içüüün,mecburiyet mecburiyet ve ille de istek varsa eyvallah ama değilse,hava açıksa,çok da soğuk değilse,yağmur yağmıyorsa motora binip zevkine varmak,değilse kuzu kuzu arabaya binip işimizi halletmek en iyisi diyorum ben..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Şanlıurfa'da kaldım uzun yıllar. Orada hava Antalya'dan farksız olurdu.:pale:

Sadece DOĞU , ESKİŞEHİR ve SİBİRYA 'da binilmiyor motora :pr::pr: :mrgreen:

Bizim burdada binilmiyor malesef (Sivas) hava en yüksek -15 en düşük -35 derece arasında değişiyor. Bu arada Sivas İçanadolu'nun doğusunda...
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
şu havalar biraz ısınsa üzerinden inmeyecem geçen hafta sonu bindin inemedim soğuktan kase seleye yapışmış:queen:her tarafım tutuldu soğukta binilmiyo ama çok özledim keratayı bea..
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bende en son 2 gün önce bindim inşallah yarın güzel olursa bir temizleyip turlarım biraz yol yapalım oğlumla biraz.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
bnm ıcın yaz kıs kar kıyamet hıc farketmez sadece kısın hwa yagıslı olmasın yeter mesela dun sehırden koye kalmaya gıttım 22.00 de cıktım ve hawa -2 yi gösterıodu fakat bıraz saglam gıyınınce bence yazın kullanmaktan hıc bır farkı kalmıyor , yollardakı gizli buzlar harıc tabe:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
23 kasımdan beri binememek içime oturdu resmen.. :pale:

Havalar ısındığı anda atıma atlayıp gezicem köşe bucak :queen:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
bende cok osledım motora bınmeyı yaklasık 1 ay oldu benımde sezonu kapatalı ama yenı sezona allah kısmet ederse yenı motorumla gırıcm ve ınanın hıc ınmıcem ustunde cunku tam 1 senedır para bırıktırıorum onu alabılmek ıcın...artık tak dedı canıma ha bıde kucuk ayrıntı babamı ıkna etmem lazım once....scootere evet dıo gt250r a hayır...bu scooter dedıgımde honda silver wıng 400 bunu alabılırsın dıo ama dıgerı racıng oldugu ıcın alamazmısım...bırı babama anlatsın ıkısınınde son hızı aynı nerdeyse...:pr: bu nasıl bı sabıt fıkırlılık yaaa offfff ben nasıl ıkna edıcm bu adamı anlayamadım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nispet olsun diye birzdan binicem :cherry:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
Kışı sevmiyorum:farao: ama motorumu aylarca bağlı tutamam yazık ya:cherry: sürekli kullanıyorum yağmur soğuk umrumda değil:queen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
izmirde havalar gayet iyi.. binmemek içünn bi seebep yok yanee... binemeyen arkadişlereee diyorum kii havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsunn:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
ben soğuklardan değil mecburiyetten binemiyorum eskişehirde okuduğum için ama haftaya finaller biteer bitmez iskenderuna gidip yetiştiğim gibi motorlara sarılacağım..gerçi motor yok sattım ama dayımda çok var ne de olsa motorcu alır hasret gideririm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst