[İzmir MT] 18 Ocak Cuma "Rise da Hasta" Buluşması (Mekan Değişti)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Grupta hemen hemen herkes hasta :)
Madem İzmir MT hasta,
Eee o zaman neden buluşmuyoruz RISE da ?
..dediiik ve bu hafta rise da olmaya karar verdik..
Gelenekselleşen Cuma buluşmalarımızdan birini daha bu 18 Ocak Cuma günü Rise cafede gerçekleştiriyoruz..

Sıcak içeceklerimizi yudumlarken çılgın ve kalplerimizi zorlayan oyunlar oynayacak,güzel bir akşam geçireceğiz..

Herkesi bekliyoruz...

Tarih:18 Ocak Cuma
Yer : Rise (Bornova)
Saat: 20:00 dan cafe kapanışına :p

Görüşmek üzere:cat:



YENİ TOPLANTI YERİMİZ
Yer :Rise Cafe [Bornova]
Saat :20:00

Mekan: RİSE NARGİLE CAFE İNTERNET
Yer : Bornova İzmir
Adres : Mustafa kemal cad. no:128/8-c Bornova/İZMİR (şekerbank yanı)
Mekan Tarifi : Bornava merkezden doğru gelirken yeni otaban köprüsünü geçince Özkanlar Migros'a gelmeden 500 metre geride. Şekerbank'ın yanındaki aradan girişi de mevcut.

Tüm MT İZMİR ve MT MANİSA üyelerimizin katılımını bekliyoruz. Lodos, İski, Mecit size diyorum duyun sesimizi









Görüşmek dileğiyle...

Katılacak Kişiler
Serçedando

1-Wallace
2-Gittardando(gönlü bizimle)
3-TrTarık
4-Kolpa
5-MissKolpa
6-Alp_Tunay
7-APV41
8-Çalli
9-Özcann
10-Duyulmaz
11-Chatkud
12-Böcek
13-rots
14-Karmacoma
15-Arap kadri
16-MT MANİSA (hala yaşıyorlarsa)
17-MT AKHİSAR

18-
19-
Yazılacak başkası varsa söyleyin,hemen ekleyeyim:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Steril bir ortam olsun diye cafeyle konuştum,iki oda verecekler.Birinde hastalar diğerinde sağlamlar olacak(hastalar bir nevi karantinaya alınacak) :) Camdan haberleşip sohbet edicez..
Tamamen hijyenik,steril bir ortam olacak :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok olm..Ben güvenmem bizimkilere...Bizim odanın camından hapşırır kaçarlar....:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Güzel bi tanışma başlığı olmuş forrap :cat:
İyi buluşmalar dileriz İzmir MT'ye..
Az kaldı, coşup hepimiz gelicez İzmir buluşmalarına :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forrapın hasta olmayanlarıda hasta etme gibi bi planı var galiba :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Etiketler: gureba, hasta, maraba, veba, wallace

Akşam akşam yarıldım....:queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Forrapın hasta olmayanlarıda hasta etme gibi bi planı var galiba :)

Yok öyle bir niyetim,steril bir ortam olacak:)Ayarlandı herşey...
Hemşireler de olacak hatta,hiç bir masraftan kaçınmadık :p (Bu toplantıya bu cümleden sonra 200 kişi gelir..)
Güzel bi tanışma başlığı olmuş forrap :cat:
İyi buluşmalar dileriz İzmir MT'ye..
Az kaldı, coşup hepimiz gelicez İzmir buluşmalarına :cherry:
Tanışma başlığı ne yav Pınar :)Uyku saatin mi geçti ne :p
Şaka maka başlığı beğenmene sevindim(yani sevinmedim de bişeyler yazayım diye yazdım işte :p).


Etiketler: gureba, hasta, maraba, veba, wallace

Akşam akşam yarıldım....:queen::queen:

:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aman abi yavaş yarıl.. Senle benim yarılmamı kaldıracak kapasiteye sahip deil henüz site :queen::queen::queen::queen:

Ben daha öncede yarıldım...Kaldırıyorlar.... :queen::queen::queen:

Benin yarılmam bitsin sen öyle yarıl.....:queen::queen:

Güzel bi tanışma başlığı olmuş forrap :cat:
İyi buluşmalar dileriz İzmir MT'ye..
Az kaldı, coşup hepimiz gelicez İzmir buluşmalarına :cherry:


Sen konuları şaşırdın galiba...Yada uykun gelmiş.... Çayı koyu mu içtin akşam?....:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yok öyle bir niyetim,steril bir ortam olacak:)Ayarlandı herşey...
Hemşireler de olacak hatta,hiç bir masraftan kaçınmadık :p (Bu toplantıya bu cümleden sonra 200 kişi gelir..)

Tanışma başlığı ne yav Pınar :)Uyku saatin mi geçti ne :p
Şaka maka başlığı beğenmene sevindim(yani sevinmedim de bişeyler yazayım diye yazdım işte :p).




:queen:
Harbi yaa.. Ben bazen ezbere konuşuyorum sanırsam :cherry:
Buluşma ve tanışma kelimeleri aklımda karışmış anlaşılan :queen:
Uykudan daha yeni uyandım uyku sersemi dolanıyorum ondan da olabilir dimi :p
Ben daha öncede yarıldım...Kaldırıyorlar.... :queen::queen::queen:

Benin yarılmam bitsin sen öyle yarıl.....:queen::queen:




Sen konuları şaşırdın galiba...Yada uykun gelmiş.... Çayı koyu mu içtin akşam?....:queen::queen:
Sen sessiz sedasız yarılsaydın benide cezbedemeyecek tek başına yarılıcaktın ne güzel.. Sessiz yarılsana yahu sen :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Harbi yaa.. Ben bazen ezbere konuşuyorum sanırsam :cherry:
Buluşma ve tanışma kelimeleri aklımda karışmış anlaşılan :queen:
Uykudan daha yeni uyandım uyku sersemi dolanıyorum ondan da olabilir dimi :p

Sen sessiz sedasız yarılsaydın benide cezbedemeyecek tek başına yarılıcaktın ne güzel.. Sessiz yarılsana yahu sen :queen::queen::queen:


Olur.. Köşede sessiz sedasız yarılırım ben....::dalga::::asker::::shutup::::shutup:: ::shutup:: ::shutup::
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Olur.. Köşede sessiz sedasız yarılırım ben....::dalga::::asker::::shutup::::shutup:: ::shutup:: ::shutup::

Taam ozaman sen çekil ben biraz gürültülü yarılıyorum..
Bak şimdi.....
Puhuhuhauahauahauhauahauhaua :queen::queen::queen::queen::queen:

Gördün mü:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Taam ozaman sen çekil ben biraz gürültülü yarılıyorum..
Bak şimdi.....
Puhuhuhauahauahauhauahauhaua :queen::queen::queen::queen::queen:

Gördün mü:cherry:

Burda yağmur yağıyor.... Ben de demin gök gürlüyor sandım dı...Demek sen yarılmışın......:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ana bende dedımkı sıteden gelen sesler ney?? meyerse pınar ablam cıglık atmıs :)....
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ablam ben o zmn klimayı calıstırıyım :) sıteyı bıras ferahlatak daha kolay olur :).... sen bılırsın sen ne desen onu yapcaz buyuksun :)...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
bu ne yaaa boyle, guzel bi bulusma basligi acilmis... Alp tunay arkadaslariyla geyik yapiyor hemen... kim geliyor kim gelmiyor belli degil... bi rahat birakin... internete hergun giremeyenler var kardesim.. bilgi almak icin bakiyoruz, sayfa sayfa geyik... olmaz ki boyle!

gidin konudisi bolumunde bi baslik acin geyiklerinizi orda paylasin...

neyse konuya gelelim ben bu hafta gelemiyecegim arkadaslar... hepinize iyi toplasmalar diliyorum:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst