- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 305
- Konu Yazar
- #1
Ay çok çirkin, hem de sevimli...:mrgreen:
:silent: Garip ama öyle.
:queen:
kıs biriniz öpsenize şunu, prens olsun:queen:
etti 2 cinsiyetini nerden biliyorsunuz abii:mrgreen:
abi hic bir bayandan baskasi bu direksiyonu boyle tutarmi sence:mrgreen:
yok bea abla gozleri portlek bence bayan:mrgreen:
Peki göbeğe, duruşunda ki saflığa ne demeli :mrgreen:
:cherry: :cherry: :cherry: :cherry:Peki göbeğe, duruşunda ki saflığa ne demeli :mrgreen:
budami erkek gobegine ve safligina bakacak olursak:queen::queen:
![]()
yok arada kalamaz abi bence bayan![]()