Bumudur Budur İşte..Sonunda Kurbağalarda Motorlandı..

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Ne diyelim Yakışmış hani...Ama Kasksız olmamış kötü örnek teşkil ediyor....:farao:

 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
hoca korkma olmaz ona bişey şişirir kendini yola devam yada motor üstünden zıplar yetenekli hayvan:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ay çok çirkin, hem de sevimli...:mrgreen:

:silent: Garip ama öyle.


:queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ben opsem olmaznmi gokhan abi:cherry:
belkim prenses olr ne bilion cinsiyetini:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
abi hic bir bayandan baskasi bu direksiyonu boyle tutarmi sence:mrgreen:

aplalar alinmasin benimki sadece bir ask:cherry:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Peki göbeğe, duruşunda ki saflığa ne demeli :mrgreen:

budami erkek gobegine ve safligina bakacak olursak:queen::queen:

2799109893.jpg
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
budami erkek gobegine ve safligina bakacak olursak:queen::queen:

2799109893.jpg

Hocam bu cevabına koptum valla,süpersin.

Madem bu Hayvan kurbağasının cinsiyet tezi tartışılıyor ama başka türlü düşünen yok hiç?
Gidonun tutuşu çok yumuşak ve kibar tutuyor gibi geldi bana.Arada kalmış bir kurbağa olabilir mi acaba?

Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst