[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
yaw walla çok istedim gelmek ama olmadı ama bidahaki sefere kesin gelecem ve tanışacam sizlerle :D (çok sıcak kanlısınız size gerçekten arkadaşlar demek istiyorum:D)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ya kemal abı resımler ıcın cok tesekkur ederımde ne bıcım camaran varmıs abı ya sayfayı alt ust ettı :)))))))))))))
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kaskı nereme katacağımı bi türlü çözemedim:queen:
şaka bi yana eline sağlık kemalim, güzel fotolar
rola sendeki resimleride bekliyoruz:wiinkk:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
kaskı nereme katacağımı bi türlü çözemedim:queen:
şaka bi yana eline sağlık kemalim, güzel fotolar
rola sendeki resimleride bekliyoruz:wiinkk:

ben sana demedimmi kaskı takınca emniyet sistemini kitle
ondan sonra büle madara olursun :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
efet efet, önce herkes seni mumla aradı, biz o mumları söndürdük:p
ama soora nedense iiki bu buluşmaya kızlar gelmedi dediler, neden acep:queen:
Anladım ben onu.. Kızlar olmayınca birbirinize asıldınız dimi :queen::queen:
ben gazinocular kralıyım :queen:

kambersiz düğün olmuyor valla :mrgreen:
Saol canım.. Senli bi buluşmaya katılıcam hususi olarak :cherry:
ya smd sorcaklar nie die sonra istanbul mt'nin ne mal oldugu cıkıcak ortaya:p
Ben anladım sizi ne olduğunuzu.. Söyliyim mi :queen::queen:
tuğçe ikizin nerde yazmıyo hiç ,okuyor ama belki toptan yazacaktır,birazdan başlar.
Çalışıyordum Ümmet abi, anca kısmet oldu yazmak :wiinkk:
yavaştan alıyo...ilk başta biriktiriyo en son patlıyo:cherry:
Eferim beni çözmüşsün :cherry:

Vural geldi deseydiniz ben kopar gelirdim niye sakladınız benden bunu :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
öncelikle kemal abime teşekkürler eve gelirken ıslanmadık yarim kalmadı valla:)gerçekten güzel bi akşamdı çok sıcaktı bide pınar la tuğçe yoktu harikaydı valla:):)bu arada vat 69 ve 1001 de yerleri ayarladım belli kişiler davetlimdir beklerim onlar kendilerini biliyo

kızım sen uyumadınmı da dinozor seni:) özlettin kendini ya

Olm bi karar ver aptal oldum iki mesajınla :queen::queen::queen:

Çalışıyorum ben gece 12 lere kadar.. GKN la delimavili gibi gece 12 den sonra işe çıksaydım bende gelirdim ne güzel :cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
siz hiç speed fight'a binen ghost rider gördünüzmü????ben dün gördüm vallaha :mrgreen:

güzel buluşmaydı .. teşekkürler arkadaşlar bu sogukta üşenmeden motorlarıyla gelenlere +1000 de benden ...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
güzel bi buluşma oldu emeği geçenlere teşekkürler:rendeer:
bazı dostlara uyarılarımız olcak tabe:p:mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Anladım ben onu.. Kızlar olmayınca birbirinize asıldınız dimi :queen::queen:
yokyok, pembeli, yeşilli ve sarılıyla ilgilendik siz olmayıncai onnarda bizle tabi, şahidimde sağlam, ümmet abi:cherry:


Olm bi karar ver aptal oldum iki mesajınla :queen::queen::queen:

Çalışıyorum ben gece 12 lere kadar.. GKN la delimavili gibi gece 12 den sonra işe çıksaydım bende gelirdim ne güzel :cherry:
laptop alonca terfi ettin dimi, ilk buluşmada sorarım ben sana, aklın varsa yalnız gelme:queen:
siz hiç speed fight'a binen ghost rider gördünüzmü????ben dün gördüm vallaha :mrgreen:

evet hocam bende gördüm onu:p ayrıca NGK ateş almadı GKN denedik ortalığı yaktı :mrgreen:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
güzel bi buluşma oldu emeği geçenlere teşekkürler:rendeer:
bazı dostlara uyarılarımız olcak tabe:p:mrgreen:

alper gözümsün:cherry:
dün akşamki 10 lira muhabbetini hatırlıyosun dimi:p:p
bakkk konuşuruummmm:queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam güzeldi arkadaşlar
teşekkürler herkese...

ama bir daha misafir muamelesi istemem ona göre.

Birde bana takım elbise zorunlu diyen arkadaş kimdi?:pr::silent:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iş çıkışı gelicem diye yazmıştım öncelerde
forumu takipten sınıfta kaldınız:)

Bugünlük 2 sazan yeter sonra daha tutarız:queen:
vakit bol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst