KenDi yapTığıM Drift (150T in Antalya)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
395
Ya neden kimse yorumları tam okumuyor arkadaşım...Dikkatli oku şu yorumları...Biz olayı açıklıyoruz orda siz hala kendi bildiğinize gidiyorsunuz...tbk_1980 nin yaptığı yorumu tam okumayıp yanlış anlamış arkadaş sizde hala okumadan yorum yapıyorsunuz ya...:farao:

Trafige kapalı alanda kendince eglenen birisi, bu eglencesini videoya cekip burda paylasıyor, gelen ilk mesaj:

İyi .ok etmişin...
buldun fayansı çevir; çevirde vur kask kafanı duvara...
:pr::pr:

Bu zihniyetle bu anlayışla insanları kazanamazsınız. Oncelikle buraya bir video konuyor. Videodaki atraksiyonla ilgili bir yorum yaparsın, ondan sonra varsa bir yanlışı, dogrusunu soylersin, tatlı dille. Dersin ki: "Arkadaşım güzel yapıyorsun, şuna dikkat, şunu böyle yap, daha çok kayar daha estetik olur vs.. Ha bir de kask takarsan eger olası bir düşmede yaralanmazsın" Uyarı böyle yapılır. Insanlara mal, kask kafalı, .ok vs diyerek bilinç oluşturamazsın. Adamın takacagı varsa da takmaz, o da kaybeder sen de.

tamamen kötü örneksin (hiç alınma ve darılma) kask takmadığın gibi birde o tip hareketlerle kötü örnek oluyorsun. birde "devamı gelicek (gelecek yazmalıydın)" yazmışsın. Allah akıl fikir versin bir kaza durumunda ne duruma düşeceğini düşünmeden hareket etmişsin. :farao:

Çok bilmiş türkçe prof.u arkadaşım, bağlaç olan "de" de ayrı yazılır.. "Kask takmadıgın gibi birde o tip hareketlerle kötü örnek oluyorsun" degil "Kask takmadıgın gibi bir de o tip hareketlerle kötü örnek oluyorsun"

Yaa.. insanlara laf sokmak böyle bişey işte evet ne güzel :farao:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
İşin iyice moku çıkmaya başladı...O ondan alıntı yapıp ona cevap veriyor o ona derken ortam iyice kızışıyor...En iyisi konudan tamamen uzak durmak...Son sözüm başından beri söyleyecektim ama kötü birşey söylemek istemediğimden söylememiştim ama dayanamayacağım...Kim ne yapıyorsa nasıl yapıyorsa yapsın.Bana ne ya tohumuna para mı saydık....
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
ne bu herkes kendini tribe sokmuş yha. rakı içen öldüde su içen ölmedimi. neyse polemiğe gerek yok iyiki motor profları trakyaya gelmemiş yoksa piskolojileri bozulur birisi diyo 4 zamanlıyda asfaltta döndürülürmü hangi motoru getir döndürmessem evimi yakıcam 51 lerle lastik yakardık asvaltta dönmezmiş döndüremezsen döndürürler gülüm::sapkaa::::sapkaa::
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her şeyden önce "bence" bu matah bişey bile değil, paylaşım değeri bile yok
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[

Kask takanlara uzaylı demek mi???:mrgreen:

Mete abi sende kusura bakma ama abi bi büyüğümüz olarak biraz saçma bi yorum olmuş...Abi böyle şey mi olur ya kask takana öle diyo böyle diyo diye...Motorla bakkala giderken bile kask takacaksın herşey olabilir abi...Hazırlıklı olmak lazım...

Son olarak videoyu koyan arkadaşım senden ricam videoyu bu siteden al...Ve yorumları dikkatli okuyup cevapla...Motor alacaklar,yeni başlayacaklar bu siteye bakıyorlar ve bunları görmeleri hiç hoş olmaz...Moderatör arkadaşlar bu konunun kilit vakti gelmiş...Yoksa tüm forum biribirine girecek:queen::queen:


abilerde saçmalar...:pama kanka sende biliyon sizin oralarda kontroller daha az...kask biraz fuzuli bişey...ki bakkala giderken ben bile takmam buralarda...:pale:hor görme kasksızı...koruyacak bişey olsa takardık yavrım kask ...:queen:

tubişide öperim...enişte üzüyor belli...bize patlıyor bu ara...:)

izledim valla ama ne yorum yapsam bilmem ki

sen ne iş yaparsın bıradar...yokmu amirin müdürün...ben özel sektördeyim bana bakma bi ayağımız çukurda...

oh kebap bu dünyada işin iş..bakalım öbür dünyada napcan kuzen balky...:pordada geyik yaparsın böle Zebanilerle...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tavsiyelerin doğru teşhis.... Video kayıtları delil kabul edilebilir...Ama bir saniye... Dediklerin trafikte geçerli..Arkadaş trafikte değil..Ya evinin ya da dükkanının önünde fayans üzerinde... Trafikle alakası yok... Toplumu tehlikeye atıcak yer de değil... O sebep ten hiç bir şekilde ceza yazılamaz....:cat::cat:

orada yaya olsa sen ona çarpsan ceza yok yani?:cyclopsan
ilginçmiş..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
benim işim bu komik olmak...:pvalla bu aralar pek bi gerginsin tubiş..nediyon tükkandaki ilaclarımı kullanıyon yoksa...:pyazmış olmak için yazıyorda olabilirim tabi...:p

uyuz tubiş kankan PRO gibi iyice hükela olmaya başladın sende...burnundan kıl aldırmıyon be...:wiinkk::rendeer:

Hiç alakası yok ben dün neysem bugün de o'yum. Bu bir, ikincisi Onur'la kanka olduğumu da nereden çıkardın ? Seninle daha samimi olduğuma inanabilirsin :) Üçüncüsü de ukala falan değilim abi. :p:p Sadece hastayım, bir ayda iki kez hastalanmak beni biraz gerdi doğru. :pale::pale:

tubişide öperim...enişte üzüyor belli...bize patlıyor bu ara...:)

Haydaaaaaa :cyclopsan Bu da nerden çıktı :silent: Bugüne kadar hiç üzmedi bundan sonra da üzmeyecek abi emin olabilirsin.. :cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel beceri sergilemişsin, ancak keşke kaskın olsaydı. Kanuni yükümlülüğü ve sağlığın açısından gerekliliği bir kenara bırak, bu kadar tonla laf yemezdin. :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bu tür haraketleri yapan yada yapmaya çalışan herkese destek verdiğim gibi sanada destek veriyorum (maddi değil tabi manevi :p) bu konuda eğer kendini yetenekli hissediyorsan, çalış çaba göster ve iyi şeyler yap, hıı tekteker arifi ,guiness rekorlar kitabına giren ( şu 90 mt yükseğe çıkan ) yada avrupada yapılan stund çalışmlarını ,ağzını ayırarak izleyen kişilerin, burda sana yaptığı olumsuz yorumlarıda çok kafaya takma, ama şunuda unutma ne olursa olsun kaskını takk, durumun el verdiği sürece korumalarını tamamlamaya çalışş SAYGILAR
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Korumaların olsaymış ve daha emniyetli bir yerde yapsaydın daha kabul edilir olurdu.
Ayrıca asfaltta yapamadım, fayansta kafe önünde o yüzden yaptım demişsin
peki daha önceden youtube a koyduğun bu video hem asfalt, hem gece, hem ehliyet alamayacak kadar genç bir sürücü ve gene kask yok...
ayrıca motor asfaltta da gayet güzel dönüyor gözüküyor...
bu nedir şimdi?
[YT]aCSDF_FQxIc[/YT]
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hiç alakası yok ben dün neysem bugün de o'yum. Bu bir, ikincisi Onur'la kanka olduğumu da nereden çıkardın ? Seninle daha samimi olduğuma inanabilirsin :) Üçüncüsü de ukala falan değilim abi. :p:p Sadece hastayım, bir ayda iki kez hastalanmak beni biraz gerdi doğru. :pale::pale:



Haydaaaaaa :cyclopsan Bu da nerden çıktı :silent: Bugüne kadar hiç üzmedi bundan sonra da üzmeyecek abi emin olabilirsin.. :cat::cat:

tubişim bende hastayım be...vallaha bak zümüklü zalyangoz gibiyim...öksürüyorum...her öskürüktede boğazım parçalancak gibi oluyo...:salut:halsizlik yutkunamama ne ararsan var...soğuk terde cabası...:salut:

bi ilaç bişey önersen pacım...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Abi şimdi burdan bişey önermiyim ben :) Sen doktora git, antibiyotik verecektir. :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi şimdi burdan bişey önermiyim ben :) Sen doktora git, antibiyotik verecektir. :wiinkk:

ben o antibiyotiği icad edeninn...:pantibiyotik icad oldu mikroorganizmalarımız bozuldu...:peczacı dohtor yarısı dediydiler...herşeyy yalann...:cherry:hadi bişey de işte...yoksa bizim mahledeki eczacıdan bişiy isticem...ama bişey olursa bu kayıtlar ortada...hakkımı helal ederim merak etme...:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Abicim keşke sen de buraya gelsen benden istesen :) Ama şimdi böyle herkesin için de ilaç adı veremem ki sana ben.. ::saad::::saad::
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Birgün siteye giremedik kıyamet kopmuş..
Her telden bağlamayı çalanlar olmuş...


Videoda hareketler güzel fakat koruma yok...
Trafik açısından da; bu şekilde hareket ve giyim cezayı gerektiren
bir durumdur..

Hatta herşeyi boşverin...Ehliyeti yok arkadaşın...

Tavsiyelerin doğru teşhis.... Video kayıtları delil kabul edilebilir...Ama bir saniye... Dediklerin trafikte geçerli..Arkadaş trafikte değil..Ya evinin ya da dükkanının önünde fayans üzerinde... Trafikle alakası yok... Toplumu tehlikeye atıcak yer de değil... O sebep ten hiç bir şekilde ceza yazılamaz....:cat::cat:

orada yaya olsa sen ona çarpsan ceza yok yani?:cyclopsan
ilginçmiş..

Hayır arkadaşlar...O makinanın üstünde korumasız olarak oturması bile cezayı gerektirir..Tabi motosiklet çalışır durumda olması gerek..
Yani kaldırım, dükkan önü felan fark etmez...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abicim keşke sen de buraya gelsen benden istesen :) Ama şimdi böyle herkesin için de ilaç adı veremem ki sana ben.. ::saad::::saad::


tamam şekerim...zate ben petronden izin istedim öğleden sonra eve kaçıcam gibi...msnden ulaşırım sana...:rendeer:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
72
kask takmalı

kadn4ry.png
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Konu tamamen tartışma içerikli mesajlar içerdiği için kilitlenmiştir.Foruma koyacağınız video ve yazılarda yasaları çiğner örneklere ya da olumsuz etkiler yaratabilecek dokümanlara yer vermeyiniz.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst