insallah bi ton resim varda ayiklamak gerekio:cat:Hocam o nasıl bir tatilse...rüya gibi olmuş valla çok güzel.
Daha resim vardır sende devamını bekleriz.Götür bizi oralara.
Saygılar.
vayyy beaaa senin isyerinde bilgisayarindami var aplaaa:queen::queen::queen:Ben şirkette resim göremiyorum.. O sebeple yorum yok sana![]()
Latif güzel bir tatil olmuş..Makinalar 10 numara...
Yanlız canın sıkkın gibi....:wiinkk:
Resimlerde öyle bir halin var...:silent:
hocam naptın sen ya o sarı arabayı getirsene![]()
Vışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş diyorum başka birşey demiyorum...:cyclopsanChopperlara bak be...Paylaşım için tşkler...
Bu gerçekten muhteşem, İhsanhakan abim görmesin valla gece rahat uyuyamaz.:cherry:
para sorun değil dostum burlarda aradım ama bulamadım ondan yani![]()