2008 CBR 1000 RR and 2008 CBR 600 RR Ten Kate models

Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
bu sene her marka en acaıp egzozu yapma yarısında galıba ama motor gusel olmus ozellıkle mat sıyah cok cekıcı duruo:cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
abi ben anlamıyorum çok kaba olmuş egzost .. honda kendine yakışan bi modelle gelememiş 2007 1000RR daha başarılı kanımca. Ten Kate renkleri 2007 RR da daha iyi dururdu
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Pembe 1000RR mı olurmuş:pr:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben alayim diye ellerinden geleni yapıyorlar :mrgreen: Ama almayacağım boşuna uğraşmasınlar :queen::queen:

Bu arada, pembe olunca 1000rr bişeye benzemiş :mrgreen:

Ben de onu diyorum zaten tubis bunu süremez ki, niye pembesini yaptınız:silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen sürüyosan ben haydi haydi sürerim çömez yaratık :pr:

:queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbii yaa pembe 1000RR ne tatlıolmus öleee :cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sen sürüyosan ben haydi haydi sürerim çömez yaratık :pr:

:queen:

Haydi haydi değil o hayli hayli:p

Ayrıcana ben sölemesem çömez olduğumu asla anlayamassın ki, 10 yıldır sürüorum desem görsen inanırsın, çok pis viraja yatıomuş takliti yapıorum:p
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence de yazık. Senin gibi tiplerin kullandığını bilseler üretimden kaldırırlar heralde.. :queen:

:pr::pr: Kız motoru da nedir ya !

kaldırsınlar baska motor mu yok....
ulen fabrıka dese honda bayan modelı hepınız cosarsınız honda kız modelı yapmıs dıye bız dedıkmı senın gıbı tıpler oluyo...ne varmıs benım tıpımde
tıpıtıp:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yeni kasanın herşeyiyle(renkler dahil) dandik olması bir bakıma hoşuma gidiyor, güzel bir şey olsa martta 25bin kayme bayılıp almak zorunda kalacaktım, şimdi içimde cebimde rahat:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
kaldırsınlar baska motor mu yok....
ulen fabrıka dese honda bayan modelı hepınız cosarsınız honda kız modelı yapmıs dıye bız dedıkmı senın gıbı tıpler oluyo...ne varmıs benım tıpımde
tıpıtıp:p

Görünüş olarak demedim beyin olarak dedim. Amaan her neyse, keyfinize bakın. Ne düşünürseniz düşünün..
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kız motoru tabı yalan mı....
forumda o kadar uye var...
bayanlar harıc kac kısı aaa pembe RR cok guzel olmus dedı...?
neyse genellememden dolayı kusura bakmayın...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Yeni kasanın herşeyiyle(renkler dahil) dandik olması bir bakıma hoşuma gidiyor, güzel bir şey olsa martta 25bin kayme bayılıp almak zorunda kalacaktım, şimdi içimde cebimde rahat:p

yok yine rahat deilsin martta....
daha bonusa gitcez:cherry::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst