Motor tercihi İkinciel Markamı olmalı-Sıfır Çinlimi ( Anket )

Motosikletim ikinciel olsun kaliteli olsun MU? Sıfır olsun ne olursa olsun MU?


  • Kullanılan toplam oy
    68
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Motosiklet tercihinizi ne yönde kullanıyorsunuz arkadaşlar

İkinci el 2000 model altı BMW sinden Hondasına Yamahasına Birçok markanın herhangi bir modelini bütcenize uygun bir fiyata bulmanız mümkün Birazda anlıyor ve marka model bilginiz varsa 5 yıl rahatça binebileceğiniz 500-600-1000 cc her türlümotoru max. 10.000 ytl ye bulmanız mümkün.

İllaki sıfır bir motor istiyorsanız ve paranız kısıtlı ise ya hacim küçültüp istediğiniz markanın düşük cc li modeline bineceksiniz yada marka değiştirip kaliteden feda ederek motor tutkusunu bastırmaya çalışacaksınız


MT ailesindeki motosiklet tutkunlarının Seçimini ne yönde kullandığını belirlemeye çalışarak ve ilerde alacak olanlara satacak olanlara yardımcı olabilecek böyle bir topic in herkese her keseye faydalı olması dileği ile ...


Allah kaza bela vermesin ....
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Benim en son motosikletim GT250R'dı. Sıfır aldım çünkü ödeme konusunda kolaylıklar sağladı bayi sahibi, sağlamasaydı sanırım yine 2.el GT250R alırdım.

Aynı paraya şu markanın şu modelini alırdın laflarını çok duydum ama hiç pişman olmadım.Şimdi Fazer almayı düşünüyorum.Kısmet olursa en az 2006 model olacak.Kısacası; eski makineye bineceğime, küçük cc makineye binmeyi tercih ederim. En azından kafam rahat eder... :wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ö.Z.€.R;901305' Alıntı:
Benim en son motosikletim GT250R'dı. Sıfır aldım çünkü ödeme konusunda kolaylıklar sağladı bayi sahibi, sağlamasaydı sanırım yine 2.el GT250R alırdım.

Aynı paraya şu markanın şu modelini alırdın laflarını çok duydum ama hiç pişman olmadım.Şimdi Fazer almayı düşünüyorum.Kısmet olursa en az 2006 model olacak.Kısacası; eski makineye bineceğime, küçük cc makineye binmeyi tercih ederim. En azından kafam rahat eder... :wiinkk:

Bu durumda sen anket sorusunda 2. işaretleyenlerdensin
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
aynen bende küçük cc li olsun marka olsun düşüncesindeyim. yanlızca hyosung için ikinci el düşünmüştüm çinli tayfasından ya ondan :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Oyumu 2.el markalıdan yana kullandım.(kapalı zarf usulü değilse)
Hayırlara vesile olması dileğiyle..:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çinlilerden ağzı yanan çok,ucuz olduğu için biçok kişinin motosiklet hayalini gerçekleştirdiği kesin ama kötü malzeme ve/veya kötü işçilik biçok sorun çıkartıyor.ben motorda önce sağlamlığa ve az bakım ile masrafın az oluşuna bakarım bu özelliklerde bi motor almak isterim,sıfır motor diye de bi inadım olmadığı için 1.seçenek en mantıklısı bence....
yerinde bi anket olmuş eline sağlık harbiturk...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ö.Z.€.R;901355' Alıntı:
İlla sıfır olsun takıntım yok. Sadece modeli yüksek olsun ve temiz olsun, benim için kafidir... :)

Hadi hadi çıkar ağzındaki baklayı

Teslim ol sende kaliteden yanasın :) yoksa neden 600 lük fazer alma planları yapasın
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hadi hadi çıkar ağzındaki baklayı

Teslim ol sende kaliteden yanasın :) yoksa neden 600 lük fazer alma planları yapasın

Tabiki en güzeli sıfırını alabilmektir ama insan imkanlarının doğrultusunda hareket etmek zorunda.Bu nedenle sanırım 2006 Fazer en uygunu... :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ö.Z.€.R;901427' Alıntı:
Tabiki en güzeli sıfırını alabilmektir ama insan imkanlarının doğrultusunda hareket etmek zorunda.Bu nedenle sanırım 2006 Fazer en uygunu... :)

yani ikinciel olsun marka olsun diyorsun oylemi:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ben marka düşkünü değilim ama kaliteden yanayım çin malı kaliteli motorlarda var keeway, regal ,gibi mesela hem parçaları da ucuz bu arada scooter ı sattım kaliteli bi çinli düşünüyorum.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Verdiğim karar şudurki 5.000-10.000 ytl ye ikinci el çok güzel motorlar alınabilir belki model çok yüksek olmayacaktır ama 2000 modelinde altına inmeyecektir.

Şu an bulduğum iki motora kafam takılmış durumda

biri yamaha TDM 850 ki bana sorarsanız varadero nun halefi 2000 model 8500 ytl iyi rakam

Bir diğeri de BMW F650GS bir başka kral modeline göre 8.000 ytl den başlıyor en buyuk artısı ABS

Benim herhangi bir motor tarzım yok 10 yılı aşkındır motora biniyorum her yıl değiştirmeye çalışırım ama ne tarz olur bilemem o an kafama ne eserse onu alırım yahut uygun ve temiz bulmulumdur alırım

Motor için 10.000 ytl yi gözden çıkarmış bulunmaktayım birçok motor ilanına baktım ama henuz birini dahi aramadım neden derseniz motor almak için en uygun zaman kasım - şubat aylarıdır bende geniş geniş araştırıyorum işde
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
anket saçma olmus.... tabiki marka iyidir ama dez avantajlarinida unutmamak gerekir.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bende 10.000 ytl'yi gözden çıkardım, belkide daha fazla. Kararım FAZER. Umarım kendime uygun bir FAZER bulurum.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bence başlangıç için çinli en iyisi.tecrübe kazandıkça model yükseltilmeli
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bence başlangıç için çinli en iyisi.tecrübe kazandıkça model yükseltilmeli

Evet başlangıç için çinli iyidir nasıl olsa 1 yılda parça pincik olacak olmasada 2. elde üçkuruşa gidecek en iyisi iyice tecrübe kazanıp adam gibi bir motora binmek
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
secenekler eksik olmus. benim cevabim:

- marka takintim yok, Cinli olmasin yeter. param varsa herkes gibi 0 almak isterim. o kadar butce cikmiyorsa 2-4 yildan yasli olmayan 2. ele de fitim.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Marka olsun, ikinci el olsun diyorum..
Çinliyle uğraşılmaz..
Keşke herkes sıfırını alabilse ama imkanlar 2. ele yetiyorsa en mantıklısı bu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst