erdo2002 Katılım 3 Eki 2006 Mesajlar 2,606 25 Ara 2007 #21 evet fotograflar yakıyor hani güzel gezi olmuş tebrikler
agokce Katılım 24 Eyl 2006 Mesajlar 409 26 Ara 2007 #22 ilkler her zaman güzeldir:queen:. her zaman tam korumalı ve tam dikkatli sürüşler dilerim.
motorcuq Katılım 26 Ocak 2006 Mesajlar 216 26 Ara 2007 #23 harikabi gezi olmuş fotolarsüpr ya manzara mütiş emegine salık bekliyoruz arayı soğutma.
bluebird64 Katılım 21 Ara 2007 Mesajlar 254 26 Ara 2007 Konu Yazar #24 Tavsiyeleriniz için teşekkürler....r:
airman Katılım 1 Eki 2006 Mesajlar 498 26 Ara 2007 #25 Kendinle ilgili özeleştiride bulunmanız çok güzel darısı daha uzun ve grup gezilerine
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 26 Ara 2007 #26 Paylaşım için sağol. İlk başlarda motora alışana kadar bu tip problemler oluşa bilir, normaldir. Zamanla ustalaşırsın. Senin ybr kaç model. 2006 mı ?
Paylaşım için sağol. İlk başlarda motora alışana kadar bu tip problemler oluşa bilir, normaldir. Zamanla ustalaşırsın. Senin ybr kaç model. 2006 mı ?
The massacre Katılım 2 Eki 2007 Mesajlar 278 26 Ara 2007 #27 abi madem gezi yaptınm iki resim koysaydın daa:cherry:
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 26 Ara 2007 #28 bluebird64' Alıntı: Tavsiyeleriniz için teşekkürler....r: Genişletmek için tıkla ... Tavsiye, hımm bluebird64' Alıntı: Kask ve montsuz asla tabi.. Çünküüüü... A2 ehliyetimi yeni aldım.. Genişletmek için tıkla ... Benden tavsiye ehliyetin eskisede kaskını montunu ihmal etme :rendeer: Bi kaç tane fotoda koysaydın keşke yahu
bluebird64' Alıntı: Tavsiyeleriniz için teşekkürler....r: Genişletmek için tıkla ... Tavsiye, hımm bluebird64' Alıntı: Kask ve montsuz asla tabi.. Çünküüüü... A2 ehliyetimi yeni aldım.. Genişletmek için tıkla ... Benden tavsiye ehliyetin eskisede kaskını montunu ihmal etme :rendeer: Bi kaç tane fotoda koysaydın keşke yahu