1 Kırık Motorcu+2 Hatun..Sonu Çok Fena

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
+30 vallaha güzel nerden aklına geliyo böle şeyler insanın aklına azraile pek iş bırakmıyolar valla:queen:
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
144
harbiden çok kötü uçmuşlar boşluğa değilde ya dönen tekeleğe dogru uçsalardı:farao:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Adamlar böyle araştırma geliştirme faaliyetlerinde bulunarak teknoloji üretiyorlar,o yüzden ileri gidiyorlar.Bizim gibi ekmek yeseler oturup kalacaklar.:p
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
scooter yerine bitane R1 olsaydı daha kral olurdu bence o zaman kızlar buraya kadar gelirdi sanırım :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Biz hala kızlara yüzme öğretçez diye uğraşalım adamlar uçmayı öğretiyorlar bee
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
hangi akıla hizmet abi şimdi bu çözemedim:)kusmak isteyenlere şiddetle tavsiye edilir:queen:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
yok benim anlamadığım scooter lastiği hazırlanırken kızlar kuzukuzu başına gelecekleri bekliyorlar ve çığlık atıyorlardı,ama korkuya ramen çekip gitmiyorlar yahu cahil cesareti bu olmalı !!!!!
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
:salut: gitti 2 hatun . ALLAH tan motorun üstüne doğru uçmadılar..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
biz küçükken bisikletle yapardık bunu, adamlar bizden görüp geliştirmiş olmalı,
o motoru kullanan bizim almancı hasan değil mi yaa?:queen:

baya bi abartmışlar tabi, tabi kızlar allahtan uçmuşlar, biraz daha
tutunabilselermiş, bütün organlar sırtlarına yapışacakmış :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst