Tüm Yurttan Kareler.....

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
cihan çok güzel ,bayağı yer gezmişsin ama hep tabela,gittiğin her ilden güzel bir kare nasıl olurdu:silent:
eline sağlık
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
İyi güzel gezmişsiniz de,bir de bize uğrasaydınız tanışsaydık.:cat:

güzel olurda bak bayramın üçüncü günü ögle saatlerine yakın uludag çıkıcaz,istersen buluşalım beraber çıkarız yada

cihan çok güzel ,bayağı yer gezmişsin ama hep tabela,gittiğin her ilden güzel bir kare nasıl olurdu:silent:
eline sağlık

o da olur yakında ama bu ayrı bir kolleksiyon

Rize Tabelası da yok :p

Gerçekten cok güeL tebrikler :)

o da olucak elbette yakında 81 ilin altında çekilmiş resim kolleksiyonunu tamamlamayı düşüyorum.

trabzon OF tabelasının yanında resim çektiren yokmu:mrgreen:

varmı of tabelası sende bakıyım..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
güzel olurda bak bayramın üçüncü günü ögle saatlerine yakın uludag çıkıcaz,istersen buluşalım beraber çıkarız yada

Yarına kadar bizim bayram gezilerini bitirmemiz zor görünüyor.
Malum çoluk çocuk bayram ziyaretlerindeyiz.
Not:Bursa çok soğuk,bu gün biraz güneş açtı.
Uludağdağın ovadan bakınca manzarası harika,ağaç dalları kar değil buz kaplı güneşin az ısıtmasıyla havada buz kristalleri uçuşuyor.Planınızı tam öğle saatlerinde orada olacak şekilde yaparsanız iyi olur.

İyi bayramlar güzel geziler aman dikkatli olun.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Sen bu kadar yeri gezersin, Burdur'a gelirsin beni görmeden gidersin..
Üzüldüm doğrusu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst