güzel olurda bak bayramın üçüncü günü ögle saatlerine yakın uludag çıkıcaz,istersen buluşalım beraber çıkarız yada
Yarına kadar bizim bayram gezilerini bitirmemiz zor görünüyor.
Malum çoluk çocuk bayram ziyaretlerindeyiz.
Not:Bursa çok soğuk,bu gün biraz güneş açtı.
Uludağdağın ovadan bakınca manzarası harika,ağaç dalları kar değil buz kaplı güneşin az ısıtmasıyla havada buz kristalleri uçuşuyor.Planınızı tam öğle saatlerinde orada olacak şekilde yaparsanız iyi olur.
İyi bayramlar güzel geziler aman dikkatli olun.