Tüm Yurttan Kareler.....

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Adapazarı

antalya

burdur

bursa

edirne

karabük

kırklareli

lüleburgaz

tekirdağ

bolu

çatalca

çerkezköy

çınarcık

çorlu

eflani

gebze


gemlik

izmit

körfez

orhangazi

safranbolu

uludağ

yalova

antalya

bartın

bilecik

burdur

bursa

edirne

karabük

kastamonu

kırklareli

kocaeli

sakarya

tekirdağ

yalova

çanakkale

TÜRKİYE ÜLKE SINIRI

 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
abı tabela altında fotograf hobısımı var sende:cherry::queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bravo tebrikler... :) Muavininiz olabilirmiyim ağabiler.:pale:
Birvesile Bayramınızı içtenlikle kutlar daha nice il sınırı tabelalarında sağlık ve mutluluk temennilerimle.

xaspraz; cihan ne demek istemiş anlamadın ki !
Anlayana sivri sinek saz, anlamayana da davul zurna az.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
kardeş alper abi görmesin bu tabelaları beni fırçalamıştı bir kere....:queen:

neyse şaka bir yana bence güzel bir hobiii.....:cat:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
maaşallah abi ümmet abiye rakipsin herhalde:cherry:birileri size sponsor olsun bari:cherry:bu gezilerin devamını bekliyoruz:cat:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Karabük, Bartın a kadar gelmişsin
Zonguldak' da yapsaydın bari :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tabelaların altında bütün pozlar... sadece tabelalardamı durdun yoksa iç taraflarıda gezdinmi:)
paylaşımın için çok teşekkür ederiz... kazasız belasız gezmeye devam....:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbulda bi tabelacıyla anlaşmış sanırsam :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
lüleburgaz çok tehlikeli bi memleket olmalı ki tabelanın altına polis imdat telefonunu koymuşlar:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lüleburgaz çok tehlikeli bi memleket olmalı ki tabelanın altına polis imdat telefonunu koymuşlar:queen::queen:

zaten o arkada gözüken yolun ortasındaki boşlukta sürekli polis duruyor nie koymuşlar o yazıyı anlamadım :queen: Gişelerin hemen çıkışında çekilmiş resim
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Benim favorim bu fotoğraf ışıgı ve zamanı güzel yakalamış elıne saglık paylasım ıcın tesekkurler
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
tebrikler gez gez nereye kadar :p
tabelalar çok hoş çok begendim eve alcam bitane tabela pazarlamacısı gibisin :p
allah sana ve motoruna zeval vermesin dostum gezmeye devam paylaşımın için thanks :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Cihan hocam, çok çok güzel bir kolleksiyon. Buna devam etmelisin. İmrendim doğrusu. İzmir ve cıvarına yolun düşerse PM ile bana bildir, seni ağırlamaktan zevk duyacağım. Saygılar.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Helal olsun işte:cat:
Ben üşendiğimden bu tip fotoları ihmal ediyorum, bu yüzden çektiğim fotoların nerelerde çekildiğini hatırlayamıyorum:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
abı tabela altında fotograf hobısımı var sende:cherry::queen:

aynen öyle valla

maaşallah abi ümmet abiye rakipsin herhalde:cherry:birileri size sponsor olsun bari:cherry:bu gezilerin devamını bekliyoruz:cat:

sponsor bulmak kolay değil gelip de beni bulsalar güzel olur,hemen kabul ederim

Karabük, Bartın a kadar gelmişsin
Zonguldak' da yapsaydın bari :)

o da yakında olucak merak etme sen,karabüke anlık geldim gittim,ama bartın olucak bi gezim kısa zaman da.


Tabelaların altında bütün pozlar... sadece tabelalardamı durdun yoksa iç taraflarıda gezdinmi:)
paylaşımın için çok teşekkür ederiz... kazasız belasız gezmeye devam....:rendeer:

bazı yerleri gezdim yol üstündekileri de durup çektim.


istanbulda bi tabelacıyla anlaşmış sanırsam :)

keşke anlaşabilsem istanbul nüfüs tabelasını bulamadıgım zaman yolda gezen trafik ekibine sormuştum,yok öyle bi tabela dedi,niye yok her ilin var dedim,birader istanbul gibi bir ilin nasıl nüfusu olmasını istiyorsun dedi neyse bende de uzatmadım zati.

CİHAN Ustam, Rize'ye de bekleriz.. Saygılar..

inşallah inşallahhhh:queen:


Cihan hocam, çok çok güzel bir kolleksiyon. Buna devam etmelisin. İmrendim doğrusu. İzmir ve cıvarına yolun düşerse PM ile bana bildir, seni ağırlamaktan zevk duyacağım. Saygılar.

durmak yok zati yola devam...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
trabzon OF tabelasının yanında resim çektiren yokmu:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Helal olsun Cihan ama tüm yurt olmasada hatrı sayılır yerler dolaşmışsın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst