Geçmiş olsun Boy(mehmet)

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya şimdi haberim oldu....
çok geçmiş olsunnn...
Bi an önce siteye yazsında benim sorularımı cevaplasın:cherry::rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Çok geçmiş Olsun Mehmet,
umarım tez zamanda sağlığına kavuşursun...
başlığı ilk gördüğümde fena olmuştum ama okuyunca rahatladım.
tekrar çok geçmiş olsun dostum...
:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsun,, daha tanışmadık ama iyleşince kısmetse tanışırız :rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mehmet;

Motoru hafifletmeyi başaramayınca, en iyisi kendimi hafifleteyim diye düşündün herhalde.:)

Çok geçmiş olsun.

Kendine iyi bak...:rendeer:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Siteye gitmediğimden bu başlıktan da haberim yoktu. Ben de bu kadar adamın nerden haberi oldu da MSN'den mesaj atıp duruyorlar diyordum. Murat rahat duramamış başlık açmış... Hepinize iyi dileklerinden dolayı teşekkür ederim, en azından bunun için cevap yazmayı istedim. Siteye yine pek uğramayacağım sanırım, en azından bazı şeyler düzelene kadar. Bana birşeyler yazanlar, soranlar bana MSN'den ulaşabilirler.

Bazılarınız biliyordur, vücudumun belli yerlerinde yağ bezesi vardı. Bunların bazıları üstüne basıldığında rahatsız ediyordu. O yüzden bayramı da bahane ederek sonunda bunları aldırmaya karar verdim. Lokal anestezi ile alacaklardı ancak çok fazla sayıda olması nedeniyle genel anestezi ile alalım dediler. Toplam 14 tane işaretledik ama 2 tanesini almayı unutmuşlar :) Toplamda 12 tane aldılar, ortalama 2-3 dikiş atmış olsalar şu anda vücudumda 25-30 adet dikiş var. Dış katman dikişi olduğundan herhangi bir hareket kısıtı yaratmıyor. Yani anlayacağınız yatalak değilim :) Hergün yıkanan biri olarak tek sıkıntım yıkanamamak. Çarşamba günü kontrole gideceğim, büyük ihtimalle de haftasonu dikişleri alırlar. Geçirdiğim bir sürü olay yanında bu kesikler ve dikişler önemsiz şeyler.

Tekrar herkese teşekkür ederim... Görüşmek üzere...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Geçmiş olsun :rendeer:
Umarım biran önce tam anlamıyla sağlığına kavuşursun :cat:
Allah daha büyük dert vermesin.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Siteye gitmediğimden bu başlıktan da haberim yoktu. Ben de bu kadar adamın nerden haberi oldu da MSN'den mesaj atıp duruyorlar diyordum. Murat rahat duramamış başlık açmış... Hepinize iyi dileklerinden dolayı teşekkür ederim, en azından bunun için cevap yazmayı istedim. Siteye yine pek uğramayacağım sanırım, en azından bazı şeyler düzelene kadar. Bana birşeyler yazanlar, soranlar bana MSN'den ulaşabilirler.

Bazılarınız biliyordur, vücudumun belli yerlerinde yağ bezesi vardı. Bunların bazıları üstüne basıldığında rahatsız ediyordu. O yüzden bayramı da bahane ederek sonunda bunları aldırmaya karar verdim. Lokal anestezi ile alacaklardı ancak çok fazla sayıda olması nedeniyle genel anestezi ile alalım dediler. Toplam 14 tane işaretledik ama 2 tanesini almayı unutmuşlar :) Toplamda 12 tane aldılar, ortalama 2-3 dikiş atmış olsalar şu anda vücudumda 25-30 adet dikiş var. Dış katman dikişi olduğundan herhangi bir hareket kısıtı yaratmıyor. Yani anlayacağınız yatalak değilim :) Hergün yıkanan biri olarak tek sıkıntım yıkanamamak. Çarşamba günü kontrole gideceğim, büyük ihtimalle de haftasonu dikişleri alırlar. Geçirdiğim bir sürü olay yanında bu kesikler ve dikişler önemsiz şeyler.

Tekrar herkese teşekkür ederim... Görüşmek üzere...

Sevgili Mehmet, öncelikle çok geçmiş olsun :rendeer: Motorun üstüne bayramdan sonra çıkarsında Tekirdağ 'a bir köfte yemeğe gideriz diye umut ediyorum :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gecmis olsun dileklerimi sunuyorum ben de.
Benden 1 yas kucuk kardesim yakin zaman once bu tarz bir operasyon gecirmisti. Kisa sure icinde toparlamisti kendini.

Mehmet Bey'e acil sifalar diliyorum.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
mehmet geçmiş olsun umarım kısa sürede iyileşirsin.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
uzun zamandır takip ediyor ama yazmıyordum kısmet bu güneymiş tebrik mesajı olsun isterdim allahtan önemli bir şey değil allah acil şifalare versin sevgiler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst