- Katılım
- 2 Eki 2007
- Mesajlar
- 278
bende hyosung gv 250 var satıp ybr almak istiyorum
bende hyosung gv 250 var satıp ybr almak istiyorum
10000 km. deyim far lambaları hariç herhangi bi parçasını yenilemedim ybr lerde ciddi masraf hangi km lerde olur bilen varmı?
zaten her şey ortada,bende ybr 125 vardı çok büyük yanlış yaptım onu satarak şimdi anladım:salut:Dostum ben de şu an 21.000 Km deyim ve dediğin gibi sadece far ampulumu bir kez değiştirdim.Bir de buji değiştirdim.Bunların haricinde zorunlu hiç bir masrafım olmadı.Allah nazardan saklasın.
Arkadaşlar bende Ybr düşünüyorum ; forumumuzdan Ybr sini satmak ; motorunu değiştirmek isteyenler varsa bana özelden ulaşmasını rica ederim ; yazın Yeniçeri abimiz gibi 2 kişi şöyle 2000-3000 km yol yapmayı düşünüyoruz ; Siyah ve Kırmızı lar ilk tercihimizdir
Saygılar:bounce:
gri renkde ybrde güzel duruyor dolgun gösteriyor.
ama ne demişler renkler ve zevkler tartışılmaz:cat:
Arkadaşlar bende Ybr düşünüyorum ; forumumuzdan Ybr sini satmak ; motorunu değiştirmek isteyenler varsa bana özelden ulaşmasını rica ederim ; yazın Yeniçeri abimiz gibi 2 kişi şöyle 2000-3000 km yol yapmayı düşünüyoruz ; Siyah ve Kırmızı lar ilk tercihimizdir
Saygılar:bounce:
"Aslında hepsi hoş , pek şekilci değilim aslında işlev daha önemlidir ama çevremde kırmızı ve siyahları daha temiz görüyorum; gözüme bi hoş görünüyorlarGri ve mavi Liler bakmıyolar motor pek
http://www.sahibinden.com/13_700_km_de_2006_model_ybr_125WQQaXQQ5171789WQQpXQQdisplayitem
Mesela hoş bi gri ama fiyat uygun mu ve temiz mi bilemiyorumale:
"Aslında hepsi hoş , pek şekilci değilim aslında işlev daha önemlidir ama çevremde kırmızı ve siyahları daha temiz görüyorum; gözüme bi hoş görünüyorlarGri ve mavi Liler bakmıyolar motor pek
http://www.sahibinden.com/13_700_km_de_2006_model_ybr_125WQQaXQQ5171789WQQpXQQdisplayitem
Mesela hoş bi gri ama fiyat uygun mu ve temiz mi bilemiyorumale:
Canım kardeşim 2-3000 değil, 4.300 km.
"Aslında hepsi hoş , pek şekilci değilim aslında işlev daha önemlidir ama çevremde kırmızı ve siyahları daha temiz görüyorum; gözüme bi hoş görünüyorlarGri ve mavi Liler bakmıyolar motor pek
http://www.sahibinden.com/13_700_km_de_2006_model_ybr_125WQQaXQQ5171789WQQpXQQdisplayitem
Mesela hoş bi gri ama fiyat uygun mu ve temiz mi bilemiyorumale:
üsküdardaki ybr çetesinden haberi olan varmı?![]()
Benim haberim yok ; nedir bu Üsküdar çetesi:silent:
sırf ybr var diye biliyorum çok katılım yok ama yinede çok hızlı şöförler varBenim haberim yok ; nedir bu Üsküdar çetesi:silent:
Aslında gayet temiz ve hoş görünüyor , Sağ daki karartı hafif bi düşme veya sürtünmeden kaynaklı gibi me geliyor; koruma demiri sanırım 40-50 ytl lik bi parca taktırabilirim;
Abi 0 düşünmüyorum nedeni ise hiç vitesli kullanmamam ; rodaj da zarar falan verebilirim motora ne olur ne olmaz