Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
10000 km. deyim far lambaları hariç herhangi bi parçasını yenilemedim ybr lerde ciddi masraf hangi km lerde olur bilen varmı?

Dostum ben de şu an 21.000 Km deyim ve dediğin gibi sadece far ampulumu bir kez değiştirdim.Bir de buji değiştirdim.Bunların haricinde zorunlu hiç bir masrafım olmadı.Allah nazardan saklasın.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
Dostum ben de şu an 21.000 Km deyim ve dediğin gibi sadece far ampulumu bir kez değiştirdim.Bir de buji değiştirdim.Bunların haricinde zorunlu hiç bir masrafım olmadı.Allah nazardan saklasın.
zaten her şey ortada,bende ybr 125 vardı çok büyük yanlış yaptım onu satarak şimdi anladım:salut:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Arkadaşlar bende Ybr düşünüyorum ; forumumuzdan Ybr sini satmak ; motorunu değiştirmek isteyenler varsa bana özelden ulaşmasını rica ederim ; yazın Yeniçeri abimiz gibi 2 kişi şöyle 2000-3000 km yol yapmayı düşünüyoruz ; Siyah ve Kırmızı lar ilk tercihimizdir:)
Saygılar:bounce:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar bende Ybr düşünüyorum ; forumumuzdan Ybr sini satmak ; motorunu değiştirmek isteyenler varsa bana özelden ulaşmasını rica ederim ; yazın Yeniçeri abimiz gibi 2 kişi şöyle 2000-3000 km yol yapmayı düşünüyoruz ; Siyah ve Kırmızı lar ilk tercihimizdir:)
Saygılar:bounce:

gri renkde ybrde güzel duruyor dolgun gösteriyor.

ama ne demişler renkler ve zevkler tartışılmaz:cat:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
gri renkde ybrde güzel duruyor dolgun gösteriyor.

ama ne demişler renkler ve zevkler tartışılmaz:cat:

"Aslında hepsi hoş , pek şekilci değilim aslında işlev daha önemlidir ama çevremde kırmızı ve siyahları daha temiz görüyorum; gözüme bi hoş görünüyorlar:) Gri ve mavi Liler bakmıyolar motor pek:p

http://www.sahibinden.com/13_700_km_de_2006_model_ybr_125WQQaXQQ5171789WQQpXQQdisplayitem
Mesela hoş bi gri ama fiyat uygun mu ve temiz mi bilemiyorum:pale:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Arkadaşlar bende Ybr düşünüyorum ; forumumuzdan Ybr sini satmak ; motorunu değiştirmek isteyenler varsa bana özelden ulaşmasını rica ederim ; yazın Yeniçeri abimiz gibi 2 kişi şöyle 2000-3000 km yol yapmayı düşünüyoruz ; Siyah ve Kırmızı lar ilk tercihimizdir:)
Saygılar:bounce:

Canım kardeşim 2-3000 değil, 4.300 km.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
"Aslında hepsi hoş , pek şekilci değilim aslında işlev daha önemlidir ama çevremde kırmızı ve siyahları daha temiz görüyorum; gözüme bi hoş görünüyorlar:) Gri ve mavi Liler bakmıyolar motor pek:p

http://www.sahibinden.com/13_700_km_de_2006_model_ybr_125WQQaXQQ5171789WQQpXQQdisplayitem
Mesela hoş bi gri ama fiyat uygun mu ve temiz mi bilemiyorum:pale:

Fiyatı uygun, motor da iyi duruyor.Bence görülmeye değer derim.Bu arada Edirne'de YBR'nin sıfır satış fiyatı 3.250 YTL.Kredi kartına taksit de yapılıyor.Haberin olsun.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
"Aslında hepsi hoş , pek şekilci değilim aslında işlev daha önemlidir ama çevremde kırmızı ve siyahları daha temiz görüyorum; gözüme bi hoş görünüyorlar:) Gri ve mavi Liler bakmıyolar motor pek:p

http://www.sahibinden.com/13_700_km_de_2006_model_ybr_125WQQaXQQ5171789WQQpXQQdisplayitem
Mesela hoş bi gri ama fiyat uygun mu ve temiz mi bilemiyorum:pale:

fiyatı ve km si güzel koruma demiri yok deponun sağ tarafında bir karaltı var resimlerden net göremedim ama temiz bir motora benziyor gidip görmek lazım
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
"Aslında hepsi hoş , pek şekilci değilim aslında işlev daha önemlidir ama çevremde kırmızı ve siyahları daha temiz görüyorum; gözüme bi hoş görünüyorlar:) Gri ve mavi Liler bakmıyolar motor pek:p

http://www.sahibinden.com/13_700_km_de_2006_model_ybr_125WQQaXQQ5171789WQQpXQQdisplayitem
Mesela hoş bi gri ama fiyat uygun mu ve temiz mi bilemiyorum:pale:

:silent:Çok uygun ya git bak derim motor temizse kaçırma bence bu fiyatta,hem 13ooo km ne ki hiç birşey sayılmaz
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Aslında gayet temiz ve hoş görünüyor , Sağ daki karartı hafif bi düşme veya sürtünmeden kaynaklı gibi me geliyor; koruma demiri sanırım 40-50 ytl lik bi parca taktırabilirim;
Abi 0 düşünmüyorum nedeni ise hiç vitesli kullanmamam ; rodaj da zarar falan verebilirim motora ne olur ne olmaz
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Aslında gayet temiz ve hoş görünüyor , Sağ daki karartı hafif bi düşme veya sürtünmeden kaynaklı gibi me geliyor; koruma demiri sanırım 40-50 ytl lik bi parca taktırabilirim;
Abi 0 düşünmüyorum nedeni ise hiç vitesli kullanmamam ; rodaj da zarar falan verebilirim motora ne olur ne olmaz

koruma demiri olsaydı depodaki o belirsizlik olmazdı 40 liradan kaçarsan 100 lira zarara girersin işte.

fiyat model ve km çok iyi gidip mutlaka bak
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
yaw arkadaşlar bişey sorucam sizin görüşünüzü almak istiyorum bende ybr varken ben hep kafa grenajını çıkartırdım öyle daha güzel görünüyordu sanki,arkadaşlarım tam tersi düşünüyordu acaba sizce nasıl olur:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst