[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yarın sabahtan Kadıköye geçicem, Gelişim Sürücü Kursuna...
Ehliyet için kursa kayıt yaptıracağım...
Oradan gelmeye çalışıcam :) Pınar abla tavlayı hazırla gelme ihtimalim yüksek :p
Yanlız çamlıcayı hiiiiiiiiçç bilmiyorum :silent: :silent: inşallah bulurum :cyclopsan
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yarın sabahtan Kadıköye geçicem, Gelişim Sürücü Kursuna...
Ehliyet için kursa kayıt yaptıracağım...
Oradan gelmeye çalışıcam :) Pınar abla tavlayı hazırla gelme ihtimalim yüksek :p
Yanlız çamlıcayı hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiçç bilmiyorum :silent: :silent:
Yokmu bi hayırsever bana orayı tarif edicek :silent:

Olm Gelişimden İbrahimide kap gelin birlikte.. İbrahimide tavlada yeniyim bi :)
Senle oynıycaz ama tulumuna ok??:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Tmm ikna edersem geliriz beraber :p
tulumuna dimi hmmm şeyyyy ayyhhhh ımmmm :cyclopsan
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Yarın sabahtan Kadıköye geçicem, Gelişim Sürücü Kursuna...
Ehliyet için kursa kayıt yaptıracağım...
Oradan gelmeye çalışıcam :) Pınar abla tavlayı hazırla gelme ihtimalim yüksek :p
Yanlız çamlıcayı hiiiiiiiiçç bilmiyorum :silent: :silent: inşallah bulurum :cyclopsan

ibrahim abiyide al getir pınarr haklı vya sole seni getirsin o olmadı hiç diilse otobuse bindirsin:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tmm ikna edersem geliriz beraber :p
tulumuna dimi hmmm şeyyyy ayyhhhh ımmmm :cyclopsan

Vallaa yine tulum alamayan biriyle tavla oynarsam son çare tüm yendiğim adamları toplayıp daines e gidicem ortak alın şu tulumu bana diycem.. Edepsisleştirmeyin beniiii :queen::queen::queen::queen:

ibrahim abiyide al getir pınarr haklı vya sole seni getirsin o olmadı hiç diilse otobuse bindirsin:p

Gelsin yaa burnunun dibinde buluşma yapıyoruz işte :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Vallaa yine tulum alamayan biriyle tavla oynarsam son çare tüm yendiğim adamları toplayıp daines e gidicem ortak alın şu tulumu bana diycem.. Edepsisleştirmeyin beniiii :queen::queen::queen::queen:

oo noldu tekerden vazmı geçtin? yoksa tekeri aldırdında sıra tulumamı geldi :cherry: iyiki tavla bilmiyorum he :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yaw Pınar abla buldun benim gibi acemiyi :salut:
Emin abi bende daha yeni öğrendim yaw :queen: ama acemi şansım yüksek heralde baya kişiyi şansa bala yendim :queen:

Not: Benide yazın ordayım inşallah :cat:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
pınarr ben oynıyım dicemde senn dediin tulum için motoru bırakmam lzm sana:p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ya çamlıcanın neresinde buluşucaz ? :silent:
Bi Kroki şeklinde tarif edebilecek kimse yokmu :silent: ben hiç bilmiyorum :cyclopsan
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Ya çamlıcanın neresinde buluşucaz ? :silent:
Bi Kroki şeklinde tarif edebilecek kimse yokmu :silent: ben hiç bilmiyorum :cyclopsan

sen camlıcada incem de indircekleri tek yer var buyuk camlıcaya gitcem de gidebilecegin tek bi cadde var belediye tesisi de tek bi tesis var:queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Yaw Pınar abla buldun benim gibi acemiyi :salut:
Emin abi bende daha yeni öğrendim yaw :queen: ama acemi şansım yüksek heralde baya kişiyi şansa bala yendim :queen:
bence yarın acemi şansına güvenme, iyi biliyorum diyenleri bile ipe diziyo valla :mrgreen:


pınarr ben oynıyım dicemde senn dediin tulum için motoru bırakmam lzm sana:p

hadi sen gene iyisin muharrem bırakcak bi motorun var dcr ne bıraksın :mrgreen:
bide erken çıktığın bigün haberleşelim bizim şirkete gelirsin iki lafın belini kırarız :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sen camlıcada incem de indircekleri tek yer var buyuk camlıcaya gitcem de gidebilecegin tek bi cadde var belediye tesisi de tek bi tesis var:queen::queen:

Bence sen kadıköy gelişime git.. Kadıköyde tek bi gelişim var.. Orda tek bi ibrahim var onu bul.. İki dil dök onla birlikte aşşaa in motora binin ibrahimde tek bi motor var.. Binip gelin :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
dcr ne bıraksın :mrgreen:

Acılarııııııın çocuğuyummm :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

emrahyg1.jpg
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bende geliyorum geçen bowling ve tophane buluşmasına raahatsızlığım nedeniyle
katılamamıştım kaçmaz yaz bakem ordan bir ARSLANFB:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Şimdi bu Emrah İpek mi Yaşar İpek mi???

Yeni bi tartışma konusunu buluşma topiğinde başlatan DCR yi kınıyor ve tulum almakla cezalandırıyoruz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst