Hava müsait olursa bir çılgınlık yapıp motorla oralara gelebilirim![]()
Hava müsait olursa bir çılgınlık yapıp motorla oralara gelebilirim![]()
Yarın sabahtan Kadıköye geçicem, Gelişim Sürücü Kursuna...
Ehliyet için kursa kayıt yaptıracağım...
Oradan gelmeye çalışıcamPınar abla tavlayı hazırla gelme ihtimalim yüksek
Yanlız çamlıcayı hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiçç bilmiyorum :silent: :silent:
Yokmu bi hayırsever bana orayı tarif edicek :silent:
Yarın sabahtan Kadıköye geçicem, Gelişim Sürücü Kursuna...
Ehliyet için kursa kayıt yaptıracağım...
Oradan gelmeye çalışıcamPınar abla tavlayı hazırla gelme ihtimalim yüksek
Yanlız çamlıcayı hiiiiiiiiçç bilmiyorum :silent: :silent: inşallah bulurum :cyclopsan
Tmm ikna edersem geliriz beraber
tulumuna dimi hmmm şeyyyy ayyhhhh ımmmm :cyclopsan
ibrahim abiyide al getir pınarr haklı vya sole seni getirsin o olmadı hiç diilse otobuse bindirsin![]()
Vallaa yine tulum alamayan biriyle tavla oynarsam son çare tüm yendiğim adamları toplayıp daines e gidicem ortak alın şu tulumu bana diycem.. Edepsisleştirmeyin beniiii :queen::queen::queen::queen:
oo noldu tekerden vazmı geçtin? yoksa tekeri aldırdında sıra tulumamı geldi :cherry: iyiki tavla bilmiyorum he :mrgreen:
pınarr ben oynıyım dicemde senn dediin tulum için motoru bırakmam lzm sana![]()
Ya çamlıcanın neresinde buluşucaz ? :silent:
Bi Kroki şeklinde tarif edebilecek kimse yokmu :silent: ben hiç bilmiyorum :cyclopsan
bence yarın acemi şansına güvenme, iyi biliyorum diyenleri bile ipe diziyo valla :mrgreen:Yaw Pınar abla buldun benim gibi acemiyi :salut:
Emin abi bende daha yeni öğrendim yaw :queen: ama acemi şansım yüksek heralde baya kişiyi şansa bala yendim :queen:
pınarr ben oynıyım dicemde senn dediin tulum için motoru bırakmam lzm sana![]()
sen camlıcada incem de indircekleri tek yer var buyuk camlıcaya gitcem de gidebilecegin tek bi cadde var belediye tesisi de tek bi tesis var:queen::queen:
dcr ne bıraksın :mrgreen: