[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
pazar günü hava yagışlı gösteriyor bilginize.

en güzel manzara belediyenin tesislerinin bulundugu yerden seyredilir.
insanlar daha çok yaz sıcagında oraya serinlemek amacıyla giderler. siz de bu kış sogugunda serinlemeden gelmeyin emi :)
kapalı mekanı gelen insan potansiyelini kaldıracak kadar büyük değildir.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Kaça kadar oralarda olursunuz?Eczane misali nöbeyçiyim pazar günü:cherry:.21:30 civarında ancak düşerim oralara.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
sabahlamalımı değilse ben gelmiyorum :mrgreen:

bide olcan sana zahmet üsküdar dan büyük çamlıcaya otobüs var dimi? illaki vardırda :mrgreen: numarası ne biliyomusun :)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bugünde hava pek bi güzel yaw, buluşma erkene ertelenmiyo demi:p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
taksimden 129Tye binerseniz direk camlıcada inersiniz işte uskudardanda yaklasık her 3 otobusten 2si gecer camlıcadan motorla gelcekler için 1 kopruden gecip altunizade koprusunun ümraniye cıkısından yani alt koprusunun enson cıkısından cıkarsanız yine gelirsinz camlıcaya 2. kopruden gelirseniz yne tabelalarla gelirsinz yani gelmek isterseniz kaybolsanız bile ynede geleceginz son durak calmıca olur:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Kafam atarsa tak cıkıp gelırım ama donus baya bı zor olur :) sıkıntıya gırdım cunku baya bı...Bırılerıyle konusmam lazım.:)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
taksimden 129Tye binerseniz direk camlıcada inersiniz işte uskudardanda yaklasık her 3 otobusten 2si gecer camlıcadan motorla gelcekler için 1 kopruden gecip altunizade koprusunun ümraniye cıkısından yani alt koprusunun enson cıkısından cıkarsanız yine gelirsinz camlıcaya 2. kopruden gelirseniz yne tabelalarla gelirsinz yani gelmek isterseniz kaybolsanız bile ynede geleceginz son durak calmıca olur:p

muharrem yolu biliyomusun birlikte gideliM?????:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
birazdan ufak ufak çıkıyım dedim:cyclopsan ertelenmiş:mrgreen:

yarın akşam oradayım

arabayla gelecek olan arkadaşlara tavsiyem araçlarını alarm ile kitlemesinler

radyo frekanslarının yoğunluğundan dolayı çamlıca otoparta sorun çıkabiliyor:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Eeee bu buluşmada çaylar departed ten dimi???:queen:
İlk mesaja yazmamışta :silent:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bende gelirim.. ama bende yol bilmiorum.. iz bilmiorum.....

timam ben pınarla birlikte geliyorum hallledildi..:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst