Hayır,hayır sonuncuyu ben kaptım:queen::queen::queen:Hangi kelime çağrıştırdı onu?
Benim de aklıma "hububat fiyatları" geldi
...ama MT gömleği yok, sonuncuyu Kırbaç Ati kaptı![]()
sabahlamalımı değilse ben gelmiyorum :mrgreen:
bide olcan sana zahmet üsküdar dan büyük çamlıcaya otobüs var dimi? illaki vardırda :mrgreen: numarası ne biliyomusun![]()
benim bildigim 11E ve 11L camlica duragindan gecer. baska da yine olabilir.
Bugünde hava pek bi güzel yaw, buluşma erkene ertelenmiyo demi![]()
taksimden 129Tye binerseniz direk camlıcada inersiniz işte uskudardanda yaklasık her 3 otobusten 2si gecer camlıcadan motorla gelcekler için 1 kopruden gecip altunizade koprusunun ümraniye cıkısından yani alt koprusunun enson cıkısından cıkarsanız yine gelirsinz camlıcaya 2. kopruden gelirseniz yne tabelalarla gelirsinz yani gelmek isterseniz kaybolsanız bile ynede geleceginz son durak calmıca olur![]()
bu buluşma bayağı eskimiş 16,12,1007 taaaaa 1000 yıl once![]()
muharrem yolu biliyomusun birlikte gideliM?????![]()
Eeee bu buluşmada çaylar departed ten dimi???:queen:
İlk mesaja yazmamışta :silent:
Eeee bu buluşmada çaylar departed ten dimi???:queen:
İlk mesaja yazmamışta :silent:
beleşçi seniiiii:queen::queen::queen: