Kavuştuuuuuuuuuuuuuuuum

Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Merhaba sevgili arkadaşlar.
Aslında motosikletimi alalı bir hayli zaman oldu ama fırsatını bulup sizlerle paylaşamadım. Kısmet bugüne imiş. Yakışıklı dostum metehanın sayesinde bu büyük olaya imzayı attık. O ve onun geniş çevresi, ve engin motosiklet bilgisi kültürü olmazsa bu hayalime ulaşamazdım. Allah razı olsun.
Metehan kankamın sayesinde 2006 model 4000 km'de tertemiz sorunsuz, kusursuz kitap gibi bi er-6n bulduk. Ve gerek karizması gerek ikna kabiliyeti sayesinde motosikletimi 10,000.00 ytl gibi bi fiyata aldık. Ayrıca beni istanbul'a gittiğimde evinde krallar gibi ağırladığı, sonsuz misafirperverliğini gösterdiği için çok çok teşekkür ederim. Anneciğininde hazırlamış olduğu birbirinden güzel yemekleri için şükranlarımı sunar ellerinden öperim.
Arkadaşlar motorumu aldıktan sonra ilk gün istanbuldan konyaya kadar sorunsuzca gittim. Konyada kankam olan murat abimde kaldım. murat abime ve sevgili eşi asuman ablama beni evimde gibi hissettirdikleri için şükranlarımı sunuyorum. 3-4 günlük bi konya konaklamasından sonra, görev yerim olan diyarbakıra bir solukta geldim.
Daha sonra motosikletimin standartlarına bi takım değişiklik ve eklemeler yaptım. Şimdi bunları beğenilerinize ve yorumlarınıza sunuyorum.

İlk olarak jantlara bike-it jant reflektörü yapıştırdım.

1nsticker.jpg


2arkasticker.jpg



Daha sonra plakamın siyah çerçeve kısımlarını giyotinde keserek küçülttüm ve köşelerini eğe ile yuvarlattım. Plaka yazılarını tabelacıya kalınlaştırtdım. Ve montaj içi motosikletin plaka tutucusunu söküm plaka tutucunun montaj vidalarına plakayı kapalı somunlarla takarak daha estetik bi görünüm elde etmeye çalıştım.

3plaka.jpg



Ön cam taktım.

4cam.jpg



Daha sonfara far ampullerini bu ampuller le değiştirdim philips h7 x-treme %80 daha fazla ışık

h7xp%20blis.JPG


5far.jpg



Harris elcik ve kawasaki sport ayna taktım, gidon topuzları siyah renk idi oto boyacıda gri renge botattım.

6elcikaynatopuz.jpg



Harris tank ped yapıştırdım

7tankped.jpg


Motosikletimden genel görüntüler............

8gs.jpg


9napraz.jpg


10yan.jpg



Şimdide amerikadan sipariş verdiğim wood craft motor koruma takozlarımı bekliyorum. Gelince montajını yapıp fotolarını yayınlarım.
(not: Arkadaşlar bu takozlardan bi er-6n sahibi abim içinde sipariş etmiştim yani 2 takım geliyor. Fakat kendisi motorunu satabileceğini ve bu takozları alamayacağını ifade etti. Yani bir takımı baba mirası gibi elimde kalıcak. Er-6n i olan arkadaşlar olursa aldığım fiyata (kargo dahil 130 ytl) satabilirim.)

İşte gelecek olan takozlar. Uç kısımları siyah değil motorun şasi rengi olan persimman red olarak gelecektir.

50595.JPG
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum adına sevindim hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.cok güzel bi motor aldın aynısını yakın arkım 2-3 ay önce aldı bende binme fırsatı elde etmıstım cok tatlıydı, hatta gecenlerde aksam gezerken tekere kalktı sölemesı ayıp :) kendısıde 2006 model 2. aldı 9500 ytl ye

tekrar hayırlı olsun tekerin daima düz bassın :cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullanın. :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun, benim de çok hoşuma gidiyor bu motosiklet... :) Mete abi cennetlik adamsın yaw..:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Allah iyi günlerde binmeyi nasip etsin, hayırlı uğurlu olsun... :rendeer:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
nazar boncuğunu unutmuşsun dostum hayırlı olsun çok iyi denk getirmişsin bu fiyata kazasız belasız sürersin inşallah...ileride avantajlarını ve dezavantajlarınıda yazarsan tam süper olur:mrgreen::rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın.

Allah kaza bela vermesin.

Çok hoş motor hakkaten ("tarzım değil" dediğim zamanlar bile gözüme hoş geliyordu)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
9
Kardeşim tekrar hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin..Teşekkür etmek ne demek her zaman başımızın üzerinde yerin var....Yaptığın aksesuarlar süper olmuş...Ben zaten motoru Konyada test etmiştim şimdi senin gibi yakışıklı olmuş.kazasız belasız kullanman dileğiyle darısı başıma diyorum...

Mete_han uyuma nerdesinnnnnnn.(iltifat var kardeşşşş) ben kimiyim Konyadaki kankannn
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Sevgili arkadaşlar hepinize çok çok teşekkürler.
Umarım doğu görevim bitipte 5-6 ay sonra bandırmaya geldiğimde gezilerdede buluşuruz.
1 yıl peugeot star 103, 2 yıl honda cbf 250 tecrübemden sonra bu motor çok ii geldi.
Darısı olmayanların başına.
Tekrar hepinize gönülden teşekkürler.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun :rendeer: Çok güzel bir seçim... :)

Allah kazadan beladan korusun.... Nazar değmesin süper gözüküyor :cat:

Keyifli sürüşler diliyorum...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayy dünür naber len...olm utandırdın beni be...seni boşa ağırlamadık...dünürüm oluyon biraz...akrabayız sonucta...:p


abi beni şimdi utandırdın be...Güle güle kullan...hayırlı uğurlu olsun...Allah utandırmasın...sana yakışır güzel insan...



bende 4-5 gündür makinayı çıkarmıyodum şirket garajından...arabayla eve 1 saatte giderken moturla 20 dakkede varıyom valla...arabayı al diye fırça yiyorum işyerinde...:palmıyom be zorlamı...

Kardeşim tekrar hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin..Teşekkür etmek ne demek her zaman başımızın üzerinde yerin var....Yaptığın aksesuarlar süper olmuş...Ben zaten motoru Konyada test etmiştim şimdi senin gibi yakışıklı olmuş.kazasız belasız kullanman dileğiyle darısı başıma diyorum...

Mete_han uyuma nerdesinnnnnnn.(iltifat var kardeşşşş) ben kimiyim Konyadaki kankannn

siyah10 kanka senmisin loo...eski üyelerdensin he...heçde çaktırmıyon vala...:rendeer:ne kadar Havacııı varsaaaaa...hepsini teeekk teeekkk öperimmm....:queen:

Çılgın Bahriyeli Bezgin Bekir Mete Handro...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
HER hayırlı tasın altından mete abı cıkıo nedır bu yha :D HADı ne dıyelım allah hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın allah duz bastırsın tekerını


AMİN...........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst