sen yenisin galiba ((:,, yeniyim yeni

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
len olm benim mesaj yazmamımı bekliyodunuz daha forward dememle iki kişi kitlemiş yuh yaaa:cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Evet 14 ü babacııım.. Para göndermedin mi yoksa halâ:queen::queen::queen:

Demekki olay bayan topiğinde deil, ağzı laf yapan zeki ve espirili insandaymış... Erkeklerin bunu başaramaması enteresan :queen::queen::queen:
Yok gızım::pala:: maaş yarına..Bugünün tadını çıkarmaya bak...
Haah.Böyle işte...Altan al..Altan al...
Jesseeee.::alkiis::.Paşam altının gramı ne kadar.::gazete::.Son durum..Cumhuriyet..İşler nasıl..:queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Yok gızım::pala:: maaş yarına..Bugünün tadını çıkarmaya bak...
Haah.Böyle işte...Altan al..Altan al...
Jesseeee.::alkiis::.Paşam altının gramı ne kadar.::gazete::.Son durum..Cumhuriyet..İşler nasıl..:queen::queen:

abi hadi maaşlarınızı alın artıkk , şu maaş haftası işler acayip düşüyoo yaaa memurun emeklinin maaş gününü onlardan daha özlemle bekliyorum valla:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Merhabaynnn:cherry:

Aramıza hoşgeldin :rendeer:

Şu resimdeki mavi motor 1000RR'sa onu 2 hafta önce sahil yolunda gördüm, çok kötü olmuş pembeye boyatın daha iyi:p

Senin motor on numara, Pınar'ın eski kızına benziyo...:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yuhhh 110 kilo altını nerden bulsun çocukkk:queen:

Olm senin ağırlığınca nie alsın? Benim ağırlığımca alıcak 57 kilo.. :queen:
Ama ipek kozasının ağırlığını kullanalım isterseniz bu konuda :queen::queen::queen:
Evet evet ipekkozasının ağırlığınca altını başlık parası olarak kabul edebiliris :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Merhabaynnn:cherry:

Aramıza hoşgeldin :rendeer:

Şu resimdeki mavi motor 1000RR'sa onu 2 hafta önce sahil yolunda gördüm, çok kötü olmuş pembeye boyatın daha iyi:p

Senin motor on numara, Pınar'ın eski kızına benziyo...:cat:

Kızı iyice unuttum ben maviş sevgilim varya artıkın :queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Merhabaynnn:cherry:

Aramıza hoşgeldin :rendeer:

Şu resimdeki mavi motor 1000RR'sa onu 2 hafta önce sahil yolunda gördüm, çok kötü olmuş pembeye boyatın daha iyi:p

Senin motor on numara, Pınar'ın eski kızına benziyo...:cat:

teşekkür ederim hoş buldum (:) resimdeki motor 1000 RR sahilde gördügüne eminmisin bu havalarda kullanadıgına eminin sahibinin :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst