zuhahah dehşetle takib ediyorum (((![]()
Babocan bilirsin..Karda gider izni:queen::queen: bırakmam misali...len olm benim mesaj yazmamımı bekliyodunuz daha forward dememle iki kişi kitlemiş yuh yaaa:cherry:
Babocan bilirsin..Karda gider izni:queen::queen: bırakmam misali...
murat abi konuya pınar ve çetesi girmiş hep beraber okuyolarr fazla sürmez bu konu 180 msj olurr :queen:
Yok gızım:Evet 14 ü babacııım.. Para göndermedin mi yoksa halâ:queen::queen::queen:
Demekki olay bayan topiğinde deil, ağzı laf yapan zeki ve espirili insandaymış... Erkeklerin bunu başaramaması enteresan :queen::queen::queen:
:queen::queen::queen:Sen Pınar ablama nasıl mafya dersın :queen::queen: 180 bıze onu mu laik gordun 1800 dıcektın herhalde :queen::queen:
Bİ geldın herkezın papucunu dama attırdın hahahaha[/QUO
:queen::queen: hehehehe 18000 olursa tüm siteye yemek veriyorum kaşıbeyzda![]()
Yaw paşam sen ne böle cömertsin..Tam bizim ailelik...:queen::queen::queen:Bİ geldın herkezın papucunu dama attırdın hahahaha[/QUO
:queen::queen: hehehehe 18000 olursa tüm siteye yemek veriyorum kaşıbeyzda![]()
Yok gızım:ala:: maaş yarına..Bugünün tadını çıkarmaya bak...
Haah.Böyle işte...Altan al..Altan al...
Jesseeee.::alkiis::.Paşam altının gramı ne kadar.::gazete::.Son durum..Cumhuriyet..İşler nasıl..:queen::queen:
Selçuk yavrum..Senin iş biraz yaş..Msn'ye gel bi bakem..::cekic::
Yaw paşam sen ne böle cömertsin..Tam bizim ailelik...:queen::queen::queen:
Ağırlığımca altın istiyelim bence:queen::queen:
Korkutma çocuğu paşam..Hem altın(110kg) hemide tümsiteye yemek..Ağır olur yaw:queen::queen:yuhhh 110 kilo altını nerden bulsun çocukkk:queen:
Selçuk yavrum..Senin iş biraz yaş..Msn'ye gel bi bakem..::cekic::
Yaw paşam sen ne böle cömertsin..Tam bizim ailelik...:queen::queen::queen:
Geldım abım dovme benıama sne yoksun msn de
)
yuhhh 110 kilo altını nerden bulsun çocukkk:queen:
Allah klavyenize zeval vermesin ne diyeyimmmm![]()
Merhabaynnn:cherry:
Aramıza hoşgeldin :rendeer:
Şu resimdeki mavi motor 1000RR'sa onu 2 hafta önce sahil yolunda gördüm, çok kötü olmuş pembeye boyatın daha iyi
Senin motor on numara, Pınar'ın eski kızına benziyo...:cat:
Merhabaynnn:cherry:
Aramıza hoşgeldin :rendeer:
Şu resimdeki mavi motor 1000RR'sa onu 2 hafta önce sahil yolunda gördüm, çok kötü olmuş pembeye boyatın daha iyi
Senin motor on numara, Pınar'ın eski kızına benziyo...:cat: