Alıntı:
deli mavili´isimli üyeden Alıntı
daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...
anlaşıldı bir video çekimi yapmam lazım havalar biraz toparlansın sizlere bir hız şovu yapacağım burada bilende bilmeyende konuşuyor hadi bilenler neyse bilmeyenler laf şovu yapmasın lütfen ...
sabredin yakında video larda
hiç şüpen olmasın aynen gerçek vede onun hızı 299 deil net 310 var belkide 315 gibi de olabilir işte benim anlatmaya çalıştıgım şey bu insan alışınca 300 vız geliyor havalar düzelsin yakında video şovum olacak bekleyin çokkkk yakında....