ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
Bu topigi pek samimi bulmuyorum
racer 200 ile 240 yapanlar
50 cc ile 80 yapanlar
cbf lerle 150-160 lara çıkanlar...
150 lik cin çan çon racing lerle 160 yapanlar.... ve daha bir sürü ornek..

gelelim bana gordügüm max hızlar
honda today 50cc 55km/h
honda cg 125cc 130 km/h (modifiyenin payı büyük dişli-filitre ve özenli bakım)
yamaha rx115 135 km/h
yamaha xt125r 105km/h (dijital gösterge)
yamaha ybr 125 115km/h
pioneer xf200 (rodaj dönemindeyim)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suzuki gs500 190 net gördüm rüzgarsız havada
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
49
motosiklet ile değil ama pazar günü audi a3 ile 240 ı gördüm e5 üzerinde..
ardından sabaha karşı eve dönerken bozuk bi yol vardı bütün gece boyunca +200km ile deliler gibi gezdiğimiz için yüksek hızlar artık sanki 20km ile gidiyomuş gibi geliyodu bize.. toprak yolda 80km ye falan çıktım araba kaydı trevatuarın üstünden atladı karşıdan gelen bi arabayla kafa kafaya çarpıştık.. şuan bacağım kırık(alçıda) elimin üstü paramparça. ehliyetsizim diye kasko karşılamıyo a3 perte çıktı karşıdaki araçta perte çıktı ve tazminat davası açtı adam.

ehliyetsiz araç kullanmadan ceza yedim
şeride tecavüz diye ceza yedim
kaldırıma tecavüz diye ceza yedim
çevreyi kirletmişim onun için ceza yedim
kısacası baya bi maddi külfet oldu..

hız kötüdür arkadaşlar.. yapmayın:pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
motosiklet ile değil ama pazar günü audi a3 ile 240 ı gördüm e5 üzerinde..
ardından sabaha karşı eve dönerken bozuk bi yol vardı bütün gece boyunca +200km ile deliler gibi gezdiğimiz için yüksek hızlar artık sanki 20km ile gidiyomuş gibi geliyodu bize.. toprak yolda 80km ye falan çıktım araba kaydı trevatuarın üstünden atladı karşıdan gelen bi arabayla kafa kafaya çarpıştık.. şuan bacağım kırık(alçıda) elimin üstü paramparça. ehliyetsizim diye kasko karşılamıyo a3 perte çıktı karşıdaki araçta perte çıktı ve tazminat davası açtı adam.

ehliyetsiz araç kullanmadan ceza yedim
şeride tecavüz diye ceza yedim
kaldırıma tecavüz diye ceza yedim
çevreyi kirletmişim onun için ceza yedim
kısacası baya bi maddi külfet oldu..

hız kötüdür arkadaşlar.. yapmayın:pale:

Çok geçmiş olsun, ama bütün bunları sadece hız'a bağlamak da yanlış, tecrübe çok önemli.

@Ryangt dostum çok karanlık çıkmışsın:p
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
motosiklet ile değil ama pazar günü audi a3 ile 240 ı gördüm e5 üzerinde..
ardından sabaha karşı eve dönerken bozuk bi yol vardı bütün gece boyunca +200km ile deliler gibi gezdiğimiz için yüksek hızlar artık sanki 20km ile gidiyomuş gibi geliyodu bize.. toprak yolda 80km ye falan çıktım araba kaydı trevatuarın üstünden atladı karşıdan gelen bi arabayla kafa kafaya çarpıştık.. şuan bacağım kırık(alçıda) elimin üstü paramparça. ehliyetsizim diye kasko karşılamıyo a3 perte çıktı karşıdaki araçta perte çıktı ve tazminat davası açtı adam.

ehliyetsiz araç kullanmadan ceza yedim
şeride tecavüz diye ceza yedim
kaldırıma tecavüz diye ceza yedim
çevreyi kirletmişim onun için ceza yedim
kısacası baya bi maddi külfet oldu..

hız kötüdür arkadaşlar.. yapmayın:pale:



geçmiş olsun kardeşim ama sende aranmışsın umarım birdaha yapmazsın
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
motosiklet ile değil ama pazar günü audi a3 ile 240 ı gördüm e5 üzerinde..
ardından sabaha karşı eve dönerken bozuk bi yol vardı bütün gece boyunca +200km ile deliler gibi gezdiğimiz için yüksek hızlar artık sanki 20km ile gidiyomuş gibi geliyodu bize.. toprak yolda 80km ye falan çıktım araba kaydı trevatuarın üstünden atladı karşıdan gelen bi arabayla kafa kafaya çarpıştık.. şuan bacağım kırık(alçıda) elimin üstü paramparça. ehliyetsizim diye kasko karşılamıyo a3 perte çıktı karşıdaki araçta perte çıktı ve tazminat davası açtı adam.

ehliyetsiz araç kullanmadan ceza yedim
şeride tecavüz diye ceza yedim
kaldırıma tecavüz diye ceza yedim
çevreyi kirletmişim onun için ceza yedim
kısacası baya bi maddi külfet oldu..

hız kötüdür arkadaşlar.. yapmayın:pale:

ARakadasım hıza baglama ınsan toprak yolda hıc o kadar basarmı altındakı arabaya guvenıp...HE ehlıyetsızsın ona bısey denmıyor ama dengesız surmene cok sey derım bu sana buyuk bı ders olmustur dıcem ama hepımız gencız hepımız delıkanlıyız kanımızda hız car heyacan var ama ınsallah ders olur
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
motosiklet ile değil ama pazar günü audi a3 ile 240 ı gördüm e5 üzerinde..
ardından sabaha karşı eve dönerken bozuk bi yol vardı bütün gece boyunca +200km ile deliler gibi gezdiğimiz için yüksek hızlar artık sanki 20km ile gidiyomuş gibi geliyodu bize.. toprak yolda 80km ye falan çıktım araba kaydı trevatuarın üstünden atladı karşıdan gelen bi arabayla kafa kafaya çarpıştık.. şuan bacağım kırık(alçıda) elimin üstü paramparça. ehliyetsizim diye kasko karşılamıyo a3 perte çıktı karşıdaki araçta perte çıktı ve tazminat davası açtı adam.

ehliyetsiz araç kullanmadan ceza yedim
şeride tecavüz diye ceza yedim
kaldırıma tecavüz diye ceza yedim
çevreyi kirletmişim onun için ceza yedim
kısacası baya bi maddi külfet oldu..

hız kötüdür arkadaşlar.. yapmayın:pale:

+200de ustalaşacağına keşke normal insanların yaptığı hızlarda geliştirseydin kendini..70-80 km gibi..
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...

anlaşıldı bir video çekimi yapmam lazım havalar biraz toparlansın sizlere bir hız şovu yapacağım burada bilende bilmeyende konuşuyor hadi bilenler neyse bilmeyenler laf şovu yapmasın lütfen ...
sabredin yakında video larda :queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
anlaşıldı bir video çekimi yapmam lazım havalar biraz toparlansın sizlere bir hız şovu yapacağım burada bilende bilmeyende konuşuyor hadi bilenler neyse bilmeyenler laf şovu yapmasın lütfen ...
sabredin yakında video larda :queen::queen:

Yaptığım hızı çekicem diye kamera bağlayıp kazasını kaydeden keko vara varaların videolarıyla dolu youtube, dikkat et emi:p
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
bende yalan yok cbr 1100 xx surduysenz zaten fazla söze gerek kalmaz kaeraya ceknce ne olacak sanki ben sadece yaptıgım suratı soluyrm cbr 1000 e benzemez bu makına
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
benim çinliyle yokuş aşşa saldım son ibre olan 140 bi 5 saniye falan gördüm :)(6 ıncı saniyede egzos saplamaları kırıldı :pr:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst