bu ne demek...???

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Düşen arkadaşıyla dalga geçiyor olmasın :queen:

izlerken 2. adam gerizekalı falan heralde dedim :queen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
çok saçma bi anlam veremedim,motoru bol bulmuşlar herhalde parçalamaya çalışıyorlar
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
yok motora duman yutturmak deyimini kullanıyolar yani dalga geçiyo bi nevi
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Düşen arkadaşıyla dalga geçiyor olmasın :queen:

izlerken 2. adam gerizekalı falan heralde dedim :queen:

2.adamı bilmemde bana 1. öyle gibi geldi:cherry:

çok saçma bi anlam veremedim,motoru bol bulmuşlar herhalde parçalamaya çalışıyorlar

bende anlamadım o yüzden bilen varmı dedim:wiinkk:

yok motora duman yutturmak deyimini kullanıyolar yani dalga geçiyo bi nevi

duman yutturmak olabilir:p
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Neden çözemediniz ki ? Düşerek yatan motoru ayıltmaya çalışıyolar.:queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Adamlarda para cok galıba....O motoru pert edıp yenısını almak ıstıyolar galıba
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
bindikleri makinelere saygıları yok bunların..:farao:
sonra da yapışıolar biyere atsineği gibi..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hele bi seyredek,cevap yazarık

arkadaşlar bunlar geri zekalı.milletin eline geçmez bu salaklarda yerlere atar.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
düşeeenin dostu olmaaaaaz,şarkısını eksoz eşliğinde motora söylüyolar:queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Paşam 5 defa izledim ama bi sonuca varamadım..:silent:

bende abicim:mrgreen:

Neden çözemediniz ki ? Düşerek yatan motoru ayıltmaya çalışıyolar.:queen::queen:
olabilir galiba:silent:

Aralarında geyik yapıyo arkadaşlar raat bıraksana ozrace :p

ben motora acıdım zaten geyiklere bişey yapmıyorum:queen:

Adamlarda para cok galıba....O motoru pert edıp yenısını almak ıstıyolar galıba

ben toz deydirmeye kıyamazken:salut:

Zevk almaya çalışıyordur her halde... :p

pardon abicim bi harf yanlışlığı olmuş::utangac:

düşeeenin dostu olmaaaaaz,şarkısını eksoz eşliğinde motora söylüyolar:queen:

galiba haklısın:wiinkk:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
bende abicim:mrgreen:


olabilir galiba:silent:



ben motora acıdım zaten geyiklere bişey yapmıyorum:queen:



ben toz deydirmeye kıyamazken:salut:



pardon abicim bi harf yanlışlığı olmuş::utangac:



galiba haklısın:wiinkk:

Abı yafas bı nefes al :))))))) anladık adamlara cok kızmısın malının kıymetını bılmılar napalım para cok galıba :)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Valla biz bulamazken adamlar nasıl yok ederiz derdine düşmüşler beyaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst