denizler bir gün bunu yaparsa...

Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
herşeyi atar ama votkayı asla öylemiiiii güzel reklammmmmmm

çevreciliği böylesine güzel anlatan bir reklam...

arıntılırmış, on kez filitre edilmiş, dinlenmiş falan yazıyor sonunda ama sonuçta bunlar içeni ilgilendirir.... doğayla alakalı değil..

ancak takıldığım şey; cam dünyadaki en uzun sürede doğaya geri dönüşüm yapan malzemelerden biri değil mi?...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben şişeyi Smirnoff Ice şişesine benzettim.

Eğer öyleyse, bence buza gönderme yapmışlar.

Smirnoff Ice tam bir votka sayılmaz.
Gazoz gibi bir şeydir ve şişesi buzdan yapılmış gibi durur.

Tabii yanlış görmediysem.:)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
tadı nasıldır bilmiyorum (pek alkolle aram yoktur... aslında hiç yoktur..ayda yılda bir)... ama reklamda sahile yağan hazine altınları ile su yüzüne çıkan rodos heykeli çok iyi düşünülmüş.....reklamcılar hem araştırmayı ve senaryoyu hemde teknolojiyi iyi yapmışlar.. üstelik topu topu 60 saniye içinde...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ben şişeyi Smirnoff Ice şişesine benzettim.

Eğer öyleyse, bence buza gönderme yapmışlar.

Smirnoff Ice tam bir votka sayılmaz.
Gazoz gibi bir şeydir ve şişesi buzdan yapılmış gibi durur.

Tabii yanlış görmediysem.:)

Yok abi ace değil klasik ,Ace'nin dışı mavi hoş içide maviiii( deniz suyu renginde ) içmesekte bunca yıldır doldurmuşluğumuz varr:mrgreen:

Hatta ne kazmalar gelirdi yaa , yanındaki kıza şekil yapacak diye gelip bardaki içkilere bakan sonrada

adam : Pardon bi duble smirnoff ice alabilirmiyim
ben : ( düşünüyorum ) smirnof? ice ? ve duble ? :pr:adamıda kızın yanında bozmak istemeden söylüyorum:cherry:
pardon ice şat ile içilir dublesi olmaz :cherry:
Adam :Mor hemde mosmorr:queen:

sonra hesab öderken ,kredi kartını önüme atmalar, tripli konuşmalarr, biz kendi aramızda buna ,kazık yemiş yada façası inmiş adam tripi diyoruzz:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iso;
bizim burda satılanlar böyle.

Smirnoff2.jpg


Benzetmemin sebebi bu.Hatta dolabımda iki tane kalmış.
Severim çünkü.
Arada bir gündüz, hem serinlik hem de az biraz alkol olsun dediğimiz zamanlar aldığımız bir içkidir.
Tadı da çok hoştur.



Ulu bilge Google da senin dediğin mavileri de gördüm.

smirnoffice.jpg


Duble muhabbeti güzelmiş.:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gece gece uykusu kaçmış, canı çekmiş olan varsa haber versin fazladan alayım, zira üşenmeyip şu saatte çıkıp alıp, biberon niyetine kullanıp uykuya dalacağım...:)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gece gece uykusu kaçmış, canı çekmiş olan varsa haber versin fazladan alayım, zira üşenmeyip şu saatte çıkıp alıp, biberon niyetine kullanıp uykuya dalacağım...:)

Clan Campbell
arkadaşımla beraberiz bu gece.:)
İnşallah seneye yaparız o dediğini.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst