- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
- Konu Yazar
- #1
Sevgili arkadaşlar, MT takipçileri.
Bugün Fena düştüm, ama bir kazayı da ucuz atlattım, şükür sağlık durumum iyi. Buradan hoş anılarımız kadar, başımıza gelen ibretlik olaylarıda paylaşmanın, başkalarının ders alabilmesi açısından önemli olduğunu düşünmekteyim. Buyrun ayrıntılar.
Koruyucu Meleğim denizcieylem bugün benimlen gelememişti. Sabah saat 8 gibi işe gitmek üzere yola koyuldum. Yüzlerce kez geçtiğim yollarda dikkatle ilerlemekteydim. E-5 karayolundan Kadıköy'e dönen sapağa doğru, sağa geçmeye başladım, süratim yaklaşık 90 Km civarındaydı. Sağa geçtiğimde, sağımdan yine E-5 e kavuşan yoldan gelenlere dikkat etmekteydim, önümde her sabah gördüğüm sağ şeritte 50 metre uzayıp giden çamurlu yola çevirdim dikkatimi. Bu kısım metro inşaatından kamyonların taşıdığı çamurla kaplı olurdu, ancak cıvık bir sulu çamur olduğundan hiç bir tehlike yaşatmamıştı daha önce. Fakat bu sabah çamur daha bir kesif görünüyordu. Normalde viraja girmeden evvel bu 50 metrelik çamurlu alanda frenleme yapardım ve siteden benimle gezenlerin bildiği üzere riskleri minimuma indirmek için süratimi virajlarda çok düşürürüm. Bu sefer çamur gözüme değişik geldiğinden, çamura girmeden sert bir frenleme yaparak süratimi düşürmeye karar verdim ve aynı anda sola doğru kaçmak üzere hamle yaptım. Ancak aynadan solumdan hızla gelen otomobili farketmem ile, frenleri bırakıp, çamurlu kısıma kenarından girmek zorunda kaldım. Dediğim gibi daha önce buradan geçtiğim için en fazla hafif bir kayma olur diye aklımdan geçirdim.
Heyyhat! Ön tekerlek çamura daldığı anda, motorun arka kısmını sağ yanımda benimle gelirken gördüm!! Motoru devirmemek için mücadele etmeye başladım, bu sefer sola doğru kaydı motor, ardından bir daha sağa, fren yapmamakta ısrarlıydım, Düş-me-ye-cek-tim! 4. savruluşumdan sonra motor toparlanır gibi yaptı, gazlamayı düşündüğüm anda motorumun viraja girmeye başladığını ve bu hızla dönemeyip karşımdaki bariyerlere girebileceğimi farkettim. Benim karar vermeme fırsat kalmadan motor sağ yanına adeta kafasının üzerine çakıldı. O anda motorun sol tarafından kendimi asfalta fırlattım, önce sağ elim, ardından sol elim ile darbeyi yumuşatarak, sol omzum üzerinde şahane bir tekvando taklası ardından gövdem etrafında bir tur yuvarlanma ile ayakta buldum kendimi. Ayaktaydım ve hemen kafamı kaldırdığımda durmakta olan trafiği gördüm şükür! Bu esnada bir diğer motorlu kurye arkadaşım benim akibetime doğru yaklaşmaktaydı, yavaş diye işaret ettim. zaten baya bir yavaşlamıştı ve motorun arkasını attıra attıra yanımda durabildi. Neden düştüğümü asfalta planjon yaptığımda anladım. Çamur, kamyonlar tarafından çiğnene çiğnene, sakız kıvamına gelmiş, 5 cm. kalınlığında yapışkan balçık ayarında bir tabakaydı!! Sonuçta bu tip düşmelerin acısı sonradan çıkar. omuzumda ciddi sayılmayacak bir ağrım var o kadar. Omzumu yere vururken, Koruma Denen Şeyin Ne İşe Yaradığını anlamak bir yana Kemiklerimde Hissettim!!Ardından sırtım yerde yuvarlanırken sırt korumasının. Hepsinden önce deri eldivenli ellerimi şiddetle yere vurruken el korumasının. yuvarlanırken Diz Korumalarımın!!!
Korumalar olmayaydı: sağ ve Sol ellerimde aylarca iyileşmeyecek derin doku kayıpları, Kırılmış ve çıkmış ızdıraplı iyileşme sürecinde bir omuz, ezilmiş sırt kasları ve omurga ağrıları, Kırılmış-zedelenmiş, yürümemi en az bir hafta engelleyecek diz yaraları. Bir tek kaskımı yere vurmayışıma şaşmadım değil, gerçi sağ elimi yere anında koyamasaydım, surat üzeri çakılacak, işin kötü yanı takla atarak darbeleri soğuracak imkanıda bulamayacaktım. Kimbilir, surat üstü kapaklansaydım omurgamda zarar görebilirdi.
Çıkardığım dersler var elbette. Ama umarım sizler bu kazayı analiz edip, kendi adınıza bir şeylere katkıda bulunmamı sağlayabilirsiniz.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:cat::cat:
Bugün Fena düştüm, ama bir kazayı da ucuz atlattım, şükür sağlık durumum iyi. Buradan hoş anılarımız kadar, başımıza gelen ibretlik olaylarıda paylaşmanın, başkalarının ders alabilmesi açısından önemli olduğunu düşünmekteyim. Buyrun ayrıntılar.
Koruyucu Meleğim denizcieylem bugün benimlen gelememişti. Sabah saat 8 gibi işe gitmek üzere yola koyuldum. Yüzlerce kez geçtiğim yollarda dikkatle ilerlemekteydim. E-5 karayolundan Kadıköy'e dönen sapağa doğru, sağa geçmeye başladım, süratim yaklaşık 90 Km civarındaydı. Sağa geçtiğimde, sağımdan yine E-5 e kavuşan yoldan gelenlere dikkat etmekteydim, önümde her sabah gördüğüm sağ şeritte 50 metre uzayıp giden çamurlu yola çevirdim dikkatimi. Bu kısım metro inşaatından kamyonların taşıdığı çamurla kaplı olurdu, ancak cıvık bir sulu çamur olduğundan hiç bir tehlike yaşatmamıştı daha önce. Fakat bu sabah çamur daha bir kesif görünüyordu. Normalde viraja girmeden evvel bu 50 metrelik çamurlu alanda frenleme yapardım ve siteden benimle gezenlerin bildiği üzere riskleri minimuma indirmek için süratimi virajlarda çok düşürürüm. Bu sefer çamur gözüme değişik geldiğinden, çamura girmeden sert bir frenleme yaparak süratimi düşürmeye karar verdim ve aynı anda sola doğru kaçmak üzere hamle yaptım. Ancak aynadan solumdan hızla gelen otomobili farketmem ile, frenleri bırakıp, çamurlu kısıma kenarından girmek zorunda kaldım. Dediğim gibi daha önce buradan geçtiğim için en fazla hafif bir kayma olur diye aklımdan geçirdim.
Heyyhat! Ön tekerlek çamura daldığı anda, motorun arka kısmını sağ yanımda benimle gelirken gördüm!! Motoru devirmemek için mücadele etmeye başladım, bu sefer sola doğru kaydı motor, ardından bir daha sağa, fren yapmamakta ısrarlıydım, Düş-me-ye-cek-tim! 4. savruluşumdan sonra motor toparlanır gibi yaptı, gazlamayı düşündüğüm anda motorumun viraja girmeye başladığını ve bu hızla dönemeyip karşımdaki bariyerlere girebileceğimi farkettim. Benim karar vermeme fırsat kalmadan motor sağ yanına adeta kafasının üzerine çakıldı. O anda motorun sol tarafından kendimi asfalta fırlattım, önce sağ elim, ardından sol elim ile darbeyi yumuşatarak, sol omzum üzerinde şahane bir tekvando taklası ardından gövdem etrafında bir tur yuvarlanma ile ayakta buldum kendimi. Ayaktaydım ve hemen kafamı kaldırdığımda durmakta olan trafiği gördüm şükür! Bu esnada bir diğer motorlu kurye arkadaşım benim akibetime doğru yaklaşmaktaydı, yavaş diye işaret ettim. zaten baya bir yavaşlamıştı ve motorun arkasını attıra attıra yanımda durabildi. Neden düştüğümü asfalta planjon yaptığımda anladım. Çamur, kamyonlar tarafından çiğnene çiğnene, sakız kıvamına gelmiş, 5 cm. kalınlığında yapışkan balçık ayarında bir tabakaydı!! Sonuçta bu tip düşmelerin acısı sonradan çıkar. omuzumda ciddi sayılmayacak bir ağrım var o kadar. Omzumu yere vururken, Koruma Denen Şeyin Ne İşe Yaradığını anlamak bir yana Kemiklerimde Hissettim!!Ardından sırtım yerde yuvarlanırken sırt korumasının. Hepsinden önce deri eldivenli ellerimi şiddetle yere vurruken el korumasının. yuvarlanırken Diz Korumalarımın!!!
Korumalar olmayaydı: sağ ve Sol ellerimde aylarca iyileşmeyecek derin doku kayıpları, Kırılmış ve çıkmış ızdıraplı iyileşme sürecinde bir omuz, ezilmiş sırt kasları ve omurga ağrıları, Kırılmış-zedelenmiş, yürümemi en az bir hafta engelleyecek diz yaraları. Bir tek kaskımı yere vurmayışıma şaşmadım değil, gerçi sağ elimi yere anında koyamasaydım, surat üzeri çakılacak, işin kötü yanı takla atarak darbeleri soğuracak imkanıda bulamayacaktım. Kimbilir, surat üstü kapaklansaydım omurgamda zarar görebilirdi.
Çıkardığım dersler var elbette. Ama umarım sizler bu kazayı analiz edip, kendi adınıza bir şeylere katkıda bulunmamı sağlayabilirsiniz.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:cat::cat:
Son düzenleme: