[MT İstanbul] 7 Aralık Cuma Asker Öncesi Bowling oynuyoruz

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Şimdi yukarıdaki fotoğrafdan Mehmet'in nasıl titrediği anlaşılmıyor.
Bu foto ile daha iyi anlayacaksınız :) :)
98060828wb2.gif

Memocan işallah eğiitimlerde böle titremezsin asker ocağında...malum 4 tertip biraz höt tertiptir...Kar kış kıyametde yat kalk süründe çekilmez kanka be....kısmet artık...gelemedim kusura bakmayın...saygı ve sevgilerimle...Memo acemiliğin yerini bize bu topikte bildiriver...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
@erdincpolat; sen bizim gruptaki ilk 2 strike'ın sahibi Erdinç misin?
Ben de bütün gece tanışacak bir erdincpolat bekledim durdum...:queen:
Hatta çıkışta Caracal'ı gördüm, bekledim, başına kimse gelmedi...
Neyse memnun oldum o zaman...:rendeer::queen:

aynenöle olcan ben o kişiyim taze boka sinek çok konarmış ilk iki strike ondan olsa gerek :p artık buluşmalarda bende varım ama gene sölüyorum abicim herkes adıyla burda olsa ne güsel olurrr
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
gittik memedimizi uğurladık geldik...gider ayak dinlendirmek bahanesiyle oturttuğumuz masaj koltuğunda elektrik sürpriziyle karşılaşınca biraz titredi canım kardeşim...:) geceye ibrahimle erhan'ın kapışması damgasını vurdu...erhan labutları devirip strike yaptıkça ibo strese girdi...:) ama sinirle hırsı birbirine karıştıran ibo 7 sayı yani burun farkıyla geride kaldı...olsun ibo sen yinede gönüllerin şampiyosunusun unutma...::coool:: erhan sadece ballıydı...:mrgreen:

bülent abicim bizi unuttun yani şampiyon olan benim:cherry:

Memocan işallah eğiitimlerde böle titremezsin asker ocağında...malum 4 tertip biraz höt tertiptir...Kar kış kıyametde yat kalk süründe çekilmez kanka be....kısmet artık...gelemedim kusura bakmayın...saygı ve sevgilerimle...Memo acemiliğin yerini bize bu topikte bildiriver...

mete_han abi vallahi büyük yamuk yaptın gelmemekle gözler seni aradı.vallahi darıldık sana::miiz::
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
discordian, hayırlı teskereler, :rendeer:
güle güle gidip, sırıta sırıta dönersin inşallah

bu günlerde gidiş turları yapılıyosa yedek subay adayı olmalısın, görmeyeli kaçıncı dönemlere geldi sıra?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bülent abicim bizi unuttun yani şampiyon olan benim:cherry:



mete_han abi vallahi büyük yamuk yaptın gelmemekle gözler seni aradı.vallahi darıldık sana::miiz::


kanka kısmet be...niyet önemli olan...yaz gelsin sende yeni düldülü patlat...ondan sonra görüşelim...bıkarsın valla benden bu sefer...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
buda bendeki makinadaki resimler












daha resim cok ama şimdilik bu kadar devamı sonra

geri kalan resimler



bunlarda bilardocular

bu resme yurum sizlere ait :queen:

bu resme yurum sizlere ait :p

buda tabela daki durum




bu da toplu resmimiz
 
Son düzenleme:

sse

Katılım
11 May 2004
Mesajlar
14
Aaaaa olurmu hiç Skul sende biliyorsunki ben seni herzaman yeniyorum hatta bir seferinde hatırlarsan seni yenmiştim intikamını almaya abini çağırmıştın,abini de yenmiştim :cherry: Sanırım bu maç senin için rövanş olucak ama ben o kadar rahatım ki antreman bile yapmaya gerek görmüyorum.Bak eğer bu buluşmayada abini getirceksen baştan söylim abinde yenemiyo beni bence sen başka birilerini bul hani ailede büyüklerinden :queen: :p

İbocan daha kardeşimi yenemiyorsun sonra abini mabini getirme diosun :)
olm babanem bile yener seni :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar güzel,güzel bir buluşma olmuşa benziyor..
Mehmet arkadaşa tekrar hayırlı tezkereler:cat:

Oyunlar;
1.masa: olcan138
2.masa: danger0
Karma: ozrace
İbo'nun hırs oyunu: Skullhunter
galibiyetleriyle sonuçlandı.

Bu işte bir iş var :)Ne yaptınız? Üyeleri banlamakla mı tehdit ettiniz :p
Maşallah bizim yöneticiler coşmuş :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fotoğraflar güzel,güzel bir buluşma olmuşa benziyor..
Mehmet arkadaşa tekrar hayırlı tezkereler:cat:



Bu işte bir iş var :)Ne yaptınız? Üyeleri banlamakla mı tehdit ettiniz :p
Maşallah bizim yöneticiler coşmuş :)

Valla ben yönetici falan tanımam ona göre.... Umarım bi gün oynarız forrrap...:cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Valla ben yönetici falan tanımam ona göre.... Umarım bi gün oynarız forrrap...:cat::cat:

Biz sen İzmir e taşınmadan bir kaç hafta önce yapmıştık.
Tekrar yapma zamanı geldi zaten..
2-3 hafta içinde yaparız :wiinkk: Çok güzel bir yer var,fiyatları ve hizmeti de çok güzel.. Bi cuma orada buluşuruz..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Biz sen İzmir e taşınmadan bir kaç hafta önce yapmıştık.
Tekrar yapma zamanı geldi zaten..
2-3 hafta içinde yaparız :wiinkk: Çok güzel bir yer var,fiyatları ve hizmeti de çok güzel.. Bi cuma orada buluşuruz..

Tuncer site yöneticilerimizin bowlingde nasıl birinci olduklarını biliyorsun çaktırma :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz sen İzmir e taşınmadan bir kaç hafta önce yapmıştık.
Tekrar yapma zamanı geldi zaten..
2-3 hafta içinde yaparız :wiinkk: Çok güzel bir yer var,fiyatları ve hizmeti de çok güzel.. Bi cuma orada buluşuruz..

Gel biz en iyisimi Mt mizde konuşalım..Burası deplasman.....:p:p:p

Arkadaşlar güzel gün geçirmişler her hallerinden belli..... Tebrikler....:cat::rendeer::rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tuncer site yöneticilerimizin bowlingde nasıl birinci olduklarını biliyorsun çaktırma :wiinkk:

Haklısın,bende bu ünü devam ettireceğim inşallah::sigara:: Geçen sefer sol bileğim ağrıyordu(solak değilim),o yüzden sağ bileğimle iyi oynayamadım yendiler ama bu sefer intikamım feci olacak :p


Alp_Tunay,konu dağılmasın evet :wiinkk:Bekle beni İzmir MT de,geliyorum :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Evet Arkadaşlar Gideceğim yer belli oldu AFYON İL J. K.LIĞI AFYONKARAHİSAR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst