[MT İstanbul] 7 Aralık Cuma Asker Öncesi Bowling oynuyoruz

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
dsc01515wg4.jpg

evet arkadaşlar gördüğünüz üzere şampiyonluk kupam ile ben:queen:

çok zevkliydi yeni arkadaşlarda geldi bence bunu sıkça tekrarlayalım:wiinkk:

bu arada mehmet fazla muhabbet edemedik ama hayırlı teskereler gelen arkadaşlarada teker teker teşekürler:wiinkk:

ama daha çok foto çekildi nerde fotolar:cherry:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet ilk buluşmam olmasına ragmen benim için çok güsel bir akşamdıherkese ilgisinden dolayı teşekkür ederim tekrar buluşmak üzere arkadaşlar. bu arada diger resimleride bekliyoruz :p mehmet sana da şimdiden hayırlı teskereler :) offf offf
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
evet arkadaşlar gördüğünüz üzere şampiyonluk kupam ile ben:queen:

çok zevkliydi yeni arkadaşlarda geldi bence bunu sıkça tekrarlayalım:wiinkk:

bu arada mehmet fazla muhabbet edemedik ama hayırlı teskereler gelen arkadaşlarada teker teker teşekürler:wiinkk:

ama daha çok foto çekildi nerde fotolar:cherry:

Evet Mehmeti daha sık askere uğurlamak istiyo bünye :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
eeee muhabbeti görmen lazımdı ben bile ilk buluşmam olmasına ragmen süper eglendimm :p orda olmalıydın ama olmasn bile adın geçti duydum
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Pınarrın adının gecmedigi bian bile varmı ki:queen::queen:
sennde orda olman lazımdı herkes gelmişti ve gercekten cok eglenceli bi aksamdı bowling langırt bilardo playstation ne ararsan vardı:cat:
haa bide masaj koltugu:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
eeee muhabbeti görmen lazımdı ben bile ilk buluşmam olmasına ragmen süper eglendimm :p orda olmalıydın ama olmasn bile adın geçti duydum
Adım mı geçti nasıl geçti kim sööledi ne sööledi meraktan çıldırıciiimm:queen::queen::queen:
Pınarrın adının gecmedigi bian bile varmı ki:queen::queen:
sennde orda olman lazımdı herkes gelmişti ve gercekten cok eglenceli bi aksamdı bowling langırt bilardo playstation ne ararsan vardı:cat:
haa bide masaj koltugu:queen::queen:
Vallaa gelmeyi çok istiyodum ama vasıta olmayınca kaldık böyle.. Masaj koltuğu varsa benimde olmam gerekiyordu aslında bensiz giden herkesi aha burdan kınıyorum :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
walla ismini hatırlayamıyorum resimlerden sen tanırsın siyah giyinen ve beyaz pala bıyıklı abimiz :p nasıl tarif ama :p:p:p:p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
yok be senin için çok severim kndisini dedi :p ne dediğini sölemem dedikodu olur laf taşıyo olur olmaz ısrar etme söleyemem

tabi herkes birbirini tanıyo biz daha yeniyiz ya kim kimdir bilmiyorum millet birbirlerine hep nickleriyle takılıyo duruyoo biz öle aylak aylak seyrediyosss :( . hep söledigim bir olay bu bırakın şu nick olayını herkes kendi adıyla burda olsun derim türkçe isimler insan kendi adını begenmez ki başka bir isim koyar sizlerde mi begenmiyosunuzz :p:p:p

daha sonra iş tanışmaya geldiğinde kimse kimsenin adını bilmiyoo oluyo ya senin isim neydi falan garip bir durum
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Evet Mehmeti daha sık askere uğurlamak istiyo bünye :queen::queen::queen:

ben buluşma olarak demiştim ama...yanlış anlama olmasın.bu arada merak etmeyin bikaç aya kadar benide gönderebilirsiniz:wiinkk:
bidahakine senide bekliyoruz pınar cım bi tanışamadık:cat:

bu arada erdinç bu maçı saymam.bu maçı almama rahmen rovanşını isterim :cherry:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@erdincpolat; sen bizim gruptaki ilk 2 strike'ın sahibi Erdinç misin?
Ben de bütün gece tanışacak bir erdincpolat bekledim durdum...:queen:
Hatta çıkışta Caracal'ı gördüm, bekledim, başına kimse gelmedi...
Neyse memnun oldum o zaman...:rendeer::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ya ben 1 saatte ola gelirim dedim ama
hastanede işler uzayınca o bi saatte yalan oldu
mehmetim kusura bakma, bide sana topic aç die debelendim:)

kardeşim hayırlı tezkereler dilemiyorum şindiden uğurlamaya gelicem mutlaka:cat:
bu arada cs 1.6 nın cd sini bana ver nede olsa sennin pek işine yaramıcak:queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
gittik memedimizi uğurladık geldik...gider ayak dinlendirmek bahanesiyle oturttuğumuz masaj koltuğunda elektrik sürpriziyle karşılaşınca biraz titredi canım kardeşim...:) geceye ibrahimle erhan'ın kapışması damgasını vurdu...erhan labutları devirip strike yaptıkça ibo strese girdi...:) ama sinirle hırsı birbirine karıştıran ibo 7 sayı yani burun farkıyla geride kaldı...olsun ibo sen yinede gönüllerin şampiyosunusun unutma...::coool:: erhan sadece ballıydı...:mrgreen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
177
merhaba millet turnuvada olmak isterdim sadece iboyu kizdirmak icin guzel bovlink oynuyormus diye duydum :p
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Dün çok kötüydüm arkadaşlar saat 5 gibi iş yerindeki doktorumun tafsiyesi üzerine
evde istrihat için eve geldim 2 gün rapor verdi mideyi üştmüşüm akşam nete
dahi girmeyi bırakın notebook'u dahi açamadım buluşmaya da gidemedim :pr:mehmet
sana şimdiden iyi teskereler gelemedim seni görmeye kusura bakma.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Mehmet kardeş sayende arkadaşlarla biraraya geldik sağolasın,sağlıcakla git sağlıcakla dön inşallah.Bu arada ben akşam Erhan-İbrahim kapışması olacak diye
beklerken birden esas yıldız çıktı ortaya Halis nerdeyse ikisinede bana bakıp bişeyler öğrenin diyicekti,bileğinden sakatlanınca oyuna asılmadı allahtan:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Mehmet kardeş sayende arkadaşlarla biraraya geldik sağolasın,sağlıcakla git sağlıcakla dön inşallah.Bu arada ben akşam Erhan-İbrahim kapışması olacak diye
beklerken birden esas yıldız çıktı ortaya Halis nerdeyse ikisinede bana bakıp bişeyler öğrenin diyicekti,bileğinden sakatlanınca oyuna asılmadı allahtan:queen::queen:

Hakan abi kulağımı çınlatmışsın duydum :queen:

Arkadaşlar beyaz pala bıyıklı dede diyince tanıdım hemen seni :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst