- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 3,302
evet arkadaşlar gördüğünüz üzere şampiyonluk kupam ile ben:queen:
çok zevkliydi yeni arkadaşlarda geldi bence bunu sıkça tekrarlayalım:wiinkk:
bu arada mehmet fazla muhabbet edemedik ama hayırlı teskereler gelen arkadaşlarada teker teker teşekürler:wiinkk:
ama daha çok foto çekildi nerde fotolar:cherry: