Tek Teker Okulu...Kayıtlar Başlamış bile..

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Adamlar bu tekteker
motorbike2.gif
olayı için okul açarak ve kurslar düzenleyerek eğitim veriyorlar..:cyclopsan:cyclopsan
Kayıt yaptırmak isteyenler buyrun bir bakım..:queen:.
.
[YT]lKwlFrZz-eA[/YT]
.
.
[YT]OZgYt53Ss-E[/YT]
.
.
[YT]gnlLuyCaGIo[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sen bu teker olayına takmışın babocan..... Ne o ön tekerin mi eskidi?....:p:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Yok babocan valla 10 gündür lastikler yere bile değdiği yok..Nöbet arası nette gezerken gördüm.Sizlerle paylaşmak istedim.. Adamlar olaya fazla kaptırmışlar kendilerini..Okulunu açmışlar..Ama dikkat edin tam koruma var..
Bizim kafasızlar gibi değil yani..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel faydalı bir alet.... En azından tehlikesiz..... :cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bu ne be abi
şindi biz boşunamı 2 vites dişlileriini dökük teker yapçaz die:mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Elin oğlu uyanık...Protez yapmış.... Sende hiç yoktan kanal tedavisi falan yapsaydın.....:queen::queen::queen:

:queen::queen::queen::queen::mrgreen:
bizim zamanımızda yoktu böle şeyler dicem,
kendimi yaşlı hissedicem gene
neyse sustum ben abi:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Doğuştan gelecek o yetenek, kursla mursla olmaz :queen::queen:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
Doğuştan gelecek o yetenek, kursla mursla olmaz :queen::queen:

tubiş;e.katılıyorum.ve cesaret ister
güzel videolar paylaşım için tşk.
tekere giden arkadaşlardan faydasını görüp görmediğini
bizlerle paylaşırsa sevinirim
BENİM DÜŞÜNCEM.kısa bir süre icersinde teker yapmayı
başara biliyorlarsa tebrikler ben yıllardır yapıyorum halende kendimi başarılı bulamıyorum
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abicim bu topic nasıl canlandı böyle...
Tek Teker Okulu....
motorbike2.gif

Kayıtlarımız dolduuuuuu...Hade..Bi yan kursa arkadaşlar..

ehliyet kursuna kayıtlar devam ediyor..Hade...
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
ortadaki videoda makinenin üstündeki arkadaş mümkünse 2 teker den uzak dursun alsın bi araba kullansın :queen:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
Abicim bu topic nasıl canlandı böyle...
Tek Teker Okulu....
motorbike2.gif

Kayıtlarımız dolduuuuuu...Hade..Bi yan kursa arkadaşlar..

ehliyet kursuna kayıtlar devam ediyor..Hade...

ya gergelli abi nerden buluyorsun böyle ilgin şeyleri he unutmadan söylimde benide kaydet teker yapmak istiyorum yanlız motorun önüne birde aspurötör isterim ben rüzgarsız tekere teker demem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst