- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 770
- Konu Yazar
- #1
abi bırak istersen kamyona dönüşsün bunu bulamayanlar da var :queen::queen::queen:Reklam yeniyse, neden abla eski kasa 1000RR oluyo:silent:
ben honda alıyorum en yakın honda bayisi neredeydi?:queen:
Binicen üzerine
Vurucan kırbacı![]()
Tüm dünyada markalaşmada cinsel obje olarak kullandıkları kadını yine kullanmışlar...:farao:
Kadınlar için neden erkeği kullanmıyorlar aceba????
Erkekler bu kadar salak yaratıklar mı ki hep kadını kullanarak kandırmaya akıl çelmeye çalışıyorlar?????
Bu da terbiyesizliğin başka bi boyutu....r:
r:
Tüm dünyada markalaşmada cinsel obje olarak kullandıkları kadını yine kullanmışlar...:farao:
Kadınlar için neden erkeği kullanmıyorlar aceba????
Erkekler bu kadar salak yaratıklar mı ki hep kadını kullanarak kandırmaya akıl çelmeye çalışıyorlar?????
Kandırılmakla alakası yokki.
Kadınlar (güzel kadınlar seninle alakası yok) herşeye güzellik katar.
Fuarlarda tanıtımlarda kullanılan birşey bu. Sadece Türkiye de değil dünya çapında olan birşey..
Okusaydın eğer benimde "tüm dünyada" ibaremi görürdün..
Evet ben fuarda da kızıyorum buna, parfüm reklamında da, araba reklamında da kadınları cinsel obje olarak görmekten vazgeçmeyecekler...
Bende fuara gittiğimde yarı çıplak erkekler görmek istiyorum tanıtım mankeni olarak.. Tv reklamlarında kadının kullanıldığı tüm karelerde erkekler kullanılsın bizde onları izleyelim o zaman.. Sadece kadınlar neden cinsel obje olarak kullanılıyor... Demekki reklamcılar erkeklerde bizim bilmediğimiz bişey biliyor....