[MT İstanbul] 7 Aralık Cuma Asker Öncesi Bowling oynuyoruz

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelmeyece çalışıcam hocam :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
memedim şimdiden kesin söz vermeyim ama gelmeye çalışıcam dostum...:wiinkk:

benden habarsız nereye gidiyon devecan...:porda olmaya çalışırım...yağmır yağarsa satarım abi poroceyi..


Mehmetime hayırlı teskereler olsun şimdiden...havaya atarmıyız Memeoşuy...Garajda otobüs uğurlaması gibim...:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
O gün doğum günüm.Benim dışımda bir organizasyon olmazsa gelmek isterim.Gelemezsemde hayırlı tezkereler Mehmet kardeşim.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ibo yenilmekten korktuğu için galiba sesi çıkmıyor :p
Kendisini hükmen yenik ilan ediyoruz ::dalga::
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
ibo yenilmekten korktuğu için galiba sesi çıkmıyor :p
Kendisini hükmen yenik ilan ediyoruz ::dalga::
Aaaaa olurmu hiç Skul sende biliyorsunki ben seni herzaman yeniyorum hatta bir seferinde hatırlarsan seni yenmiştim intikamını almaya abini çağırmıştın,abini de yenmiştim :cherry: Sanırım bu maç senin için rövanş olucak ama ben o kadar rahatım ki antreman bile yapmaya gerek görmüyorum.Bak eğer bu buluşmayada abini getirceksen baştan söylim abinde yenemiyo beni bence sen başka birilerini bul hani ailede büyüklerinden :queen: :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Aaaaa olurmu hiç Skul sende biliyorsunki ben seni herzaman yeniyorum hatta bir seferinde hatırlarsan seni yenmiştim intikamını almaya abini çağırmıştın,abini de yenmiştim :cherry: Sanırım bu maç senin için rövanş olucak ama ben o kadar rahatım ki antreman bile yapmaya gerek görmüyorum.Bak eğer bu buluşmayada abini getirceksen baştan söylim abinde yenemiyo beni bence sen başka birilerini bul hani ailede büyüklerinden :queen: :p

aile dışından olsa olmazmı ibo:p:p:p:silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gelmeye çalşıcam ama alçılı ayakla çalışmamın sonucu ne kadar olumlu olur bilinmez.. Şimdiden hayırlı teskereler dilerim Mehmet..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
gelicek ve gelmiycek olan herkeze şimdiden tşk ler bu arada ibocan sizin macı foto roman yapcaz ona göre :D
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Mehmet kardeş cuma günü çalışıyorum,iş erken biterse gelmeye çalışıcam,eğer
gelemezsem şimdiden hayırlı teskereler dilerim:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
hayırlı teskereler mehmetcim hayırlısıyla git gel

bu arada buluşmaya gelmek isterdim ama bana ters malum motor ve motorlu hiçbir aracım yok :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ya bana çok yakın aslında ama nasıl yapsak ki bilmiyorum ama bende orda olmaya çalışıcam oraya geldiğimde kime seslenmem gerekio istanbul mt ciler mi demeliyim büyük ihtimalle gelebilirim
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Saat kaçta gelirim kaçta giderim bilmiyorum, ama bir ara illa uğrayacağım:cat:

@erdincpolat, kaskların montların olduğu masaya yaklaş, sonrasında yabancılık çekmezsin sanırım...:)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
olcan138 inşallah görüşürüzzzz.. orda olmayı çok isterim çevremiz geniş olsun kimsecikleri tanımıyoruzzzz.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
gelicek ve gelmiycek olan herkeze şimdiden tşk ler bu arada ibocan sizin macı foto roman yapcaz ona göre :D

Maç basına kapalı yapılacak :mrgreen: video ve fotoğraf çekilmeycek.
Çekmesenize kardeşiim ::foto::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yarın akşam bayağı eylencez galiba :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar eşimin iş ortağı malesef talihsiz bir şekilde yaralandığı için ben gelemiyorum.şu an devamlı hastamızın başında olmak durumundayız.
mehmet senle telde konuşmuştuk zaten ama buradan da size iyi eğlenceler ve sana hayırlı tezkereler diliyorum kardeşim...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
arkadaşlar eşimin iş ortağı malesef talihsiz bir şekilde yaralandığı için ben gelemiyorum.şu an devamlı hastamızın başında olmak durumundayız.
mehmet senle telde konuşmuştuk zaten ama buradan da size iyi eğlenceler ve sana hayırlı tezkereler diliyorum kardeşim...

saol ben zaten şimdiden yazın olucak gezilerimize odaklanmıs vaziyetteyim bu yaz çok daha güzel olacak :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst