memedim şimdiden kesin söz vermeyim ama gelmeye çalışıcam dostum...:wiinkk:
Aaaaa olurmu hiç Skul sende biliyorsunki ben seni herzaman yeniyorum hatta bir seferinde hatırlarsan seni yenmiştim intikamını almaya abini çağırmıştın,abini de yenmiştim :cherry: Sanırım bu maç senin için rövanş olucak ama ben o kadar rahatım ki antreman bile yapmaya gerek görmüyorum.Bak eğer bu buluşmayada abini getirceksen baştan söylim abinde yenemiyo beni bence sen başka birilerini bul hani ailede büyüklerinden :queen:ibo yenilmekten korktuğu için galiba sesi çıkmıyor
Kendisini hükmen yenik ilan ediyoruz ::dalga::
Aaaaa olurmu hiç Skul sende biliyorsunki ben seni herzaman yeniyorum hatta bir seferinde hatırlarsan seni yenmiştim intikamını almaya abini çağırmıştın,abini de yenmiştim :cherry: Sanırım bu maç senin için rövanş olucak ama ben o kadar rahatım ki antreman bile yapmaya gerek görmüyorum.Bak eğer bu buluşmayada abini getirceksen baştan söylim abinde yenemiyo beni bence sen başka birilerini bul hani ailede büyüklerinden :queen:![]()
gelicek ve gelmiycek olan herkeze şimdiden tşk ler bu arada ibocan sizin macı foto roman yapcaz ona göre![]()
Noldu Skul bey neden basına kapatıyorsunuz bu maçı çok ayıp çok bu ülkede basın özgürlüğü var ama dersenki yenilcem rezil olucam... bak o kısmı anlayışla karşılarım....Maç basına kapalı yapılacak :mrgreen: video ve fotoğraf çekilmeycek.
Çekmesenize kardeşiim ::foto::
arkadaşlar eşimin iş ortağı malesef talihsiz bir şekilde yaralandığı için ben gelemiyorum.şu an devamlı hastamızın başında olmak durumundayız.
mehmet senle telde konuşmuştuk zaten ama buradan da size iyi eğlenceler ve sana hayırlı tezkereler diliyorum kardeşim...