- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,020
- Konu Yazar
- #1
bu pazarda durmadık havanın iyi olmasını degerlendirelim dedik:cherry:
ilk duragımız ilbistanlı yollar baya bi bozuktu yusufun sayesınde hepimiz kroscu olduk:mrgreen: asvalt yol dururken bizi bozuk yoldan getirdi
buda ben
kösepınarına dogru tekrar yola kaoyulduk
bu ağacı cok sevdiğimi anlayacaksınız:mrgreen:
yolda biyerde dinlendik manzara güzel olunca durduk desek daha iyi olur
Yusuf kardeşimin crossla verdiği poz
bu poz ikiye ayrılıyor: düşmeden önce düştükten sonra diye:mrgreen::mrgreen:
düşmeden önce
düştükten sonra
geldiğimizde burada bir baraj oldugunu ögrendik oradaki insanlardan.1 yıldır elektrik üretiliyormuş.ama barajın suyunu görme imkanımız olmadı.giris yasaktı baraj tarafına.bizde suyun tazzikle asagıya aktıgı borulara bakmakla yetindik napalımm bunada şükür


tekrar geri dönüşe geçtik.
artık acıkmıstık bişeyler atıstırmak için yazları faliyete gecen bir lokantada durduk
biz ateş yakmak için odun toplarken Abdurrahmanda ağacın tepesindeki balkabağını almak için dallarda
gooosgoca adam oldum arkadas şunun yaptıgıne ne diyon ola.arkadaş ben bu çocuğa öğretemedim şuna şuna neeeerdenn gördün arkadaş sen o kabağı:mrgreen::mrgreen::queen:...
ewet ewet acıkmıştık bee karnımızı doyurmak için çıkınlarımızı azıklarımızı cıkardık aldıgımız ton balıklarını ateşte biraz ısıtıp yemek için sabırsızlanıyorduk
canınız cekmesin die yeme anını göstermiyoruz heheee:mrgreen::mrgreen:
yemegimizide yedikten sonra geri dönme vakti gelmişti
burada fotoğraf makinasının şarzı bitti malesef
baska bir gezide buluşmak üzere hoşçakalın...:rendeer::rendeer:
KADİRLİ-MT
ilk duragımız ilbistanlı yollar baya bi bozuktu yusufun sayesınde hepimiz kroscu olduk:mrgreen: asvalt yol dururken bizi bozuk yoldan getirdi
buda ben
kösepınarına dogru tekrar yola kaoyulduk
bu ağacı cok sevdiğimi anlayacaksınız:mrgreen:
yolda biyerde dinlendik manzara güzel olunca durduk desek daha iyi olur
Yusuf kardeşimin crossla verdiği poz
düşmeden önce
düştükten sonra
geldiğimizde burada bir baraj oldugunu ögrendik oradaki insanlardan.1 yıldır elektrik üretiliyormuş.ama barajın suyunu görme imkanımız olmadı.giris yasaktı baraj tarafına.bizde suyun tazzikle asagıya aktıgı borulara bakmakla yetindik napalımm bunada şükür
tekrar geri dönüşe geçtik.
artık acıkmıstık bişeyler atıstırmak için yazları faliyete gecen bir lokantada durduk
biz ateş yakmak için odun toplarken Abdurrahmanda ağacın tepesindeki balkabağını almak için dallarda
ewet ewet acıkmıştık bee karnımızı doyurmak için çıkınlarımızı azıklarımızı cıkardık aldıgımız ton balıklarını ateşte biraz ısıtıp yemek için sabırsızlanıyorduk
canınız cekmesin die yeme anını göstermiyoruz heheee:mrgreen::mrgreen:
yemegimizide yedikten sonra geri dönme vakti gelmişti
burada fotoğraf makinasının şarzı bitti malesef
baska bir gezide buluşmak üzere hoşçakalın...:rendeer::rendeer:
KADİRLİ-MT