Motor Kiyafetinde yeni bir devrim. Profesiyonel arkadaslarin goruslerini bekliyorum

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ilginç bir buluş ama pahalı:p ısı yalıtımlı bir tulum aşagı yukarı ısınma işini çözer bence..:)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
bence çok faydalı bir ürün gerçekten uzun yol yapmayı sevenler için ideal..su soğutmalı scooterdede kullanılabilir mi?? fiyatı bence makul bu sistemin sonuçta bir kere alınacak ve yıllarca kulanılacak bir ürün ayrıca hiçbişey canımızdan ve sağlığımızdan daha değerli değildir..
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
valla güzel olmuş da su mu adamı ısıtacak adam mı suyu soğutacak o tartışılır:queen:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Gayet iyi bence, bizim buralarda hava genellikle soğuk oluyor, ısınma gerçekten problem olabiliyor bazen.:pale:
Özellikle ben çabuk üşürüm, bu tam bana göre :cherry:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
şereffsizim aklıma gelmişti:pama ben aküden resistans vasıtasıyla yapmayı düşünüyodum.ama bu çok teferrüatlı.resistanslı olsa bi fiş bitti iş.:)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
şimdi güzel abim distiribitörlüğün hayırlı olsun..amma bu olay ve bu fiyat sanırım aslında olaya göre fiyat durumu normal ama çok pahalı..

ayrıca bu kıyafeti devamlı kullanıcılar kuryeler kullanmalı bende bir kuryeyim ama 1000 euro vericeme bu kıyafete o paraya en kalite demimde yinede en kalite kıyafeti alırsın buna içlikte dahil ama tabi hortumlu dediğinden değil içlik dediğim:cherry:

ben sANA piyasa durumunu kısaca özetledim yani kurye camiasından biri olarak o parayı o kıyafete vermeyeceğini daha doğrusu veremeyeceğini .... zaten bu kurye söktöründe su soğutmalı motor kullanan motorcu çok az sayılıdır. ama tabi zengin motorcuları bilemem gerçi onlarda 2 damla görsün yerde motora binmezler hele soğukta zaten mutlak araba kullanırlar...

ama kıyafete dicek yok harbiden güzel kullanışlı ve sağlıklı bir icat..:cat:

sana HAYIRLI İŞLER :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben bu konuya yazmıştım sanırım ama yine yazmam gerekiyo kusura bakmayın...
 
Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
33
Peki 2 kişi uzun yola çıkarsa 2. kişiyi de bağlama şansı var mı yoksa o donsa da olur mu? :queen: Şaka bir yana artçılarımız için de kullanım şansı var mı acaba?
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
104
çok zekice bir ürün
şu almanları sevmeyim diyorum ama adamlar biraz farklılar galiba
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Arkadaslar birincisi urun bagli iken inmek icin gostereceginiz efor ile kontagi kapatma eforunuz ayni. Sadce bir kilips kapaniyor.

Siz urunu sadece kuryeleri icinmi dusundunuz. Bizim hedef kitlemiz onlar degil sadece. Turkiyede uzun yola cikan bir cok ciddi motorcu var. Bunlarida dusunduk.

1000 Euro pahali diyorsunuzda, aldiginiz tulumlarda bu fiyat. Birde 2500 Euro ya Enduro motorlar icin GPS satiliyor kimse buna pahali demedi bugune kadar. Urunun hedef kitlesini ve kullanim amacini unutmayalim. Kuryeler de alsin istiyoruz ama urunun kalitesinden odun verilmesi lazim daha ucuza cikmasi icin. Oyle yaparsakta yarin yeni bir baslik acarsiniz ne kotu ne dandik urun diye.:)

Evet ikinci kiseyede imkan sagliyor cihaz.Kiyafeti giymek istemeyinler battaniye yi yada montuda kullanabilir.

Urunun fiyatini hemen elestirmeden kimin kullanicagini anlamaniz gerekli. Bu urun 125 cc kullanan bir gunluk kullanici icin belki fazla olabilir. Ama sunu unutmayin motor kronik hastaliklari meshurdur. Ileri yasta eklem romatizmasi , kas tutulmalari ve bobrekte su toplamalar hep gorulur. Vucudunuz surekli 26 C sicaklikta kaliyor ve Topuktan bilege kapalisiniz. Simdi 1000 Euro cok diyebilirsiniz ama .Ilerde doktor ve ilaclara harciyacaginiz rakkami dusunursek "ah keske " dememek icin bence bu rakkam odenir.


50 ytl kask takan var 1000 Euro yada .Ama 1000 Euro ya kask alan sadece gosteris icin tabiki almior. O paranin karsiligini olasi bir kazada geri isteyecek cunku.

Degerli gorusleriniz icin yinede tessekurler gercekten yardimci oluyor
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Urunun fiyatini hemen elestirmeden kimin kullanicagini anlamaniz gerekli. Bu urun 125 cc kullanan bir gunluk kullanici icin belki fazla olabilir. Ama sunu unutmayin motor kronik hastaliklari meshurdur. Ileri yasta eklem romatizmasi , kas tutulmalari ve bobrekte su toplamalar hep gorulur. Vucudunuz surekli 26 C sicaklikta kaliyor ve Topuktan bilege kapalisiniz. Simdi 1000 Euro cok diyebilirsiniz ama .Ilerde doktor ve ilaclara harciyacaginiz rakkami dusunursek "ah keske " dememek icin bence bu rakkam odenir.


50 ytl kask takan var 1000 Euro yada .Ama 1000 Euro ya kask alan sadece gosteris icin tabiki almior. O paranin karsiligini olasi bir kazada geri isteyecek cunku.

Degerli gorusleriniz icin yinede tessekurler gercekten yardimci oluyor





Kesinlikle katılıyorum :cat: ; çok mantıklı söylemişsiniz , ben 100 lük bi scooter kullandığım halde ve montum pantolonum olduğu halde üşüyorum ve ileriki yaşlarda vücudumda oluşabilecek romatizma vs.. hastalıkların , şuan verebileceğim 1000 euro dan daha önemli olduğunu düşünüyorum ve sonuçta vereciğimiz bi 1000 euro sağlığımızı koruyorsa hatta ve hatta ciddi bi şekilde koruyorsa ; şahsen ben çok parası olan biri olmadığım halde ve motosiklet tutkunu biri olarak bu 1000 euro yu vermekten çekinmem ama ürünün vereceği randıman çok önemli , onun için ürünle yapılan tecrübe ve değerlendirmeler önemli;

Dilerim ki bu ürün kısa sürede ülkemizede gelsin ve korkmadan sağlığımız adına endişe etmeden yaz kış rahatca motorumuza binelim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
Bu konuda görüşüm her ne kadar ürüne pahalı diyen olsada talep olucağıdır, zaten yeni bir ürün olduğu için sanırım arz talep artışı ile fiyat düşebilir.
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
guzel bir sistem ama pratik degil sanıyorum.butun gun motorun uzerinde kalan kuryeler bile surekli motordan inip biniyorlar
bu baglantıyı surekli sokup takmak onlara bile zor geelcektir.
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Arkadaslar birincisi urun bagli iken inmek icin gostereceginiz efor ile kontagi kapatma eforunuz ayni. Sadce bir kilips kapaniyor.

Siz urunu sadece kuryeleri icinmi dusundunuz. Bizim hedef kitlemiz onlar degil sadece. Turkiyede uzun yola cikan bir cok ciddi motorcu var. Bunlarida dusunduk.

1000 Euro pahali diyorsunuzda, aldiginiz tulumlarda bu fiyat. Birde 2500 Euro ya Enduro motorlar icin GPS satiliyor kimse buna pahali demedi bugune kadar. Urunun hedef kitlesini ve kullanim amacini unutmayalim. Kuryeler de alsin istiyoruz ama urunun kalitesinden odun verilmesi lazim daha ucuza cikmasi icin. Oyle yaparsakta yarin yeni bir baslik acarsiniz ne kotu ne dandik urun diye.:)

Evet ikinci kiseyede imkan sagliyor cihaz.Kiyafeti giymek istemeyinler battaniye yi yada montuda kullanabilir.

Urunun fiyatini hemen elestirmeden kimin kullanicagini anlamaniz gerekli. Bu urun 125 cc kullanan bir gunluk kullanici icin belki fazla olabilir. Ama sunu unutmayin motor kronik hastaliklari meshurdur. Ileri yasta eklem romatizmasi , kas tutulmalari ve bobrekte su toplamalar hep gorulur. Vucudunuz surekli 26 C sicaklikta kaliyor ve Topuktan bilege kapalisiniz. Simdi 1000 Euro cok diyebilirsiniz ama .Ilerde doktor ve ilaclara harciyacaginiz rakkami dusunursek "ah keske " dememek icin bence bu rakkam odenir.


50 ytl kask takan var 1000 Euro yada .Ama 1000 Euro ya kask alan sadece gosteris icin tabiki almior. O paranin karsiligini olasi bir kazada geri isteyecek cunku.

Degerli gorusleriniz icin yinede tessekurler gercekten yardimci oluyor



Yani benim buradan anlamam gereken bu ürünün hitap ettiği kesim parası bol motosiklet kullanıcıları. Arkadaşım bende 125lik bir motor kullanıyorum ve kullandığım kask 40 ytl lik phoenix marka çin malı bir kask ve daha 4 aylık motorcu olmama rağmen sürekli uzun yoldayım tarz ürünler banada lazım fakat dediğim gibi fiyat belki 20.000 ytl ye motor allan birisine fazla gelmişyebilir ancak bizim tarzdaki insanlara çok gelir.. ha kardeşim malım bu fiyatım bu diyosun amenna kimse bişey diyemez ancak hedef kitlen parası olan motorcularsa bizim bişey yazmamaıza gerekte yok... artı şu lafın dikkatimi çekti;

Kuryeler de alsin istiyoruz ama urunun kalitesinden odun verilmesi lazim daha ucuza cikmasi icin. Oyle yaparsakta yarin yeni bir baslik acarsiniz ne kotu ne dandik urun diye.:)


Buradanda benim sanayide yaşadığım olaylar aklıma geliyor. serviste birisi yağ değişimi işçiliğine 60 ytl yi veriyor gözüne büyümüyor fakat sanayide usta 15 ytl dediği zaman çok deniliyor... yani pazarlama politikası ve bizim işnsanımızın pahalı her zaman iyidir taktiğini kullandığını düşünüyorum bu yazından dolayı. kıyafetine bir şey diyemem çünki işim tekstil değil ancak senin sisteminin bir benzerini kıyafet hariç 45-50 ytl ye mal edebilirsin. tabi kıyafet ne tutar bilemem....


ha ısrarla benim kitlem zengin kesim dersen sen bilirsin ama kuryeleri ve düşük bütçe grubunuda düşüğnüyorsan özellikle kuryeleri atlamaman lazım çünki potansiyel ve sürekli en fazla müşterin bu gruptadır... çin malı dahi olsa fiyatları ucuzlatmanın bir yolunu bul derim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst