Saat 00.00 02.12.2007 16 gırdım :D

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
abı saolda ben kurstakı yetkılılerle gorustum ve 02.12.2008 17 dedi yıka bakıolar aya deıL :D 03.12.2008 de gelır yazılırsın dedı kursa kursta en fazla 4 ay surer 2009 gırmıs oluruz ve alırım :D
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
nice senelere :rendeer:

torun tombalak sewmen dilekleriyle:queen:

abi Selçuk kardeşimizin babasıda polis...yabancı değil yani bizden...bilgin olsun...teşkilattanız hepimiz...Polise uzanan eller kırılsın...:p

bende sizden sayılırım bizi neden dışlıyorsun mete abi ayıp ama


(özel güvenlik)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
saolun abılerım tesekkur ederım metehan abım ya :D sen cıdden 10 numara ınsansın bunu tum kalbımle soluom :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nice senelere :rendeer:

torun tombalak sewmen dilekleriyle:queen:



bende sizden sayılırım bizi neden dışlıyorsun mete abi ayıp ama


(özel güvenlik)

vayy...bende eski güvenlikcilerdenim...BABAÇİ nickli kardeşimizde güvenlik haberin olsun...5188 i bana sor dostum...:pzor kurtardım kendimi bekcilikten ya...şimdi sorarsan şoferiz...aynı yani...bi baltaya sap olamadık yine...:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
abım ole demeya sen gercektende cok ıyısın elın ekmek tutsun yeter abımcım demı :)))
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
vayy...bende eski güvenlikcilerdenim...BABAÇİ nickli kardeşimizde güvenlik haberin olsun...5188 i bana sor dostum...:pzor kurtardım kendimi bekcilikten ya...şimdi sorarsan şoferiz...aynı yani...bi baltaya sap olamadık yine...:p

:queen::queen::queen: niye abi gerçi benim iş baya iyi beklediğim yer karaman kampüsü:queen::queen: şekil yani:p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen::queen::queen: niye abi gerçi benim iş baya iyi beklediğim yer karaman kampüsü:queen::queen: şekil yani:p:p

bende eğitim kurumundaydım...FMV Özel Işık Okullarındaydım...:)


abimde Eczacıbaşı Holdingte güvenlikci maaşını duysan şaşarsın...:ptaşeron olmasında nolursa olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
way anasını satayım biz burda 500 ytl maaş alalım nese allah daha cok versin
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Doğum günün kutlu olsun crayzboyone...
Nice sağlıklı mutlu ve huzur dolu senelere...
d_birthday.gif
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara :rendeer:
metehan abi ben işibırakıyorum güvenlik okulu karşıda benide eczacı başı holdinge aldıra bilirmisin :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst