Saat 00.00 02.12.2007 16 gırdım :D

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abilerim Ablalarım Su anda 16 girdim hadi daha nice senelerime insallah :D

Bugun benım doqum gunum hec kımsenın taktıgı yhoq hahahaha :D buqun benım goqum gunum ıste ben buyum :( :(

nese sabah solumde herkes kutlar galıba herkescıkler sımdı yatmıs :D
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Abilerim Ablalarım Su anda 16 girdim hadi daha nice senelerime insallah :D

Bugun benım doqum gunum hec kımsenın taktıgı yhoq hahahaha :D buqun benım goqum gunum ıste ben buyum :( :(

nese sabah solumde herkes kutlar galıba herkescıkler sımdı yatmıs :D

tebrik bolumune açsaydın keşke burası MOTO sohbet bolumu. Diger bölüme açarsan memnuniyetle kutlarım doğum gununu! 91liysen 1 senen kaldı ehliete hadi!
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
saol abı tesekkur ederım ınsallah sızın doqumgununuzude kutlarıs :D
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Burda da kutlarıss :)

Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce.. Sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene :)))))

Nice mutlu yıllar dilerimm::wish::
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
saol ablam cok tesekkur ederım bende bıdaha sana sonsuz dek tesekkur edem :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Abilerim Ablalarım Su anda 16 girdim hadi daha nice senelerime insallah :D

Bugun benım doqum gunum hec kımsenın taktıgı yhoq hahahaha :D buqun benım goqum gunum ıste ben buyum :( :(

nese sabah solumde herkes kutlar galıba herkescıkler sımdı yatmıs :D

mutlu yıllarda bu nedemek yaw:silent:
ben buyum falan, yakışıyomu hiç:queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
saol abım tesekkur ederım tekrar tekrar hepınıze tesekkur ederım
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
en güzel günler seninle olsun kardeşim..:rendeer:

pınar seni cok kızdıran var galiba :queen::queen::queen::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
doğum günün kutlu olsun. nice senelere. Sağlıklı ve mutlu bir hayat dilerim. 16 güzel yaş. Değerini bil. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abilerim Ablalarım Su anda 16 girdim hadi daha nice senelerime insallah :D

Bugun benım doqum gunum hec kımsenın taktıgı yhoq hahahaha :D buqun benım goqum gunum ıste ben buyum :( :(

nese sabah solumde herkes kutlar galıba herkescıkler sımdı yatmıs :D

vay kardeşim...Nice Yollara Nice Yıllara...herşeyin hayırlısını versin Allah hakkında...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst