CBF 150 + ER 6N 2800 km ege-akdeniz 1. bölüm...

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
s6303389jw9.jpg



bu durak sanırım neredeyse gezmeye çıkan motosiklet li dostlarımızın çoğunun vazgeçilmezlerinden biri....:cat::cat::cat:


Kumluca çıkışında [B]yanlış yola giriyoruz[/B],biraz geç de olsa fark edip geri dönüyoruz
Bu hata biaz moralimizi bozuyor[/QUOTE]

aynı yerde bu yaz bende yanlış yola girdim [B]sarman[/B] bence bizim bir hatamız yok tamamen tabelaların yetersizliği... çünki benimle birlikte iki araç daha aynı hatayı yaptı... yanlız ben sizin gibi doğru kararı verip geri dönmedim ve o çok kötü yoldan yola devam ederek kıyının güzellikleini kaçırarak kemer'e geçtimmm...:pale::pale:

bu arada gezinize hayran kaldım ben iki senedir yol arkadaşı bulamayıp tek başıma gezdim ama önümüzdeki yıl öyle olmayacak ve [B]MT İzmir[/B]'li arkadaşlarla bu yaz [B]akdeniz [/B]değilde [B]karadeniz[/B] gezisi yapmayı düşünüyoruzzz inşallah diyorumm... saygılarrr...:cat::cat::cat:

incelemek isterseniz buda benim 2007 uzun yol hikayemmm....:cat::cat:

[url]http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/35279-2007-yaz-tatilim-izmirdenn-kiyi-boyunca-anamura-geri-donus-isee-ic-anadoludannnn.html[/url]
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar çok güzel ve keyifli bir gezi olduğu belli.biraz da yorucu ama deydiğini düşünüyorum.fotoları gören çoğu (benim gibi) motor tutkunlarının iç geçireceği,planlayıp planlayıp da bir türlü gerçekleştiremediği bir gezi olmuş.emeğinize,yüreğinize,tekerinize sağlık dostlar.sevgilerimle.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Yazının basından beri baktığım fotoğraflarda
"Resimdeki cocugu bir yerden tanıyor muyum? yoksa birine mi benzetiyorum?" diye dusundum..
Son durakta baktım ki zonguldak yazıyor :)
Adam hemşerim çıktı ya :)
Şu soğuk yaz gününde içim ısındı..
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
abi çok güzel ya emeğinize sağlık eminim çok eğlenceli olmuştur hep hayalim motosikletle geziler yapmak yorucu olacağını bilsemde böyle uzun gezilere hep bayılırım
yorucu ama keyifli,zaten çok kolay olsa aynı tadı vermez ;)

Cok guzel bi gezi olmus ve aynı güzellikteki anlatımın..Uzun yol yapmak isteyipte sürekli erteleyenler icin yeter artık bende gidicem dedirtecek kadar güzel bi gezi :)
ertelememek lazım,hayat kısa,yarın ne olur bilemeyiz )

harika bir gezi olmus. rotanızı inceliyorum. insaallah bu yaz bende benzer bir rota yapmayı planlıyorum.

karar verdiğinizde size daha detaylı bilgi verebilirim ;)

bu durak sanırım neredeyse gezmeye çıkan motosiklet li dostlarımızın çoğunun vazgeçilmezlerinden biri....:cat::cat::cat:




aynı yerde bu yaz bende yanlış yola girdim sarman bence bizim bir hatamız yok tamamen tabelaların yetersizliği... çünki benimle birlikte iki araç daha aynı hatayı yaptı... yanlız ben sizin gibi doğru kararı verip geri dönmedim ve o çok kötü yoldan yola devam ederek kıyının güzellikleini kaçırarak kemer'e geçtimmm...:pale::pale:

bu arada gezinize hayran kaldım ben iki senedir yol arkadaşı bulamayıp tek başıma gezdim ama önümüzdeki yıl öyle olmayacak ve MT İzmir'li arkadaşlarla bu yaz akdeniz değilde karadeniz gezisi yapmayı düşünüyoruzzz inşallah diyorumm... saygılarrr...:cat::cat::cat:

incelemek isterseniz buda benim 2007 uzun yol hikayemmm....:cat::cat:

http://www.motosiklet.net/forum/gez...anamura-geri-donus-isee-ic-anadoludannnn.html
gezinizi inceledim,gezme arzunuzu takdir ettim :) gökovayı çok severim,hemen girişindeki kampingde bir kaç kez kapmp da yaptım :)
aslında gündüz olsa belki biz de dönmezdik ...tabela konusunda haklısın :)
bir tavsiye:anlaşabileceğin bir arkadaşınla gitmeyeceksen yalnız git ;)

arkadaşlar çok güzel ve keyifli bir gezi olduğu belli.biraz da yorucu ama deydiğini düşünüyorum.fotoları gören çoğu (benim gibi) motor tutkunlarının iç geçireceği,planlayıp planlayıp da bir türlü gerçekleştiremediği bir gezi olmuş.emeğinize,yüreğinize,tekerinize sağlık dostlar.sevgilerimle.
teşekkür ederiz,darısı başınıza...
Yazının basından beri baktığım fotoğraflarda
"Resimdeki cocugu bir yerden tanıyor muyum? yoksa birine mi benzetiyorum?" diye dusundum..
Son durakta baktım ki zonguldak yazıyor :)
Adam hemşerim çıktı ya :)
Şu soğuk yaz gününde içim ısındı..
yazının başındaki yol haritasına baksaydınız sonunu beklemenize gerek kalmazdı :)
gazipaşada görüşmek üzere :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Akradaşlar Sayenizde Gezmiş Kadar Olduk. Teşekkür Ediyorum. Kazasız Belasız Suruşler Diliyorum. Saglıcakla Kalın
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
gerçekten süper olmuşş hep bunu yapmak istiyorum bakalım ne zaman kısmet olacak ?
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
hortlatmışsınız arkaşlar konuyu bende bu geziyi görmüştüm diyordummm....:cat:

böyle benim gibi yazanlarında sayesinde ana sayfadan bir süre devam eder bu topic....:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
olimpos'uno çam ağaçları arasında motor sürmek ayrı bi zevk olsa gerek cok istedim orda bi motosiklet kiralamak ama nasip deilmişama keşke motosikletleri kullanaraktan yanartaşa gitseydiniz ben ok merak ettim ama orayada gidemedik:pr: gezxi rotası birbirinden güzel gerek deniz gerek yeşillik gerekse kdağları taşları bir arada görmüşsünüz cok şahane bi yolculuk
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
ooo guzel gezi hll olsun...
iyi soft cantalar idare etmis er6 da bende aldımda uzun yolda dayanmaz soft canta demirini almadan demişlerdi =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst