İZMİR MT istemez ALIR
biz sadece düşünürüz aklımızdan geçen bize gelir
biz zoru başarır İMKANSIZ için çalışırız :cat:
KOLPA sen istersen gitardanto nun avatarına bir bak belki sana bir şey hatırlatır![]()
KOLPA sen istersen gitardanto nun avatarına bir bak belki sana bir şey hatırlatır![]()
bizim tayfa uyudu anlaşılan...... ÇAyağacıda kayıp.........:silent:
bu başlık fena patlar söylemedi demeyingelenler çok önemli bir şey öğrenecek ve o önemli olayın içinde bulunacak :cyclopsan eminimki çokta memnun olacaklar yüzleri gülecek ve böyle hayırlı bir konunun içinde olmaktan büyük bir tokluk içinde huzura erecekler
![]()
sensiz zaten anlamı olmaz :mrgreen:konu senin hayırlı iş olacak :queen: haftaya pazar için çalışıyoruz yer, ortam,durum ayarlaması yapılacak
bize gelen bütün garsonlar sonunda kayış sıyırıyor
bu arada şu saatlerde ATÇI 06 inciraltında martıdaymış oradan gurmeye geçecekmiş istek yaptı izmir mt için gelmek isteyen buyursun diye ilgililerin BİLGİSİNE ( KOLPA DUYDUNMU)
Dün erken yattım sizden kimse olmayınca :farao:
Acaba nedir nedir :silent:
Cesur abisiz olmaz dediğine göre pazar günü cesur abilerde cevizli sucuk yiyecez :cherry:
Arkadaşlar wallace ile dışarı çıkalım diyoruz.Bornovada buluşmak isteyen var mı?
Herkes bi yerde, bu cuma da gelmek isterdim emmeeee, patron beni tavana asar vallaaaa...
Sizlere iyi eğlenceler millet. Bir ara haftaiçi tekrar toplaşalım![]()
arkadaşlar aramışsınız ama düğündeydim... Tel evdeydi... Geldim ama çok geç.....ale:
Müsait zamanda tekrar görüşebiliriz....:cat:
Hafta içi birgün bir gün tekrar gitar dinleyelim gittardando dan :cat:
Bulursanız dinlersiniz.................![]()