Asya 19a 180cc yapmak istiyoruz

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
eyvallah bilgin sağolasın.. bakalım inşallah hayırlısı olur..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen: helal be :cat: ee anlat bakalım 220 t nasıl performans iyimi nasıl yaptırdın bu işi ne kadar masraf açtı.. birde 220cc nasıl oldu bu iş epey bi modifiye edilmiş.. krank ı falan değiştimi.. bizim usta kolu dayanmaz diyor.. bundan başka kolda bulunmuyor diyor.. belkide benim iyiliğim için söylüyor ama varmıdır böyle parçalar piyasada...



doğru söylüyorsunda anadolunun tamircisi ile istanbulun tamircisi bi olmazki yahu.. bi ton masraf çıkarır.. hemde zahmetli işle uğraşmak istemez baştan savma iş yapar.. oda sonradan kötü sonuçlar doğurur... anadoluda olmanın şansı.. valla köye mi gitsem ne giderkende yolda hallettirsem:queen: tabi şaka bi yana bu işi nasıl yaptın biraz bahsedersen sevinirim..:cat:










abi bizim burda bi usta ahmet abi adam 9 yaşından beri kullanıyomuş bu meleti dedem flnda bililyodu amasyada ondan daha iyisini bulamassın aslında usta değil sadece kendisi için uğraşıyo bilenler bilir sarı bi r1 i var abi rektifiyeciye gidiyon tamamı sana dio bu kadar olur gidiyon gömleği krankmilini pistonları silindir e göre değiştiriyon aslında yapıldığında yanında yoktum ama çok ilginç bi sistemle yapıyorlar çekiç gibi bişi özel olarak getirmiş zaten bi ısıtıyo bi makineye silindiri oturdup dövüyo bi ısıtıyo sonra silindirin içini dövüyo baya bi genişletti bi krank kolu aldık doğru demiş ustan normali dayanmıyor bi tip oluyo bayırda bi 2 tane çatlattım sonra baktık böle olmuyo sıfır bi piston aldık inanırmısın ölçülerini bilmiyom ama neyse önce kısalttı sonra kranka modifiyeye gitti oksijen kaynağıyla bişi ler yaptı baktı yine olmuyo (BU SIRADA KAFASINDAN DUMAN ÇIKIYO DESEM YERİDİR) zaten iş inada binmiş bide motorun motorunu ben toplamadığım için sıkıntı yaratmadı marka model belliydi yani o yüzden hiç parça getirtmekle fln fazla sorun olmadı neyse kaynak buna dayanmadı başka bi tane sipariş ettik sonunda oldu anaa baktım bi halt olmadı yinede motorda (yanılmaya düştüm yeni bi rodaj lazımmış silindirle o kadar oynayınca tabi ) dedik biz bu pistonu kısaltıp seramik kaplatalım oldu dedik yapalım seramikle oldu dedikki bu karbüratörden hayır gelmez gelmezdi harbi motorum yüreği bayaa kararmış (kalitesiz benzin :( ) dedik şu karbüratöre de bi ayar çekelim sıfırını aldıktan sonra karbüratörde değişti ee tabi yanma odasını sen büyült haala aynı benzin gelsin benzin geçişini de fazlalaştırdık sonrada işte öle bişiler oldu ama vibrasyon mütişş arttı silikonla kaplıycam yakında motoru ya :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
abi bizim burda bi usta ahmet abi adam 9 yaşından beri kullanıyomuş bu meleti dedem flnda bililyodu amasyada ondan daha iyisini bulamassın aslında usta değil sadece kendisi için uğraşıyo bilenler bilir sarı bi r1 i var abi rektifiyeciye gidiyon tamamı sana dio bu kadar olur gidiyon gömleği krankmilini pistonları silindir e göre değiştiriyon aslında yapıldığında yanında yoktum ama çok ilginç bi sistemle yapıyorlar çekiç gibi bişi özel olarak getirmiş zaten bi ısıtıyo bi makineye silindiri oturdup dövüyo bi ısıtıyo sonra silindirin içini dövüyo baya bi genişletti bi krank kolu aldık doğru demiş ustan normali dayanmıyor bi tip oluyo bayırda bi 2 tane çatlattım sonra baktık böle olmuyo sıfır bi piston aldık inanırmısın ölçülerini bilmiyom ama neyse önce kısalttı sonra kranka modifiyeye gitti oksijen kaynağıyla bişi ler yaptı baktı yine olmuyo (BU SIRADA KAFASINDAN DUMAN ÇIKIYO DESEM YERİDİR) zaten iş inada binmiş bide motorun motorunu ben toplamadığım için sıkıntı yaratmadı marka model belliydi yani o yüzden hiç parça getirtmekle fln fazla sorun olmadı neyse kaynak buna dayanmadı başka bi tane sipariş ettik sonunda oldu anaa baktım bi halt olmadı yinede motorda (yanılmaya düştüm yeni bi rodaj lazımmış silindirle o kadar oynayınca tabi ) dedik biz bu pistonu kısaltıp seramik kaplatalım oldu dedik yapalım seramikle oldu dedikki bu karbüratörden hayır gelmez gelmezdi harbi motorum yüreği bayaa kararmış (kalitesiz benzin :( ) dedik şu karbüratöre de bi ayar çekelim sıfırını aldıktan sonra karbüratörde değişti ee tabi yanma odasını sen büyült haala aynı benzin gelsin benzin geçişini de fazlalaştırdık sonrada işte öle bişiler oldu ama vibrasyon mütişş arttı silikonla kaplıycam yakında motoru ya :)

epeyce karışık olmuş sağolasın verdiğin bilgiler için..:cat:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
(güncel) bu konuda başka fikri olan veya yardımcı olabilecek arkadaşların görüşlerini ve fikirlerini bekliyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi düşünme bu kadar bu aletlere bişi olmazz zati parçanın fiyatı ne kadarki :D:)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar bence motoru biraz cinlilikten kurtarmak lazım yani en azından tekerleri bile değiştirmek gerekli orijinaller bence lastik değil motorada bu tarz değişimlerle iyileştirmeler yapmak istiyorum yani daha sağlam bişi olsun istiyorum bunun için neler yapmalıyım?
,şimdilik bosh bujı taktım
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
arkadaşlar bence motoru biraz cinlilikten kurtarmak lazım yani en azından tekerleri bile değiştirmek gerekli orijinaller bence lastik değil motorada bu tarz değişimlerle iyileştirmeler yapmak istiyorum yani daha sağlam bişi olsun istiyorum bunun için neler yapmalıyım?
,şimdilik bosh bujı taktım

bu konu ile ilgili yeni bir topic açabilirsin..:cat: ilk mesajda da okuduğun üzere motorun silindir hacmini genişletmek ve gücünü arttırmak için gerekli bilgileri almaya çalışıyoruz.. tabiki lastikler de etki edebilir ama bunun için ayrı bir topic açabilirsin.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ne 30u la ? 150 nere 220 nere? iyi bak erayım 220 yapmışlar scooteri. hem 30cc'de titreşim artmaz. arkadaş titreşim mütiş arttı diyo. e haliyle. 110 kglık motoru 220 cc yaparsan Tiger gibi titrer artık...
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
3
arkadaslar slm ya ben motoruma sadece hava fıltresı ve japon kayısla ısı bıtırdımm hee en buyukk bıde eksozum...!orjınal yanı arkadasım oynanmamıs 19a sıyla baya uzun bı kalkıs yaptık gostepe koprusunden bostancıya kadar 60 kadar kafa kafaya gıdıyo ancek 70 80 dedın mı aradakı fark acılıyor.100 de vıbrasyon artsada makına ıstıyo carrfour duzluklee 110 son dedıı arkadasım arkamda baya uzaktaydı bırazz daha kasım dedım gazı bı pompa yaptım 100 110 falan yaptı bıras da ha vıbrasyonu kestı rahatladı devrını yedı bıras daha gazlıyınca 125 130 a dogru geldı gaz telı bıras daha buyuk olsaydı basıcaktım ama olmadı vıbrasyonda 60 da nasılsa 130 da da aynıydı... bunun sonunda bostancı koprusunun orda otobus duragunda durdugum bı baktım kı tahlıye borusunda resmen 150 gr yakın yag attı... ama makına rahattı yanı
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
arkadaslar slm ya ben motoruma sadece hava fıltresı ve japon kayısla ısı bıtırdımm hee en buyukk bıde eksozum...!orjınal yanı arkadasım oynanmamıs 19a sıyla baya uzun bı kalkıs yaptık gostepe koprusunden bostancıya kadar 60 kadar kafa kafaya gıdıyo ancek 70 80 dedın mı aradakı fark acılıyor.100 de vıbrasyon artsada makına ıstıyo carrfour duzluklee 110 son dedıı arkadasım arkamda baya uzaktaydı bırazz daha kasım dedım gazı bı pompa yaptım 100 110 falan yaptı bıras da ha vıbrasyonu kestı rahatladı devrını yedı bıras daha gazlıyınca 125 130 a dogru geldı gaz telı bıras daha buyuk olsaydı basıcaktım ama olmadı vıbrasyonda 60 da nasılsa 130 da da aynıydı... bunun sonunda bostancı koprusunun orda otobus duragunda durdugum bı baktım kı tahlıye borusunda resmen 150 gr yakın yag attı... ama makına rahattı yanı

bak üstadım bunun yeri burası değil. en baştaki mesajımı okduysan eğer bilmen lazım.. anladığım kadarıyla 19a sahibisin.. bak arkadaşım asya 150t 19a topiğimiz var bu bilgileri oraya yazabilirsin :cat: topic bu http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/12541-asya-motor-as-150t-19a-82.html orda sorunların falan olursada yardımcı oluruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
bu konu hakkında bende ılgılenıyom ıns. guzel bılgıler gelırde bızde modıfıye yaparız alınca kolay gelsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst