[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
horozdan büyük bi pilav yaparız bütün mt yeriz:mrgreen:

bu arada biraz daha gayret buluşma saatine kadar 15 i bulalım

2 sayfa kaldı.Ha gayret :cherry:

çayağacı horoz kaza bela için. kan aksın manasında. O yenmez.

O zaman yoksul birisine nasip olcak desene :) Çünkü adak adanan hayvan durumu iyi olmayan insanlara dağıtılır :cat: Kolpa ucuza yırtsın dedim ama olmadı :farao: Artık çoban ette birer adana alır herkese :queen:

Çayağacından bahsediyoruz,adam kesilmiş eşek görse kebap eder..

Gerçi çayağacına en uygun ata sözü,"Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak" tır..
Hep bişeyleri beleşe getirmeye çalışsa da,en çok ısmarlayanlar sıralamasında en başta..

::plus1::::plus1::::plus1::
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bu arada yine merakım geldi. Bu habire bizim topicleri okuyan doksandokuz kimdir?


***************************
doksandokuz Aktif (Online)

Üyelik Tarihi: 09-10-2007
Mesajlar
Tüm Mesajlar: 0 (Ortalama 0 günlük mesaj)
Son Mesaj:

doksandokuz´ait bütün Mesajları arattır
doksandokuz´ait bütün Konuları bul
********************************

bilgiler böyle. 0 mesaj var ve sürekli bizi takipte.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
mehmetcalli35, Wallace, sokemon, cagriko, doksandokuz

Okumaya devam ediyor
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sanırım ciddi bir okuyucu. Bu kadar zamandır habire okuyor baksanıza
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
kan akıtılıo ama bende yenir diye biliorum ama kesen yemek adak adayan neyse biz yicek bişeyler buluruz biz mtyiz aç kalmayızzzzz:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
isterseniz alo zekeriya beyaz hattını arayın ve sorun. ben yenmez diye biliyorum. adak adayan ve çevresinde olanlar yemez. bir fakire ya da garibana verilir. Allah rızası için kestim kabul et denir hatta. ben motor aldığımda bana böyle yapmam söylenmişti.

Bu arada Doksandokuz hala okuyor

Lodos da geldi.
Pier Zig de geldi.

OOO maşallah maşallah
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kimseye söylemeden yenilebilir :p (dimi murat )

ya olabilir tabi de işte o kimseye söylememe kısmı bizde zor. millet tüyleri takip eder bulur horozu.:queen::queen::queen::queen:

gureli babamızda gelmiş
kolpa da burada
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
birisi yenmez diyo birisi üstüne pilav istiyo nasıl iştir bu yaa:D
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Kumita45 bugün telefonla arkadaşın için sorduğun eğitim işiyle ilgili Uğur Hoca ile konuştum. Detaylar bende akşam gelebilirsen konuşuruz. Gelemezsende ben seni bilgilendiririm.

Bu arada Uğur Ertekin hoca ile güzel bir işbirliği yapacağız sanırım şimdiden bildireyim. yakında detayları yazarım.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kumita45 bugün telefonla arkadaşın için sorduğun eğitim işiyle ilgili Uğur Hoca ile konuştum. Detaylar bende akşam gelebilirsen konuşuruz. Gelemezsende ben seni bilgilendiririm.

Bu arada Uğur Ertekin hoca ile güzel bir işbirliği yapacağız sanırım şimdiden bildireyim. yakında detayları yazarım.

Uğur Ertekin hoca gibi değerli bir motosiklet eğitmeni ile yakın zamanda Wallace ın söylediği gibi bir eğitim düzenlenecek arkadaşlar.
Bilenler bilir,bu işte Uğur hoca çok iyidir :cat: Eee MT gibi büyük bir gruba da böyle iyi bir eğitmen gerekir zaten :)
Wallace senden haber bekliyoruz :wiinkk:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
evet bende burdayım .
buraya uğramadan başka yerlere bakamıyorum.
Sercan bugün bana UĞRAMADI haberiniz ola , ben bunun hesabını da ayrıca sorucam. Çirkin çocuk noolcak .::evil::
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet bende burdayım .
buraya uğramadan başka yerlere bakamıyorum.
Sercan bugün bana UĞRAMADI haberiniz ola , ben bunun hesabını da ayrıca sorucam. Çirkin çocuk noolcak .::evil::

Rahmi abicim sercanı gördüğümüz yerde falakaya yatıracağız. sana uğramadıysa kesin bu yine arazi olmuştur. bi işler çeviriyor bakalım ama buluruz saç telini aman pardon çıkar kokusu
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Kumita45 bugün telefonla arkadaşın için sorduğun eğitim işiyle ilgili Uğur Hoca ile konuştum. Detaylar bende akşam gelebilirsen konuşuruz. Gelemezsende ben seni bilgilendiririm.

Bu arada Uğur Ertekin hoca ile güzel bir işbirliği yapacağız sanırım şimdiden bildireyim. yakında detayları yazarım.

abi bu toplantıya katılamadımmm....:pale:... detaları yine konuşuruzzz... teşekkürlerrr... (ohhh fıstıklardan da kurtuldummm...)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Buna gelemedik yine hafta sonu etkinligin ne olacagı belli olur,belki ona gelebilirim:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst