YaMaHa MT-01 mi yoksa MT-03 mü ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YA abi kendime güven geldi kullanacağımı sanıorum vitesli motorsikletleri bu cc lerde mt-03 çok hoşuma gitti veyatta sizin fawori leriniz küçük devirlerde olmasını istemiorumm

SUZUKİ DL 1000,FZ6 FAZER, F 650 GS,F 650 CS SCARYER, CBR 600 F ,TDM 900, biraz fazla oldu ama hangisi bunlar aklıma gelenler bunlar yardım ederseniz sevinirim


walla anket yapsam daha iyi olurdu
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Nasıl yani... Birbirinden farklı tarzlar da bi ton motor saymışsın ve anladığım kadarıyla şuan da deer125 sahibisin... Şaşırdın mı sen :) Lütfen gündüz vakti alkol almayalım.. :p

:mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehehe ya bunlar işte yaws içlerinden beğendikleriniz ve extrema ya da tşkler
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hocam senin yazdığın motorların hepsi ayrı kulvarlarda sen naked mi supersport mu yoksa enduro mu istiyorsun önce ona karar ver.Sonra öyle kullanırım demekle cesaretle pek olmaz yeterli tecrüben var mı?yani hepside kolay zaptedilir şeyler değil yani 600cc altı yok.ki şu anada kullandığın motorun belki on misili güçlü aletler.Bence sen önce bi hyosung gt250 ile dene sonra geç bunlara.
Ha bana sorarsan MT-03 derim çğnkü hem şehir içi için ideal hem de yeterli performansı sağlar üstelik bi yamaha ama 01 hoşuma gitmiyo

kazasız belasız sürüşler dilerim

hehehe ya bunlar işte yaws içlerinden beğendikleriniz ve extrema ya da tşkler

abi hepsi çok güzel kaliteli tabiki ama ben senin yerinde olsam ilk tercihim hyo 250r olurdu daha sonra içlerinden tabiki 600f ama sen ne kadar ss den hoşlanırsın bilemem onun için en objektif MT-03 diyorum biraz daha küçük ve kullanılabilir bi motor diye düşünüyorum.V-STORM çok iri geliyo f650 fena değil.Fazer tartışılmaz güzel.
Birde kawasaki r6-n'e bak derim
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
39
YaMaHa MT-01 mi yoksa MT-03 mü ? - Bugün, 16:06 PM
YA abi kendime güven geldi kullanacağımı sanıorum vitesli motorsikletleri bu cc lerde mt-03 çok hoşuma gitti veyatta sizin fawori leriniz küçük devirlerde olmasını istemiorumm

SUZUKİ DL 1000,FZ6 FAZER, F 650 GS,F 650 CS SCARYER, CBR 600 F ,TDM 900, biraz fazla oldu ama hangisi bunlar aklıma gelenler bunlar yardım ederseniz sevinirim


walla anket yapsam daha iyi olurdu

Şimdi başlıkta yazılan motorlarla bunların ne alakası var,bu motorların birbiri ile tarz olarak ne alakası var.Bana kalırsa boşuna açılmış bir topic.Arkadaş macera arıyor
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
hayalindeki motorun cbf600 olduğunu belirtmişsin peki neden onu düşünmüyosun
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mt 3 alabilirsin
san çok uygun olabilir
mt 1 ağar gelir söliim..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Lütfen ilgilendiğiniz modellerle ilgili arama yapınız ve şu başlığı okuyunuz:
http://www.motosiklet.net/forum/mar...acilacak-basliklarda-uyulmasi-gerekenler.html
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst