[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
neeee 15 kişimi bu çubuk iki satır oluyor mu...? yakında almayacaktaaa....?

Konuyu Toplam 15 üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
kumita45, alp_tunay, PIERzig, kolpa, TrTarık, mehmetcalli35, APV41, hızlıcesi2, Muzzyer, PHAETONW12, forrap, extreme1925, chatkut
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim sucuğum nerede,bu yediğiniz sucuk benimkimi,plağı kim yapacak,fıstıklar ne oldu,sercan nerede,terasta sucuk partisi olarak değiştirelim başlığı olmazsa :p tuncerin hakkını ayırın yada toplantıya gitmeden teslim edin ( ne olur ne olmaz :mrgreen: )
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
benim sucuğum nerede,bu yediğiniz sucuk benimkimi,plağı kim yapacak,fıstıklar ne oldu,sercan nerede,terasta sucuk partisi olarak değiştirelim başlığı olmazsa :p tuncerin hakkını ayırın yada toplantıya gitmeden teslim edin ( ne olur ne olmaz :mrgreen: )

valla doğru söylüyorsun abiii.... Forrap sen boşverr bırak işii gel şu terasaaa... öle pc başında değilde keyifle yiyelim şu susuk ve fıstıklarııı....:)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
benim sucuğum nerede,bu yediğiniz sucuk benimkimi,plağı kim yapacak,fıstıklar ne oldu,sercan nerede,terasta sucuk partisi olarak değiştirelim başlığı olmazsa :p tuncerin hakkını ayırın yada toplantıya gitmeden teslim edin ( ne olur ne olmaz :mrgreen: )

abi ne oldu sana bücekmi ısırdı ben kimim sen kimsin benimkim,i seninkimi sucuk lar nerde :queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
valla doğru söylüyorsun abiii.... Forrap sen boşverr bırak işii gel şu terasaaa... öle pc başında değilde keyifle yiyelim şu sucuk ve fıstıklarııı....:)

abi ben "keyifle sucuk fln yemem" isteyen arkadaşlara yiyebilir. sende bi garip yazıyon munzur ankaralı katılımcılar yanlış anlıyabilir.:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
en akıllı çözüm önce sucukları yiyelim, sonra fıstıkları,en son sercanın fıstıkları ithal fıstık olduğundan O fıstıkları yeriz :p SONRADA langırt oynarız,kahve içeriz :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
en akıllı çözüm önce sucukları yiyelim, sonra fıstıkları,en son sercanın fıstıkları ithal fıstık olduğundan O fıstıkları yeriz :p SONRADA langırt oynarız,kahve içeriz :cat:

Ben sercanınkileri ilk yesem?....:cherry::cherry::cherry: Bütün herşeyi ye aktiviteleri yap sonra sercanın sucukları başkası yesin...Yok yaaa....:queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
en akıllı çözüm önce sucukları yiyelim, sonra fıstıkları,en son sercanın fıstıkları ithal fıstık olduğundan O fıstıkları yeriz :p SONRADA langırt oynarız,kahve içeriz :cat:

Ben sercanınkileri ilk yesem?....:cherry::cherry::cherry: Bütün herşeyi ye aktiviteleri yap sonra sercanın sucukları başkası yesin...Yok yaaa....:queen::queen::queen:

sercan neredesin senin fıstıklar burada kapış kapış gidiyorrr....

ALOOOOOOOOOO........:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bu sucuklar fazla duyarlı haberiniz olsun yedikten sonra insanın canı hemen fıstık çekiyor haberiniz olsun duvara tırmandırıyor :queen:bekarlar yemesin sakıncalıdır .:pr:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
hızlıcesi2;869028' Alıntı:
bu sucuklar fazla duyarlı haberiniz olsun yedikten sonra insanın canı hemen fıstık çekiyor haberiniz olsun duvara tırmandırıyor :queen:bekarlar yemesin sakıncalıdır .:pr:

Fıstıklar bendenn........... (yer fıstıkları belirteyimde) kimin eli kimin cebinde belli değil.... muhahahahahaaaa
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
topiğin gidişatı PLAK YAPIYORUZ dan GÖBEK YAPIYORUZ a doğru gidiyor :p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bu sucuk kimin :silent: Benim sucukmu senin sucuk mu :silent: Sucuğa kim çarptı :silent: :queen: :queen: :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst