Yeni Motorum :))

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAOL KARDEŞİM :cat: ...........
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol torento_1987 :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı ugurlu olsun,yolun açık olsun tekerin düz bassın işallah arkadaşım
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Güzel görünüyor hakkaten.

Böyle bir motorun olduğunu bilmiyordum.

Güle güle kullanın. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Kardeşim hayırlı olsun yeni motorun. Çok yakışıklı bir makina yolda seni bırakmayacağını düşünüyorum. Allah kaza bela vermesin, yol'unda far'ında açık olsun :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok tsk ederım saolsun arkadaşlar ben oynamayı sevdiğim için daha onunla işimiz cok :mrgreen: modifiye yapıcaz süslicez keraneciyi :queen:

saol baba sen buralara uğrarmıydın yaa :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Hayırlı olsun ,kaza bela görmeksizin keyifli sürüşler dilerim.

Galiba artık ayni servisleri paylaşacağız:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun ,kaza bela görmeksizin keyifli sürüşler dilerim.

Galiba artık ayni servisleri paylaşacağız:)

saol dostum kendı servısıme pek gıdıceğimi sanmıyorum ama adam akıllı bı servıs varsa önerebileceğiniz ustaları akıllı başlı motorlardan anlıyan neden olmasın derım :cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
arkadaşımda var çok memnun umarım sende memnun kalırsın iyi makina bi ara bende heveslendim buna sonra zzr250 almıştım


hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun :)

Kazasız belasız Sürüşler Dilerim :rendeer:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hayırlı olsun ; güzel görünüyor ; sorunsuz , kazasız , zevkli sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
usta hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. bunları ilk gazetede görmüştüm bana çok hoş gelmişti... gerçektende duruş olarak güzel motor...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
haydi hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.temiz görünüyor gerçekten umarım seni üzmez
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun arkadaşlar cok tsk ederım. şuan herhangı bı sorun yok aslan gıbı gıdıyor :cat:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Hayırlı olsun arkadaşım Allah kazasız belasız şürüşler nasip etsin :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst