- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
[MT İzmir] 18.11.2007 Pazar Günü Ömerağa Çaycısındayız... - 17-11-2007, 13:40 PM
Tarih:18.11.2007 Pazar
Saat:18:00
Yer:Alsancak Ömerağa Çaycısı
Saat 18:00 den sonra wallace ve ben orda olacağız.Gelmek isteyen herkesi bekliyoruz...
arkadaşlar biz buraya çay içmeye gelmiştik
ale:
savaş nereden çıktı,çocukları kim savaşa soktu,bu araba kimin,
SAVAŞMA ATLA MOTORUNA GEZ demiş düşünürün birisi ( zaten trafik savaş alanı gibi ):mrgreen:
Tarih:18.11.2007 Pazar
Saat:18:00
Yer:Alsancak Ömerağa Çaycısı
Saat 18:00 den sonra wallace ve ben orda olacağız.Gelmek isteyen herkesi bekliyoruz...
arkadaşlar biz buraya çay içmeye gelmiştik
savaş nereden çıktı,çocukları kim savaşa soktu,bu araba kimin,
SAVAŞMA ATLA MOTORUNA GEZ demiş düşünürün birisi ( zaten trafik savaş alanı gibi ):mrgreen: